Huvittaa tuo termi. Silloin joskus 80-luvulla r´n´b tarkoitti OIKEAA rhythm & bluesia - Fabulous Thunderbirds, Dr. Feelgood, Stevie Ray Vaughan, George Thorogood... Milloin se rupesi tarkoittamaan sitä kun räppärit laulaa iskelmäpoppia?Ender00 kirjoitti:R´N´B: Kaikki
Itse en edes halua sieltä pois. Voi kunpa olisin saanut viettää nuoruuden 70-luvulla.Arnold kirjoitti:Mulle käy kaikki, mutta jotkut ovat jumittuneet Elviksen, Beatleksen tahi Kissin aikakauteen, eikä pääse sieltä pois.
Sistis kirjoitti:Siitä pääsin kuitenkin eroon, kun satuin töissä kuuntelemaan radiota. Joku nouseva tähti tai muu vastaava oli tehnyt menevän rock-kappaleen, jossa laulettiin muistaakseni lapsenteosta. Kertosäkeessä hoiloteltiin jotain tyyliin: "Mä sanon Aaaa, Sä sanot Uuuu, Siitä tule VAUVA!". Ei helvetti. Silloin voin oikeasti pahoin. Ja jälleen kerran tuli todistettua itselleni, minkä vuoksi en kuuntele ratiota, kuin silloin kun on ihan pakko. Helvetti.
Radiosoitosta rahat poies. Ne ketkä ostaa SOADin minkä tahansa levyn tämän biisin perusteella, on niille ihan oikein. Voi olla pieni pettymys kun ei olekaan koko lätty moista hempeilyä *hähhäh*Mikke73 kirjoitti:System Of A Downin viimeisin "radiohitti" Lonely Day. Ellen olisi muutakin ko. bändiltä kuullut, niin tuon biisin perusteella voisi ihan "pikkuisen" ihmetellä sitä hypetystä mikä tuosta poppoosta on ollut. Suunnilleen mikä tahansa kellaribändikin pystyisi tuollaisen biisin tekemään, jopa sanoitukset ovat pelkkää paskaa. Miten helvetissä SOAD on tällaiseen alentunut...
Ender00 kirjoitti:Bryan Adams: Koko tuotanto
Mariah Carey: Koko tuotanto
HCM kirjoitti:Ai joo ja neljän vuoden välein joka puolella Eurooppaa soiva veisu "Englanti voittaa futiksen MM-kultaa" pistää myös oksettamaan. Tosin kisojen jälkeiset "selittelyvirret" sen sijaan aiheuttavat hyvän olon tunteen : )
Gellner kirjoitti:Huh, on sinulla ollut urakkaa kun olet kuunnellut kaikki Careyn ja Adamsin biisit. Itse en moiseen pystyisi.
wilberto kirjoitti:Antti Tuiskun uusin biisi "Sekaisin" on aivan järkyttävää kamaa. Jannu on muokannut musiikkiaan enemmän dance-tyyliseksi, mutta ei kyllä sovi kyseinen genre Tuiskulle sitten alkuunkaan. Tosin mikä genre sopisikaan?
kiwipilot kirjoitti:Kyllä! Jean S... Aivan käsittämätöntä kuinka tuollainen sonta uppoaa suomalaisiin. Siis vedetään covereina kaikki mahdolliset ja mahdottomat kotimaiset renkutukset. Ja kansa juoksee keikoille... Ei jymmarra ei.
vision kirjoitti:Potkupallon virallinen(?) kisabiisi on kanssa sellaista tuubaa, että oksat pois. Homopojat ja kiekuva nainen ei oikein kolahda meikäläiselle. Kenelle tuokin kappale on oikeasti suunnattu? Ei ainaskaan stereotyyppiselle fanille.