On täyttä typeryyttä luulla että mikään liigajoukkue mokaisi tryout sopimukset siihen malliin että jos pelaaja onnistuu, saa hän valita minkä tahansa seuran sen jälkeen. Kyllähän se on niin että HPK ja Tibbets ovat sopineet summasta x, jolla Tibbets pelaa loppukauden HPK:ssa, jos HPK haluaa että mies jatkaa try-outin jälkeen. Se että nyt julkisuuteen on tullut "luotettavilta" tahoilta että oli ongelmia pukukopissa ja että Tibbets on itse korottanut yksipuolisesti palkkapyyntöään kertovat jotakin. Sen mitä ne kertovat saa jokainen tulkita miten haluaa. Itse tulkitsen ne niin että luonne oli juuri sitä mitä kerrottiin ja myrkytti joukkuehenkeä, vaikkakin oli myös loistava pelimies. Se antaa aina paljon anteeksi,mutta ei koskaan kaikkea. Uskon että tämän asian kanssa oltaisiin vielä voitu elää,vaikka siitä eivät kaikki olisi pitäneetkään. Mutta se että Tibbets on, jälleen "luotettavien" lähteiden mukaan tuplannut yksipuolisesti jo sovitun palkkapyyntönsä kertoo oman tulkintani mukaan joko siitä että hän sillä halusikin pois HPK:sta tai sitten siitä että ns. kusi nousi päähän heti parin hyvinmenneen pelin myötä ja tuli tämä "liiganparaspelaaja" syndrooma. Silloin tietenkin pelaaja haluaa parhaan mahdollisen tilin eikä historia tämän miehen osalta mitään muuta todistakkaan.
HPK:lta kuitenkin hyvä liike, että miestä ei pidetty hinnalla millä hyvänsä. Kukaan pelaaja ei ole suurempi kuin seura, paitsi... Niin, kukahan se on? nyt niitä sitten taitaa olla kaksi samassa joukkueessa ja saavat taistella keskenään kumpi on suurempi. Propsit kuitenkin kerholle. Saivat lähes ilmaiseksi miehen tärkeisiin peleihin ja hyvän tuoton sille panostukselle. Itse en ole pettynyt, mutta tietenkin olisin halunnut hyvän pelimiehen pitää joukkueessa, mutta en hinnalla millä hyvänsä. Eli kiitos Korpela ja Lintumäki, näytitte jälleen kerran osaamisenne ja sen että HPK:ta johtavat johtajat, eivätkä pelaajat!!!