Biljardi & snooker

  • 884 804
  • 6 622

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kauden 1/4 Majorin finaalissa kohtaavat Trump ja kokenut 3x maailmanmestari Mark Williams. Willo nousee rankingissa isosti ylöspäin, vähintään 200 000 puntaa taskuun.

Trump-Murphy välierä oli todellinen trilleri, jonka lopullinen ratkaisu nähtiin katkaisufreimissä, kun pöydällä olivat enää pinkki ja musta pallo.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
En todellakaan anna kenellekään mitään veikkausvinkkejä, koska olen maailman huonoin ja lisäksi huono-onnisin veikkaaja, mutta Willon yli kolmosen kertoimet finaalissa kyllä houkuttelisivat kovasti.

Kertoimen asettajathan näissä yleensä aina vetävät pidemmän korren ja tietävät tasan tarkkaan mitä tekevät; ja sen takia erilaiset peliyhtiöt tahkoavat miljardivoittoja meidän hyväuskoisten kustannuksella.

edit. ja itsekin siis pidän Trumppia suosikkina, mutta aika hyvää kerrointa tarjolla todella hyvin pelanneelle Wanhalle mestarille.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin. Katkaisufreimi sauditurnauksen finaalissa ja freimin arvo 300000 puntaa. Toivottavasti Williams vie.

Näyttää menevän Trumpille kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olihan tuo Trumpin putsi paineen alla yksi kaikkien aikojen kovimmista suorituksista snookerin historiassa. 300 000 puntaa pelissä ja katkaisufreimi. Willo lyö ratkaisevan punaisen n 2 milliä väärin ja päälleveto tuli mustalle. Siitä Trump huima punaisen pussitus keskelle ja sarja käyntiin.

Upea finaali ja hienoa nähdä Willo edelleen noin kovassa iskussa. Trumpia vastaan 50/50 matsi, joka olisi voinut mennä kummalle tahansa.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Mielenkiintoista. Rocket ilmeisesti päättänyt pelailla tämän kauden enimmäkseen vasurilla. On vähän enemmän haastetta ja motivoi paremmin. Tuskin montaa mestaruutta tolla tyylillä ottaa, mutta mielenkiintoista nähdä mihin riittää.

edit. parin nähdyn freimin perusteella, ei tule voittamaan montaakaan matsia tolla tyylillä - on se vaan niin erilaista vasurilla lyödä vähänkään vaikeampia palloja, hajoituksia tai turvalyöntejä, vaikka helpompi pussittelu sujuisikin.

edit 2. vähän tuntuu katsojien ja vastustajien naamalle kuseskelulta tollainen pelleily.
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
Brecelikin sai vihdoin tuon tappiokierteensä poikki. Ei todellakaan helpolla. Kerkesi kuudesta turnauksesta tippua ensimmäisessä ottelussaan. Viimeksi voitettu ottelu oli 19.03, joten puolisen vuotta siinä meni ajallisesti.

Tähän päälle vielä Brecelin vetäytyminen Helsingin turnauksesta niin kyllä ”uskoutunutta” kannattajaa on tässä koeteltu.

Tunnin päästä Pangia vastaan revanssi. Viimeksi kyllä täysin lahjoitettu voitto.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
John Higgins teki eilen uransa tuhannennen satasen kilpailutilanteessa. Komeat aplodit katsomosta ja myös vastustaja Mark Allenilta. Lopulta Higgins hävisi pitkän pelin tiukan safetypelaamisen päätteeksi katkaisuframessa.

Seuraava tuhanteen satasen yltävä pelaaja Judd Trump ehkä jo tässä käynnissä olevassa English Open turnauksessa.
 
Viimeksi muokattu:

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Aha. Singh sen sitten lopulta vei 5-4. Ei vaan pystynyt viimeistä freimiä katsomaan kun oli aikainen herätys tänään... Selbyn come back 4-1:stä näytti jo melko varmalta mutta lopulta Singh kasasi itsensä.

 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Aha. Singh sen sitten lopulta vei 5-4. Ei vaan pystynyt viimeistä freimiä katsomaan kun oli aikainen herätys tänään... Selbyn come back 4-1:stä näytti jo melko varmalta mutta lopulta Singh kasasi itsensä.

Aika sekainen oli se viimeinen freimi. Molemmilla kyllä ns puntti tutisi. Ja se helpotus, minkä Singh näytti viimeisen pallon upotessa oli aika raju. Jännitti mies todella paljon, mutta palkintonsa sai. Jokseenkin viihdyttävää peliä oli kaikki 9 erää.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Robbo vie Kiinanpoikaa finaalissa. 3 freimiä pelattu ja tilanne 3-0. Breikit tainnu olla 71 71 ja 77. Kiinalainen johti jo 49-0 3tta freimiä, mutta helppo punainen keskelle meni ohi ja Robbo kuittas.
Taitaa tulla nopea peli
 

Zohan

Jäsen
Robbo vie Kiinanpoikaa finaalissa. 3 freimiä pelattu ja tilanne 3-0. Breikit tainnu olla 71 71 ja 77. Kiinalainen johti jo 49-0 3tta freimiä, mutta helppo punainen keskelle meni ohi ja Robbo kuittas.
Taitaa tulla nopea peli

Eilen oli vähä sama homma, että ensimmäisissä freimeissä Wakelinilla oli saumansa. Möhli nämä ja Robbo kiitti sekä meni menojaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
On toi Kauppinen kyllä mysteerimies. Noi jutut on vähän mitä on. Päivälähetyksessä sanoi et maksimibreikki on £5000 ja nyt äsken se olikin £50000....
En kyllä oikein uskoisi, että tässä turnauksessa se olisi tuota jälkimmäistä?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olipahan aivan huikea Snooker matsi. WU laittoi Robbon kyllä ihan siltaan tässä iltasessiossa!!! En kyllä uskonut päiväsession perusteella että kaveri voisi nousta vielä. Harmi kun ottelu oikeastaan ratkesi jo aiemmin.

