Olen aikaisemminkin tainnut tänne kirjoitella, että mielestäni Kauppinen on parempi selostaja aloitteleville katsojille ja siksi oiva valinta Kutosen lähetyksiin, niillä kun voisi olettaa olevan enemmän ko. kohderyhmän katsojakuntaa. Yleensä kun on rinnakkaislähetykset Kutosella ja Eurosportilla niin katselen Pasasen selostamaa kuvaa.
Kaikki kunnia kuitenkin Kauppiselle joka on todellinen pioneeri alallaan Suomessa ja varmasti tuonut paljon aktiivisia katsojia snookerin pariin.
Bingham voitti katkaisussa Dingin joka yritti aivan liian vaikeaa punaista, löi ohi ja Bingham kiitti. Sanottava toki on, että sitä ennen Bingham itse sössi tuhannen taalan paikan kun sai valkoisen asetella mieleisekseen ja silti sai sutaistua punaisen ohi aloituspäädyssä.
Jos nyt oikein muistelen kaaviota niin jos sekä Ronnie että Bingham voittavat seuraavat ottelunsa niin herrat kohtaavat sitä seuraavalla kierroksella toisensa.
Ilman muuta näin. Aki on kova luu ja ilman häntä snooker ei varmastikaan olisi Suomessa niin kova juttu kuin nyt. Pasanen on miellyttävämpi selostaja nykyisin omaan makuun, mutta en minäkään mutelle Akin aikana laita.
Bingham voitti ihan ansaitusti Dingin ja voittaa varmasti myös seuraavan ottelun. O'Sullivan vs. Bingham kuulostaa huippumatsilta.
Trump ja Hawkins kävelee vastustajistaan yli. Seltillä oli toki paikkansa pistää Barry ahtaalle, mutta ei maistunut. Erottuu taas huippupelaaja ja pelaaja toisistaan.
Mark Allen ei toista kierrosta pidemmälle mene tai minä en ainakaan jaksa uskoa. Voitti niin heikosti pelanneen Hiotianin, että oikein ärsytti.
Keskiviikkona Mark Williams aloittaa oman urakan ja uskon, että 15 framessa ratkeaa. Mark Davisin ja Murphyn välinen kamppailu on mielenkiintoinen. Uskon, että Davis tekee yllärin.