Tuossa. Nuo ajat ovat tosiaan luokkaa aikaisintaan, eli Trump vs. Borg tulee TV-pelinä tämän meneillään olevan matsin jälkeen.Mistäs ton turnausohjelman löytäisi et miten pelataan ja mihin aikaan.
Kai tänään on vielä peli tuon sullivanin matsin jälkeen ?
On kyllä hieno matsi ollut ja täytyy ihailla noita Borgin pussituksia ties mistä asemista. Kauppinenkin on - varmaan ihmetykseltään - tyytynyt olemaan pitkälti vain hiljaa.Tää Trumpin ja Borgin matsi on huikeata menoa...
Joo-o. Hyvin taas jinxattu Robinin peli. Mä pidän suuni kiinni.Hyvältä näyttää Live-seurannan puolelta katsottuna ainakin tuo toinen freimi. yli 40 breikki jo kasassa.
EDIT: Jaahas, ja siihen taisi se breikki jäädä.
Joo-o. Hyvin taas jinxattu Robinin peli. Mä pidän suuni kiinni.
Kyllä se ennen joulua jossain turnauksessa muutaman session selosti, mutta aika vahvasti tuntuu Eurosport nykyään Kauppisen kanssa menevän.Muuten missä mahtaa pasasen ville mennä kun ei ole pelejä selostellut
Tänään ku iltasanomissa oli juttua Kauppisen Akista niin tuli parit jutskat mieleen. Aki kun totesi et itse selostelee näitä pelejä Helsingistä niin oisko ideaa jos tuolla olisi aina silloin tällöin ihan suomalaisia snookerin pelaajia haastateltavana ja esiteltävänä ?
Eihän noita jokaista lyöntiä tarvii selittää et onko sivu vai alakierrettä lyönneissä jne...
Tää laji on kuitenkin hyvin pimennossa Suomessa et toisiko se lajia paremmin ns esille?
Muuten missä mahtaa pasasen ville mennä kun ei ole pelejä selostellut
Ihan virkistävä tuttavuus tämä Vafaei. Kiva, kun tulee uusia maita kohti huippua.
Todella taitava pelimies ja maaginen snookerien tekijä.
Vafaei on ollut jo aiemmin Main Tour tasoa heittämällä, mutta hän ei ole saanut viisumia, joten suurin osa kisoista on jäänyt väliin. Vafaei on voinut pelata vain Aasiassa olevissa kisoissa, siis joissa myös karsinnat ovat olleet Aasiassa.
Toki ikää on vasta 22-vuotta, vaikka mies hieman vanhemmalta näyttääkin.