JA sitten Eurosport voikin haistaa pitkän paskan. Vittu mitä touhua!!! Lähetys katkeaa heti kun ottelu ratkesi. Sen sijaan, että olisi näytetty haastattelut ja palkintojen jako, päätetään näyttää uusintana Olympialaisista jotain vitun purjehdusta!!!! Ihan oikeasti.
Ilmeisesti olisi pitänyt olla tuo maksullinen MAX ja sieltä vielä Sporttipaketti?!?!? No miksi mä siitä maksaisin kun maksan jo Eurosportista!!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Enlish Open käynnissä juuri Eurosportilla. Sullivan jättää kisan väliin =) !!
Kauppinen jo eilen kertoili et Ronniella olisi 12 v parisuhde menny poikki lähiaikoina
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Enlish Open käynnissä juuri Eurosportilla. Sullivan jättää kisan väliin =) !!
Kauppinen jo eilen kertoili et Ronniella olisi 12 v parisuhde menny poikki lähiaikoina

Joo, saas nähdä milloin palaa Rocket kehään…. Herran mielenterveyden haasteet tietäen, saattaapi mennä pitkäänkin. Ei oo muutenkaan koskaan helppoja nuo parisuhteiden päättymiset.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Miksi Ronnie vetäytyy aina ihan viime tipassa? Tätä tapahtunut aika usein viime vuosina. Ihmiset varmaan ostaneet lippuja häntä varten ja sitten ei pelaa. En tosin tiedä kertoiko tästä vetäytymisestä jo aikaisemmin viime viikolla ongelmiensa takia.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miksi Ronnie vetäytyy aina ihan viime tipassa? Tätä tapahtunut aika usein viime vuosina. Ihmiset varmaan ostaneet lippuja häntä varten ja sitten ei pelaa. En tosin tiedä kertoiko tästä vetäytymisestä jo aikaisemmin viime viikolla ongelmiensa takia.

Kauppisen mukaan päivällä tuli tieto. Mikä sitten on totuus?

Kai Ronnie ajattelee tyyliin, et "mä voin vetäytyä koska mä haluan, koska olen Ronnie... Mä en tarvii snookeria, mutta snooker tarvitsee mua..."

No mun mielestä vittu ei tarvitse. Joo on huikea pelaaja,mutta käytös ollut vuosia ylimielisen kxsipään käytöstä. Kiistaton legenda ja lukuisia ennätyksiä tuskin koskaan rikotaan, mutta aina tulee uusia nuoria tähtiä. Saa mun mielestä vapaasti käydä rahastaan näytösotteluilla jne. Jättäis tourin muille. En kaipaa ko. kaveria..
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Kauppisen mukaan päivällä tuli tieto. Mikä sitten on totuus?

Kai Ronnie ajattelee tyyliin, et "mä voin vetäytyä koska mä haluan, koska olen Ronnie... Mä en tarvii snookeria, mutta snooker tarvitsee mua..."

No mun mielestä vittu ei tarvitse. Joo on huikea pelaaja,mutta käytös ollut vuosia ylimielisen kxsipään käytöstä. Kiistaton legenda ja lukuisia ennätyksiä tuskin koskaan rikotaan, mutta aina tulee uusia nuoria tähtiä. Saa mun mielestä vapaasti käydä rahastaan näytösotteluilla jne. Jättäis tourin muille. En kaipaa ko. kaveria..
Joo ei kyllä omiin suosikkeihin kuulu. Silti kyllä mieluusti katson hänen pelejä. Onhan hän nero pöydällä, kaikkien aikojen paras ja lahjakkain pelaaja. Kyllä tuo käyttäytyminen on vaan sen verran ylimielistä, että koskaan ei sellaista suurta suosikkia tule ainakaan minulle. Robertsonin hyvä vire on mukava nähdä pitkästä aikaa. Hänen pelejään on myös hieno seurata.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ronnie pelaa mieluiten ison rahan kisoja. Nythän kisoja on hurjaa tahtia, ei ihme, että muutama kokeneempi pelaaja (esim Willo ja Barry) ottivat avauskierroksen matsin hieman "löysemmin". Näissä on vedonlyöntiin tarjolla hyvää kerrointa, jos osaa haistaa ohipelit. Lyhyitä matseja ja kisaruuhka.

Seuraavat isommat kisat kalenterissa, välissä vielä pienemmät Home Nations-kisat 2 kpl sekä karsintoja.
Wuhan Open 6.10
International Champioship 3.11
Champion of Champions 11.11
UK 23.11
Masters 12.1 (Voittaja tulee kuittamaan peräti 350 000 puntaa)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös