Ihan turha lässyyttää mistään mahdollisuuksista, sympatioista tai muusta paskasta. Tibbets teki Kerholle 8 pistettä neljässä pelissä niin eiks se vittu riitä? Mä sanon nyt suoraan....vituttaa ihan vitusti. Vituttaa niin paljon, että Päiväkerho saa pelata loppukauden pelinsä ilman meikäläisen mielenkiintoa. Vaikuttaako se mihinkään, että mua ei kiinnosta...ei todellakaan...mutta mä en jaksa kaarrella ja kierrellä vitutustani. Billy oli Tomas Jelinekin jälkeen Kerhossa ainut pelaaja, jota voin todella sanoa kentällä ihailevani.
En yhtään ihmettele, että Billy ei viihdy Hämeenlinnassa....maailman suurin valaistu hautausmaa. Kaupunki, jossa ei ole juuri mitään muuta hyvää kun lätkäjengi ja senkin Hämeenlinnan eläkeläiskaupunki koittaa todennäköisesti torpeedoida mm. eväämällä määrärahoja uutta jäähallia varten. Suomessa on monia saman kokoluokan kaupunkeja, joiden kulttuuritoiminta on aivan eri tasolla (esim. Joensuu, Jyväskylä). Just tämän takia lähdin aikoinani Hämeenlinnasta veks.
En yhtään ihmettele, että Billy ei viihdy Hämeenlinnassa....maailman suurin valaistu hautausmaa. Kaupunki, jossa ei ole juuri mitään muuta hyvää kun lätkäjengi ja senkin Hämeenlinnan eläkeläiskaupunki koittaa todennäköisesti torpeedoida mm. eväämällä määrärahoja uutta jäähallia varten. Suomessa on monia saman kokoluokan kaupunkeja, joiden kulttuuritoiminta on aivan eri tasolla (esim. Joensuu, Jyväskylä). Just tämän takia lähdin aikoinani Hämeenlinnasta veks.