Bisselle tomorrow? (perjantaina 5.4.2002)

• 2 712
  • 31

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ketkä niistä ihmisistä jotka asuvat kuolleessa pääkaupungissamme lähtisivät huomenna bisselle/siiderille/kädelle?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä lupasin jo tarjota sen muumilimun :D

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Cairns
Mä lupasin jo tarjota sen muumilimun :D

Sorit chattailystä...:)
No, tarjoa sitten se muumilimu!:D

Ulkonahan on niin kylmä tässä kuolleessa pääkaupungissamme, ettei sinne hullukaan mene ilman pilkkihaalaria!
Herranjesta...Siellähän on...LUNTA!

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Okei, pikkutytölle muumilimu, lähtiskö joku isompi tyttö tai poika sitten sille ohralimulle?

chattiminen rulettaa, se on niinku mun elämä ;)

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Helsinkiin olen tulossa, parille oluelle, tosin ohralimpparit löytyy omasta takaa..:D

Kuka se bisse on?
:D

Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
minäkö pelottava? no huhhhuh =)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Totta Mooses ja Archibaldin Pyhät Vikkelät Gladiaattorit sentään, olen lähdössä hankkimaan viikottaisen päänsärkyni. MItä on elämä ilman Buranaa, Panadolia tai Disperiniä? Puhumattakaan Asperiinista! Täytyyhän maksa säännöllisin väliajoin huuhdella alkoholilla...

Ai niin, että SINUN kanssasi kaljalle? Ei taida onnistua, koska olen tällainen hiljainen ja pienikokoinen hissukka (192 cm/104 kg)... en uskalla tulla paikalle, koska sinulla on niin paha maine... ei sen puoleen minäkin olen joskus kännipäissäni hyvinkin raju... siinä joskus neljännenkymmennen tuopin jälkeen..

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Mä tuun, mutta vain, jos se on KOFFii...
(Oikeastaan kavereiden kilju saa Stroh-rommin(kin) maistumaan mesimarjamehulta...)

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Meitsi on kyllä maisemissa, ja en oo vielä sopinut perjantaille menoa... inostuuko porukka täällä, vai :confused:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hehheh...noh, pitääkö mun luvata että pukeudun kukkamekkoon enkä lyö ketään? ;);)

Shah...

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mä en ainakaan lähde. ;) Tenttiä pukkaa sen verran, ettei taida olutta ihan hetkeen ehtiä juomaan. Idea hyvä, toteutus huono.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rebeli, ole sen verran epeli ja tule nyt prkl tenttaamaan esim. KOFF-pullon etikettejä tms. ;)

Siis seurassani ovat nyt siis girlzilla (jolle muumilimua), lapa joka juo omiaan eli hänelle ei tartte tarjota sekä liverpool joka ei varmaan kirveelläkään juo Newcastle olutta ;)

Tässä olisi nyt oiva tilaisuus laittaa pystyyn sekopäinen ja fanaattinen uskonlahko... buhahaa...

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mukana ehdottomasti jos aikataulu antaa myöden.
Ja kaikkea alkoholia sisältävää juodaan paitsi absinttia :mad:

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Jaah, minäkin voisin harkita asiaa. Samalla voisi sitä CD-hommaa vähän vatvoa, vaikka nyt onkin loman jälkeen (yllätys, yllätys) pientä painetta duunirintamalla.

Saisiko jotain konkreettista ehdotusta ajasta ja paikasta?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai että konkreettista tavaraa pitäisi latoa tiskiiin...nooohh.... legendaarinen ravintola Old-Hat? Ikäraja 20v. jos ei haittaa? Tai sitten...hehehe....jokin Kallion luksus-baareista joissa tuopin hinta se tuttu ja turvallinen 2€ :D

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Cairns

Olen illan töissä.Mutta sopisiko sinulle,että raijaat ne bizzet mun duuniin?Voisit ottaa mukaasi vaikkapa TV:n ja videot:katseltaisiin niistä niitä sun tappelujasi.Illan hämärtyessä törttöilisimme Valion pihalla,minulla olisi Hifk:n paita päällä,sinulla Chiefsin paita.Mättäisimme toisiamme juustoilla päähän,välillä tietysti jäähyllä käyden(pitäähän sitä kaljaakin kiskoo)

Minä voisin tuoda sähkögrillin täältä himasta sinne duuniin.Ongelmaksi muodostuu vaan se,että mistä helvetistä me löydämme näille kaikille pistorasian.Meidän pitää tehdä"leiri"keskelle tehdasta,sillä sieltä niitä pistorasioita kyllä löytyy.Olisi siinä duuni kavereillani ihmettelemistä,kun kaksi yrmeää Jatkoaikalaista kiskoo kaljaa keskellä tehdasta,sättien toisiaan.

-No niin,eiköhän tämä tullut sillä selväksi...sinä siis tuot kaksi koppaa kaljaa,TV:n,videot-ja minä taasen grillin ja pari spägää.Luulen kyllä,että tämän jälkeen mulla ei ole sinne duuniin mitään asiaa enää,mutta mitä väliä sillä on!!Pääasia,että voi välillä viettää laatuaikaa kirjoitus-kaverini kanssa.Ehkäpä minä pääsisin vielä siivoojaksi sinne puljuun...Jugoslaavien kanssa tämä Julli sitten siivoilee meidän jätöksiä.

Iltaa malttamattomasti odotellen täältä tähän.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Lapa
Helsinkiin olen tulossa, parille oluelle, tosin ohralimpparit löytyy omasta takaa..:D

Kuka se bisse on?
:D

Vastaus: Tom Bisset, Brynäs IF

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Viestin lähetti Cairns
Hehheh...noh, pitääkö mun luvata että pukeudun kukkamekkoon enkä lyö ketään? ;);)

Shah...

Jos tosiaan lupaat pukeutua kukkamekkoon, niin mä lupaan tarjota sulle kaks tuoppia.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
pitänee lainata jostain sitten kukkamekko.

girlzilla varmasti lainaa? ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy