Vaihdon verkkokauppa.comin myymälässä liittymän Elisaan. Säästän siinä reilut 10€/kk.
Jos saa kysyä, niin minkä telkkarin ostit? Itsellä olisi myös suunnitelmana ostaa kakkostelkkari ja vielä yritän löytää hyviä tarjouksia.Pieni telkkari makkariin, todella sopuhintaan. Yksi DualSense-peliohjain. Yhdet farkut puoleen hintaan.
Siinäpä se meikäläisen Black Friday tällä kertaa.
Saa toki kysyä. Kriteereinäni olivat 40 tuuman koko ja älyominaisuudet. Ja se mahdollisimman halpa hinta tietenkin.Jos saa kysyä, niin minkä telkkarin ostit? Itsellä olisi myös suunnitelmana ostaa kakkostelkkari ja vielä yritän löytää hyviä tarjouksia.
Mitäs tyhmää tuossa on? Noihan kannattaa aina hyödyntää. Ja pieni korkokin kannattaisi ottaa jos puhutaan suuruusluokasta 1-4%, mikä jää alle omien sijoitusten tuoton.Tyhmästi kyllä vain osamaksuvaihtoehtoja tarjolla 12-36 kk, toki korottomasti ja kuluttomasti.
No siis taloudellisesti kannattaisi toki ottaa koroton osamaksu mahdollisimman pitkällä maksuajalla. En kuitenkaan jaksaisi olla sidoksissa DNA:han turhaan, vaan mieluummin maksaisin kerralla pois. Ei kuitenkaan isoista summista puhuta.Mitäs tyhmää tuossa on? Noihan kannattaa aina hyödyntää. Ja pieni korkokin kannattaisi ottaa jos puhutaan suuruusluokasta 1-4%, mikä jää alle omien sijoitusten tuoton.
Voihan tuon maksaa koska vain pois.No siis taloudellisesti kannattaisi toki ottaa koroton osamaksu mahdollisimman pitkällä maksuajalla. En kuitenkaan jaksaisi olla sidoksissa DNA:han turhaan, vaan mieluummin maksaisin kerralla pois. Ei kuitenkaan isoista summista puhuta.
Mun ensimmäinen black friday meili on päivätty 1.11. ja se tuli Lidliltä, että heillä on Black Friday koko marraskuun. Eli nyt mennään jo toista kuukautta.Alkaa tursua korvista tämä jo kolmatta viikkoa jatkunut Black Friday -läppä. Nyt mailin täyttää spämmi Black Week mainoksista.
En itsekään kyllä huomannut mitään eroa. Pensasmustikoita ja lohta sai halvalla, mutta oliko sillä sitten mitään tekemistä Black Fridayn kanssa, niin tuskinpa.Itse kävin Lidlissä tuossa Black friday monthin aikaan ja en mitään kovin runsasta alennusmerta huomannut ja suurinosa tuotteista missä oli alennustarraa, niin lähempi tarkastelu osoitti alejen olevan luokkaa1.89e= 1.79e Wouu!
Oliko kylkeen laitettu "ei jälleenmyyjille" tarra?suurinosa tuotteista missä oli alennustarraa, niin lähempi tarkastelu osoitti alejen olevan luokkaa1.89e= 1.79e
Voi kai. Mutta kätevämpi olisi ollut maksaa heti ostosta tehdessä kuin erillisellä laskulla.Voihan tuon maksaa koska vain pois.
Vieläkös Superhessu on masentunut kun se syö liian paljon kakkua?Minä panostin viime viikolla kulttuuriin ja tilasin Aku Ankan puoleksi vuodeksi hintaan 32.70 € (norm. 109 €).
Minä panostin viime viikolla kulttuuriin ja tilasin Aku Ankan puoleksi vuodeksi hintaan 32.70 € (norm. 109 €).
Pitää muistaa, että tuohon hintaan saa digitaalisena kaikki suomeksi julkaistut.Jossain kohti tuli joku ilmaistilaus otettua ja onhan tuo aku ankan taso laskenut, lähinnä tuntuu että luettavaa jos joku vanhempi tarina uudestaan julkaistaan. Tuo hinta toki ei paha jos puoleksi vuodeksi vessaan luettavaa.
Pitää muistaa, että tuohon hintaan saa digitaalisena kaikki suomeksi julkaistut.
Itse taas luen Akuja pelkästään kun syön ja syön aina tietokoneen ääressä koska tässä minun ainoa pöytä.En tiedä olenko ainut mutta jotenkin ankeata lukea jotain Aku Ankkaa tabletilta tai läppäriltä, varsinkin kun ainakin itselle sen lukeminen kuulunut aina samalla kun istuu "toimistossa".
Jos et olisi selventänyt niin olisin veikannut Tuff guys olevan Rob Halfordin lempilukemistoa. :DArabialla istuessa luen vaikka ysärin Tuff guysia tai muuta änärijuttuja.