Biljardi & snooker

• 917 930
  • 6 810
Suosikkijoukkue
HIFK, Everton, Suvi Minkkinen
Se on toki täysin totta, että emme tv-kameroiden välityksellä kaikkea yleisökontaktia huomaa. Ja sen verran on itsekin kehuttava, että olikohan se viimeistä edeltävä Shoot out, missä kyseinen herra pelasi yhden ottelun patakinnas kädessään.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Saksan Eurosportille härän kullin kokoinen keskari... Ohjelmatiedoissa lukee Snooker Masters niin täällä tulee Norja vs Portugali käsipalloa... Eilen ja toissapäivänä tuli kyllä Snookeria

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Saksan Eurosportille härän kullin kokoinen keskari... Ohjelmatiedoissa lukee Snooker Masters niin täällä tulee Norja vs Portugali käsipalloa... Eilen ja toissapäivänä tuli kyllä Snookeria

Näkyykö sulla Eurosport 1 ja 2? Mulla näkyy molemmat. Ekassa sessiossa lähetys oli toisen kanavan puolella. Ohjelmaopas ei pitänyt paikkansa. Toiselta kanavalta tuli jotain käsipalloa tosiaan, kun toisella sitten Snookeria.

Mulla on Max ja telkkarissa näkyy Eurosport 1&2. Mutta kyllähän se kyrpii, kun joskus joutuu surffailemaan kanavien välillä. Sen takia katsonkin usein Maxin kautta.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näkyykö sulla Eurosport 1 ja 2? Mulla näkyy molemmat. Ekassa sessiossa lähetys oli toisen kanavan puolella. Ohjelmaopas ei pitänyt paikkansa. Toiselta kanavalta tuli jotain käsipalloa tosiaan, kun toisella sitten Snookeria.
Hotellissa näky vaan Eurosport 1. Tuli se lähetys sit lopulta Snookeriin, niin näki ottelun lopun

Reds72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Murphylle hieno ja ansaittu voitto. Mies on ollut välillä alamaissa ja lajipuritaanina ja suorapuheisena miehenä sanaharkassa vähän milloin kenenkin kanssa. Urheiluromantikkona arvostan kaveria suuresti, ei kaikkien tarvitse jauhaa samaa liturgiaa. Neljä selkeää voittoa erin 28-15, 7 satasta ja yksi maksimi. Yksi parhaista esityksistä lajissa lähihistorian aikana. Jokaisen biljardia harrastavan ja opiskelevan kannattaa seurata miehen tekniikkaa, erityisesti lyönnin läpipelaamista ja sen saattoa.
Loppuhaastatteluista sen verran, että mestari hoiti homman tyylillä, mutta Wilsonin puheenvuoro oli hieman outo, en tiedä oliko hävinneen pettymystä vai mitä.

Tervehdys palstan snookerniilot! Jos jollain on vielä liput ostamatta 17.5. Helsingin kulttuuritalon snooker cupiin, allekirjoittaneelta vapautui yksi päivälippu tapahtumaan ja myyn mielelläni eteenpäin. Itse olen menossa mutta yksi seuralainen joutui perumaan, joten hänen lippu myynnissä. Yksityisviestillä lisätietoja.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
@Reds72 oli äärimmäisen vittumaista seurata tota haastattelua Saksassa kun siellä Eurosportin selostaja sönkkäs koko ajan siihen päälle. Vittu. Varmaan tulkkasi puheen, kun siellä James Bondikin osaa puhua saksaa.
Kauppinen sentään pitää haastattelujen aikana suunsa kiinni, että jengi voi kuunnella puheet.
Vasta sen jälkeen tulee taas ääneen.

Ensi viikollahan alkaa German masters Berliinissä

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy