Cairns
Olen illan töissä.Mutta sopisiko sinulle,että raijaat ne bizzet mun duuniin?Voisit ottaa mukaasi vaikkapa TV:n ja videot:katseltaisiin niistä niitä sun tappelujasi.Illan hämärtyessä törttöilisimme Valion pihalla,minulla olisi Hifk:n paita päällä,sinulla Chiefsin paita.Mättäisimme toisiamme juustoilla päähän,välillä tietysti jäähyllä käyden(pitäähän sitä kaljaakin kiskoo)
Minä voisin tuoda sähkögrillin täältä himasta sinne duuniin.Ongelmaksi muodostuu vaan se,että mistä helvetistä me löydämme näille kaikille pistorasian.Meidän pitää tehdä"leiri"keskelle tehdasta,sillä sieltä niitä pistorasioita kyllä löytyy.Olisi siinä duuni kavereillani ihmettelemistä,kun kaksi yrmeää Jatkoaikalaista kiskoo kaljaa keskellä tehdasta,sättien toisiaan.
-No niin,eiköhän tämä tullut sillä selväksi...sinä siis tuot kaksi koppaa kaljaa,TV:n,videot-ja minä taasen grillin ja pari spägää.Luulen kyllä,että tämän jälkeen mulla ei ole sinne duuniin mitään asiaa enää,mutta mitä väliä sillä on!!Pääasia,että voi välillä viettää laatuaikaa kirjoitus-kaverini kanssa.Ehkäpä minä pääsisin vielä siivoojaksi sinne puljuun...Jugoslaavien kanssa tämä Julli sitten siivoilee meidän jätöksiä.
Iltaa malttamattomasti odotellen täältä tähän.