Varsinaisesti mikään biisi ei saa minua voimaan pahoin mutta...
Kanava lähtee töissä vaihtoon välittömästi kun Iron Maiden alkaa soimaan. En vain ole ikinä ymmärtänyt tuon bändin "hienoutta". Karmeaa kuraa lähes koko tuotanto muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Ja kyllä, serkkuni toimesta olen joutunut kuuntelemaan tuota viidentoista vuoden ajan, joten tuotanto on minulle jokseenkin tuttua ja muutama levy jopa löytyy hyllystä.
Omat suosikki bändit löytyvät akselilta Guns N' Roses-Metallica-Mötley Crüe. Ja täytyy myöntää, että Axl, James ja jopa Vince (joka laulaa lähinnä päin v**tua) hakkaavat hra Dickinsonin laulajana. Noilta sentään löytyy jotain särmää äänestä (onko tuo sitä "munaa"?), eikä laulu ole ns. "virheetöntä" kuraa.
Muutenkin koko poppoo on aika HMV-kamaa verrattuna James-Lars, Axl-Slash (oi niitä aikoja) tai Nikki-Tommy-Mike-Vince akseleihin. Itseasiassa en edes tiedä kenenkään muun nimeä bändistä kuin Brucen.
Noh, aika paljonhan tuolla tuntuisi olevan faneja, eli joihinkin tuntuu uppoavan mutta toisaalta enhän minä pidä myöskään ABBAsta, The Beatlesista tai 50centistäkään.