Bisselle tomorrow? (perjantaina 5.4.2002)

• 2 712
  • 31

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo. Mä voin lainata. Paitsi että mekoissa taitaa mun koko olla 36-38 tai M, eli mä en tiedä kuinka hyvin ne sulle menee päälle?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
voi kuule nuori neiti, mä olen helvetin hyväkuntoinen ja tiivis atleetti *valehtelee*

no ei vaiskaan, Juden silmää miellyttää kaiken maailman hipit, menkööt San Franciscoon ystävänsä mr.(C):n kanssa tripille :D

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Kyllä, tänään pitää juoda "muutamat";). Täytyyhän eilisestä aiheutunutta olotilaa hieman korjata.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Juu, itsekin piti samaa kysellä jo aikaisemmin. Henk. koht. en oluella saanut itseäni raahattua. Edellisillan tappio toi ankaran päänsäryn.

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Voi miten mielelläni.. Ainut vaan, että en asu lähelläkään pääkaupunkiseutua(kaan) ja ikäkin on vielä muutamaa hetkeä vaille 18..:rolleyes:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mitään ei tapahtunut? Mä oisin tullut, jos oisin, Tamia lainatakseni, spotannut tämän homman aikaisemmin. Bisseä, tappelua ja räyhäämistä ei voi vastustaa. Eikä kukkamekkoja. Uusi yritys joskus? Meidän HIFK-tapaaminen, vol 2, on sitten syksyllä ekan lauantain himamatsin yhteydessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy