HCM kirjoitti:Red Hot Chili Peppersin koko tuotanto. Olen vuosia ja vuosia miettinyt sekä pohtinut mikä tämän bändin suosion salaisuus on. Jokainen biisi kuullostaa täysin samalta! Paskaa mitä paskaa.
Anteeksi pilkunnussinta,mutta se on SOAD.Uleåborgir kirjoitti:Tästä on tietenkin poikkeuksia ml. em. SYOD.
HCM kirjoitti:Red Hot Chili Peppersin koko tuotanto. Olen vuosia ja vuosia miettinyt sekä pohtinut mikä tämän bändin suosion salaisuus on. Jokainen biisi kuullostaa täysin samalta! Paskaa mitä paskaa.
Noh noh. Kyllä raavas mieskin saa herkistyä.mäkine kirjoitti:No onhan tuollakin levyllä Under the bridge-lässytys.
mäkine kirjoitti:Tällä hetkellä riipii yli muiden Zen Cafen Rakastele mua. Tuli vielä muutama päivä sitten samaan aikaan sekä Radio Helsingistä että YleQ:sta. Parin minutin tuskainen hetki.
Blackie kirjoitti:Noh noh. Kyllä raavas mieskin saa herkistyä.
Guns N' Roses - My World
En tiedä missä kokkelipöllyissä äijille on tullut mieleen duunata noin turha kappale.
Arnold kirjoitti:Jokaikinen smakin kappale. Helvetti, mitä paskaa.. tekivät vielä sen karmean kesäkumibiisinkin tälle vuodelle...
Oletan tämän olevan Kelis - Caught Out There.lake79 kirjoitti:Emmin Big Big World on ehkä ärsyttävin biisi koko maailmassa tai sitten se yks jossa se tummaihoinen akka huutaa jotain miehistä, ei tule nyt sanoja ja esiintyjää mieleen. Onneksi.
Näinkö on menty tekemään? Miksi? Voi hyvänen aika, pitää yrittää emännän korvia suojella tuotokselta, saattaa repiä ZC-paitansa jos kuulee. Onkohan tässä käynyt taas niin ettei pojat tiedä mistä kappale kertoo, varmaan luulee että se on jostain yläastepissiksestä.lake79 kirjoitti:Allekirjoitan, varsinkin pisti vituttamaan, kun raiskasivat Zen Cafen - Todella Kauniin, paljon on vielä pojilla opeteltavaa hyvän musiikin teossa, mutta ovathan ne kovin nuoriakin vielä.
lake79 kirjoitti:Allekirjoitan, varsinkin pisti vituttamaan, kun raiskasivat Zen Cafen - Todella Kauniin, paljon on vielä pojilla opeteltavaa hyvän musiikin teossa, mutta ovathan ne kovin nuoriakin vielä.
Cmprs kirjoitti:Il Vaselinon tuotanto. Hyi Helv*tti. Katsokaa vielä huvikseen jukebox-kohdasta, mitä väsyneitä ralleja ne vetää. Mukana mm. tässäkin ketjussa monesti mainittu "Rusketusraidat" sekä Don Huonojen hirvitys "Anna mulle piiskaa".
Tfhyi.
Jopas nyt menee tärkeät asiat sekaisin. No jokatapauksessa. Aivan kamala se on Vaselinojen esittämänä.pavenro8 kirjoitti:Niin Piiskaa on kyllä Apulaudan massiivinen tuotos, eikä sitä pidä sekoittaa mihinkään keskinkertaisuuksien tekeleisiin.
Höpö höpöEino_Mies kirjoitti:Indica - Ikuinen virta
Sama juttu. Itselläni kun on aina jatkuva kestovitutus päällä, niin tämä biisi ärsyttää. Kuten Tabermani loilottelikin, vitusta tänne tultiin, ja päin vittua täällä myös menee...Ambi kirjoitti:Olavi Uusivirta - On niin helppoo olla onnellinen...
Ambi kirjoitti:Olavi Uusivirta - On niin helppoo olla onnellinen
Cube kirjoitti:Enpä osaa mitään muuta sanoa tähän kuin, että vittu sentään, miten vihaankaan tuota Pinkiä.