On UK pedattu yllättäjälle tänä vuonna, ellei sitten Ronnie hoida rutiinilla aiemmilta vuosilta.
Kyllähän sieltä on todella isoja staroja tippunut pois. Toivottavasti tulee hyvä lopputurnauskin ja saataisiin vähän uutta nimeä mestariksi
On UK pedattu yllättäjälle tänä vuonna, ellei sitten Ronnie hoida rutiinilla aiemmilta vuosilta.
Kyllähän sieltä on todella isoja staroja tippunut pois. Toivottavasti tulee hyvä lopputurnauskin ja saataisiin vähän uutta nimeä mestariksi
Wilson 5-3 johtoon. En tiedä, itse vain Wilsonille syty, jotenkin Bingtaon kanssa samanlainen liian harkitseva, kliininen ja täysin HMV-pelaaja.
Laadukkaasta en tiedä, tai en ainakaan erityisen laadukkaana itse pidä. Muutama hyvä ja hieno breikki, muutama hyvä safety. Sellainen perustasainen matsi. Toki Wilsonilta pari loistavaa pussitusta, mutta itse tykkään joko Trump/Ronnie-tyylisestä viihdyttämisestä, Robbo/Willo-tyylisestä break-buildingista tai sitten Higgins/Selby-tyylisestä safetystä (tosin Selbyn tahallisesta pitkittämisestä en tykkää yhtään). Tuollainen peruslaadukas, virheetön ja hiottu lyöntitekniikka, suoraan sanoen robottimainen tasapaksu peli ei vaan itselle uppoa.Hienosti kesti Kyrenin pääkoppa äärimmäisen paineen alla! Rauhallinen ja tyylikäs breikki katkaisufreimiin. Laadukas ja tasainen ottelu, todellinen trilleri
Zhaolla ollut Jackpottia vastaan huonoin tuuri mitä pitkään aikaan snookerissa nähnyt.
Rankinglistan sijalla 40 oleva Luca Brecel kohtaa sijalla 26 majailevan Zhao Xintongin Triple Crown-turnauksen finaalissa. Kukaan ei olisi tätä uskonut. Erittäin virkistävää koko lajille. Kolme kohtaamista rankingturnausten alkukierroksilla, Brecel vienyt nämä 2-1. Toivottavasti nuorilla miehillä pitää nuppi ja tulee hieno finaali. Melko mahdoton veikata lopputulosta, Brecel ehkä niukka suosikki, koska hänellä on finaalikokemusta.
Eikös muuten Rocketti vienyt pari kutsuturnausta jonain vuonna, nettosi komeat summat ja ranking pisteet oli silti täysin surkeat. Olisiko ollut 17. 1v-listalla?