Edelleen samat:
Telex -- koko tuotanto, superkunniamaininta biisille "Hiljaa virtaa Vantaa"
Mamba -- koko tuotanto, superkunniamaininta biisille "Älä jätä minua"
Suurlähettiläät -- koko tuotanto
Ihan kuriositeettina olisi mukava tietää, miksi olet vaivautunut kuuntelemaan listaamiesi orkesterien koko tuotannon läpi, jos kappaleet saavat sinut voimaan pahoin. Hatunnoston arvoinen suoritus. Esimerkiksi Suurlähettiläät on julkaissut 6 albumia ja Mamba peräti 14. Itse en ainakaan moiseen urakkaan ryhtyisi, mutta minähän en toki olekaan mikään huonon musiikin suurkuluttaja, vaan kuuntelen pääsääntöisesti sellaista musiikkia, josta pidän.
Mambasta itse asiassa pidän. Heidän biisinsä ovat enimmäkseen ihan miellyttäviä rennon letkeitä renkutuksia. Bändin kappaleista olen kuullut hädin tuskin puolet, joten koko tuotannon laadukkuudesta en mene takuuseen. Todennäköisesti siellä ohilyöntejäkin on joukossa, kuten pitkän uran tehneillä bändeillä yleensäkin.
Asiaan. Radiota tulee töissä kuunneltua, ja olen huomannut, että valtaosa siellä soitetuista kappaleista ei ole oikein minua varten. Ennen kaikkea Irinan hitit ovat mielestäni todella heikkoja tekeleitä: superkunniamaininta niille. Eipä Irinakaan silti mitään fyysistä pahan olon tunnetta aiheuta, kuten ei mikään muukaan maltillisella äänenvoimakkuudella pauhaava musiikki. Kipukynnyksen ylittävät desibelitasot ja pitkäkestoinen altistuminen melulle ovat sitten asia erikseen.