Kyren ei ilmiselvästi halunnut ottaa vastaan, niin idioottiratkaisuJones yritti lahjoittaa 5. freimin, mutta ei kelvannut.
Jones käyttää Kyrenin hermoilut hyväkseen ja kehittää hyvää kiriä. Mikäli lähes tasoissa lähdetään iltaan Jones on minun suosikki mestariksi.Wilsonin kasetti ei tunnu myöskään kestävän ja osaltaan se tasoittaa Jonesin kiriä.
Pakko voittaa Jonesin tuo seuraava, sanon minä. Muuten on jo liian vaikeaa. Hyvä päänkasaus Kyreniltä kyllä.14 -10. Hyvin Wilson kasasi itsensä tähän freimiin.
Pakko voittaa Jonesin tuo seuraava, sanon minä. Muuten on jo liian vaikeaa. Hyvä päänkasaus Kyreniltä kyllä.
Nyt näyttää Jonesin suhteen pahalta, mutta Kyren myös sössinyt näitä, tänäänkin.Voi jäädä voittamatta, helpohko virhe tuli tuohon ja Wilson kiittää.
Nopeasti se sössiminen tuli, mutta ei sentään jättänyt ainakaan vielä huippupaikkaa JonesilleNyt näyttää Jonesin suhteen pahalta, mutta Kyren myös sössinyt näitä, tänäänkin.
Mitä tämä Jones tekee? Ensin huippupussitus ja sitten helppo musta ohi ja taas Kyrenillä paikka paketoida freimi.Nopeasti se sössiminen tuli, mutta ei sentään jättänyt ainakaan vielä huippupaikkaa Jonesille
Mitä tämä Jones tekee? Ensin huippupussitus ja sitten helppo musta ohi ja taas Kyrenillä paikka paketoida freimi.
Ja ei pysty Kyrenikää paketoimaan huhhu. Tuosta olisi pitänyt rankaista Jonesin superhelposta virheestä. Nyt on taas Jakilla avaimet voittaa tämä.Pahassa paikassa ei kasetti pidä. Melkosta kyllä kun ensin älyttömän kova suoritus ja seuraava toiseen ääripäähän. On tämä jännä ja hieno laji.
Näyttää, että Jones hoitaa tämän.Ne hajoilee vuorotellen.
Eipä vaan hoida :D Ei jessus mikä freimi. Tässä on molemmille yritetty tarjota.Näyttää, että Jones hoitaa tämän.
Ja sitten helppo keltainen ohi, taas Kyrenin vuoro joko onnistuu paketointi.
Kyren lopulta kuittaisi ja viiden freimin johdosta iltaan. Eli tasan meni tämäkin jakso, vaikealta näyttää että Jones tästä nousisi, mutta lienee mahdollista kun Kyrenin sipulikin kuoriutuu. Tosin jos haluaa nousta, ei voi noin helppoja enää ohi laittaa.Eipä vaan hoida :D Ei jessus mikä freimi. Tässä on molemmille yritetty tarjota.
Sen verran on hermot pinnassa, että jokainen pallo on ohilyötävissä. Jos Jak vie vikan, niin illalle jää pelattavaa.
edit olikin vika. Miten pariton määrä?