Toivottavasti Binghamin taso pysyy ja polla kestää, muuten tulee yksipuolinen finaali.
Eli hyvin lupaava alku finaalille vaikka molemmat tekivätkin välillä vähän outoja virheitä. Ainoa ongelma tässä on se että sekä huomenna että tiistaina pitäisi olla töissä aamukuudesta lähtien, rankaksi menee...
Juu, pitkät taisivat olla 45 prosentin tuntumassa molemmilla, jos en ihan väärin muista. Mutta tosiaan noita puolipitkiä ovat kyllä upotelleet varsin tehokkaasti.Pitkät pallot on uponneet tässä ottelussa surkealla prosentilla ja surkeus koskee molempia pelaajia. On niitä % näytetty ruudussa. Varsin yllättävää, kun koko turnauksen pitkä % on hyvää luokaa edelleen molemmilla. Sen sijaa ½ pitkä peli on toiminut hyvin. (mikä mahtaa olla korrekti termi?) Kokonaisuutena kuitenkin erinomaista peliä molemmilta.
Juu, pitkät taisivat olla 45 prosentin tuntumassa molemmilla, jos en ihan väärin muista. Mutta tosiaan noita puolipitkiä ovat kyllä upotelleet varsin tehokkaasti.
Kyllähän tuossa vähän mututuntumalla ainakin omalla kohdalla mennään, että minkä sitä itse katsoo pitkäksi.Se on jäänyt vähän epäselväksi miten noita tilastoidaan, kun ei siellä näytä kukaan mittanauhan kanssa heiluvan. Kai siinä painaa joku tilastomies nappulaa tunteella ja se päätyy sitten virallisiin lukuihin. Olen itse ollut tilastoimassa koripalloa ja koitin toimia saamani lyhyen koulutuksen mukaan.
Molemmille kyllä todella pahat missit helppoihin punaisiin tähän toiseen freimiin.
Tottakai. Itse saisin varmaan kerran kymmenestä ne helpoimmatkin lyönnit pussiin. Mutta tässä kuitenkin puhutaan MM-finaalista, joten vähän kovempaa kritiikkiä voinee antaa.Pitkät on aina aika suoria muutenkin, kun taas näennäisen lyhyisiin tarvitsee enemmän leikkausta. Kumpi on sitten helpompaa. Ainoa mikä tiedetään varmasti on se, että useimmat lyönnit näyttävät helpommilta telkkarista katsottuna kuin mitä todella ovat.
Murphyllä kulkee taas, ei tää vielä ole ratkennut.