Ei toipunut siitä uhkarohkeasta kyydistä, mitä yritti 3. freimissä.Totaalinen romahdus Dingiltä kahden eka freimin jälkeen.
Ei toipunut siitä uhkarohkeasta kyydistä, mitä yritti 3. freimissä.Totaalinen romahdus Dingiltä kahden eka freimin jälkeen.
5-3 Trumpille tauolle mentäessä. Peli vähän yskii, mutta Ronniella kyllä enemmän ja mies saikin kavennettua tilannetta vasta viimeisissä freimeissä.
Noi ärsyttävät tietokoneaplodit saisi kyllä poistaa. Ääni on todella heikkotasoinen ja ilmeisesti vieläpä aina sama lyhyt ääniklippi.
En tiedä mitä pitäisi sanoa... Ronnie hävinny totaalisesti 2 ekaa freimiä ja jannu tulee silti pussitteleen palloja. Siihen tietenkin on oikeus, mutta kun sä oot 81-0 tappiolla, niin onhan toi nyt jo ihan vittuilua ja viivyttelyä. Koettaako päästä Trumpin ihon alle.
Säälittävää mun mielestä
Oli hauska muutamassa kohdassa, näytti siltä että Trump tarkoituksella pussitti siinä yhdessä kohtaa virheellisesti mustan, jotta Ronnie pääsee pussittamaan loput pallot ja sitä aiemmin Trump syötti muutaman pallon Ronnielle pussin eteen.En tiedä mitä pitäisi sanoa... Ronnie hävinny totaalisesti 2 ekaa freimiä ja jannu tulee silti pussitteleen palloja. Siihen tietenkin on oikeus, mutta kun sä oot 81-0 tappiolla, niin onhan toi nyt jo ihan vittuilua ja viivyttelyä. Koettaako päästä Trumpin ihon alle.
Säälittävää mun mielestä
Kusipää itse eli ronnie on sanonut, että kun ei oikein treenaus maistu, niin hyvä paikka harjoitella hyvällä pöydällä. Piip miten epäkunnioittavaa yleisöä kohtaan. Jos ei kerran kiinnosta, niin voisi lopettaa. Noi puheet kanssapelaajista oli jo rajan yli ja tämä paljon pidemmällä.En tiedä mitä pitäisi sanoa... Ronnie hävinny totaalisesti 2 ekaa freimiä ja jannu tulee silti pussitteleen palloja. Siihen tietenkin on oikeus, mutta kun sä oot 81-0 tappiolla, niin onhan toi nyt jo ihan vittuilua ja viivyttelyä. Koettaako päästä Trumpin ihon alle.
Säälittävää mun mielestä
En tiedä mitä pitäisi sanoa... Ronnie hävinny totaalisesti 2 ekaa freimiä ja jannu tulee silti pussitteleen palloja. Siihen tietenkin on oikeus, mutta kun sä oot 81-0 tappiolla, niin onhan toi nyt jo ihan vittuilua ja viivyttelyä.
Kusipää itse eli ronnie on sanonut, että kun ei oikein treenaus maistu, niin hyvä paikka harjoitella hyvällä pöydällä.
Tämän ymmärrän hyvin. Ottelun alussa on tärkeää oppia pöydän metkut, kun ne ei aina pelaa samalla lailla. Mut siinä kohtaa, kun rupeaa käyttämään miljoonien tv-katsojien aikaa treenaukseensa, niin mennään rajoista yli niin että paukkuu. Ansaitsisi bännit parista seuraavasta turnauksesta tuon takia. Etenkin kun puketumiskoodeineen snooker yrittää näyttää herrasmiesten lajilta, vaikka pelin idea on olla ilkeä.... Lähinnä tosin ottelun alkupuolella on tullut pallottelemaan ja joskus yrittämään tyyliin kuutta snookeria että saisi pelituntumaa.
Omasta mielestä juuri tuollaiset viimeisille väreille menevät taistot ovat snookerin suola, eivät pelkästään isot breikit. On hieno nähdä, kuinka jännitys ja hermoilu iskevät myös ammattilaisiin.