oisko 20 tai 21, Kauppinen puheli että ainakin 3vHiggins näköjään mennyt jo välieriin. Voitto Allenista 2-5. Jokohan sieltä olisi pitkästä aikaa turnausvoitto tulossa. Milloin lieneekään viimeksi voittoa juhlinut? Siitä on aikaa.
oisko 20 tai 21, Kauppinen puheli että ainakin 3vHiggins näköjään mennyt jo välieriin. Voitto Allenista 2-5. Jokohan sieltä olisi pitkästä aikaa turnausvoitto tulossa. Milloin lieneekään viimeksi voittoa juhlinut? Siitä on aikaa.
Higgins saa niin turpaan, että tukka lähtee. Tuleekohan tylyt tennislukemat, Wilsonin peli on niin uomissaan nyt.Wilson painoi kahteen ekaan frameen vaatimattomat breikit 104 ja 147.
Kelpaa.
Edit.
Armotonta myllytystä, 3-0 ja Higginsillä ei ensimmäistäkään pussitusta. Kiva katsoa Wilsonin peliä.
Higgins saa niin turpaan, että tukka lähtee. Tuleekohan tylyt tennislukemat, Wilsonin peli on niin uomissaan nyt.
Tänään alkaakin jo isompi kisa, eli Player Championship. Mukana ovat 1 v rankingin 16 parasta pelaaja. Odotetusti myös Ronnie palaa kisapöydälle.
Avauskierroksen matsit paras 11:ta. Tänään Ding-Higgins ja Trump - Wakelin
Alkaa Kauppinenkin seota. Puhuu välillä Ding:stä vaikka Trump on lyömässä. Sekottaa koko ajan noi pelaajat
Jes, maistuu! Game on, Trump ja Rocket finaaliin ja siellä joku jäätävä kontra-ratkaisu Ronnien hyväksi :)
Kauppinen taitaa nykyisin selailla enemmän somea ja tilastoja kuin katsella itse matsia. Tykkään itse Kauppisen selostuksista, mutta nykyisin tuntuu ottelun seuraamisen sijaan olla tärkeämpää kaivella jotain knoppeja siitä, että onko jonkun veli pelannut joskus jossain amatöörikisoissa, tai miksi Ronnie käyttää edelleen "old school" liitua.Jep, Kauppisella ollut viime kuukausina aika paljon ihmeellistä sekoilua/otteen herpaantumista. Sekoittaa lyöntivuorossa olevat pelaajat ja pallojen väritkin välillä; ".. lähtee yrittämään sinistä palloa..", vaikka oikeasti pelaaja tähtää parhaillaan vihreätä...
Kauppinen taitaa nykyisin selailla enemmän somea ja tilastoja kuin katsella itse matsia. Tykkään itse Kauppisen selostuksista, mutta nykyisin tuntuu ottelun seuraamisen sijaan olla tärkeämpää kaivella jotain knoppeja siitä, että onko jonkun veli pelannut joskus jossain amatöörikisoissa, tai miksi Ronnie käyttää edelleen "old school" liitua.
Niin kyllähän Kauppinen on hyvä selostaja. Tietää lajista paljon, tai antaa sen kuvan?
Kertoo hyvin eri lyöntitekniikoista ja mitä lyöntiä kukakin aina yrittää.
Toi sekoilu ärsyttää itseä aika ajoin
Ronnie vs Zhou, 3 freimiä pelattu ja tilanne 1 - 2. Vähän yskii Ronniella. Helpohkoja virheitä. Nyt pitäisi Zhou painaa päälle ja kovaa.
Tilanne vielä täysin auki. Vaikka Ronnie olisi 1 - 4 tappiolla, niin hän kyllä kykenee sieltä nousemaan
Selvästi näkyy pelitauko Rocketin otteissa.
Seuraavaksi painoi sitten todella helpon näköisesti 136 tauluun.Selvästi näkyy pelitauko Rocketin otteissa.
Nyt oli jo semmoinen turnaus johon saattoi osallaistua ku palkintopotti on miehen arvolle sopiva?