ASIAA! Bilteman postimyyntiluettelo kevät & kesä 2003 on ilmestynyt!
Onkos palstalaisilla kokemuksia kyseisestä putiikista ja sen tuotteista?
Ainakin minulla noita kokemuksia on paljon, yllytyshullu ja heräteostosaddiktiivinen kun olen. Livenä Biltemassa olen käynyt ainoastaan Vantaalla siinä Kehä Kolmosen risteystä lähellä olevassa jättihallissa. Viimeksi viime viikon tiistaina ajoin sinne ostamaan Bilteman katalogissa mainostamaa momenttiavainta. Ostin sen... tarkoitus ei ollut ostaa muuta, mutta tullessani kassalle huomasin kärryssäni olevan seuraavat TUIKI tarpeelliset tavarat:
- potkulaudan pyörä, jossa valo (neljä pyörää)
- polkupyörän juomapullo telineineen (ihmettelin jo ostossession aikana, että mihin se fillari juomaa tarvitsee ja miten se fillari sen juoman juo?)
- hiiren pidike
- rullahiiri
- pienoishiiri universaalilla liittimellä
- hiiritaso
- hiirimatto
- rotanloukku
- 10 m:n rulla sähkösinkittyä ja muovipintaista kanaverkkoa
- huopatassuja
- lepuuttajan puhdistusainetta (sisältää dipropyleeniglygolimetyylieetteriä)
- halkaisukiila
- ulos lähtiessä koko porukalle hodarit (3 x kalman kalpeat vehnäsämpylät nakeilla ja sinapilla/ketsupilla/kurkkupikkelsillä ja sipulisilpulla
Shoppailu on kivaa... vai?
Onkos palstalaisilla kokemuksia kyseisestä putiikista ja sen tuotteista?
Ainakin minulla noita kokemuksia on paljon, yllytyshullu ja heräteostosaddiktiivinen kun olen. Livenä Biltemassa olen käynyt ainoastaan Vantaalla siinä Kehä Kolmosen risteystä lähellä olevassa jättihallissa. Viimeksi viime viikon tiistaina ajoin sinne ostamaan Bilteman katalogissa mainostamaa momenttiavainta. Ostin sen... tarkoitus ei ollut ostaa muuta, mutta tullessani kassalle huomasin kärryssäni olevan seuraavat TUIKI tarpeelliset tavarat:
- potkulaudan pyörä, jossa valo (neljä pyörää)
- polkupyörän juomapullo telineineen (ihmettelin jo ostossession aikana, että mihin se fillari juomaa tarvitsee ja miten se fillari sen juoman juo?)
- hiiren pidike
- rullahiiri
- pienoishiiri universaalilla liittimellä
- hiiritaso
- hiirimatto
- rotanloukku
- 10 m:n rulla sähkösinkittyä ja muovipintaista kanaverkkoa
- huopatassuja
- lepuuttajan puhdistusainetta (sisältää dipropyleeniglygolimetyylieetteriä)
- halkaisukiila
- ulos lähtiessä koko porukalle hodarit (3 x kalman kalpeat vehnäsämpylät nakeilla ja sinapilla/ketsupilla/kurkkupikkelsillä ja sipulisilpulla
Shoppailu on kivaa... vai?