Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 400 848
  • 2 191

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaaha. Jos tämä tällaiseksi menee, niin täytyy sitten itsekin kommentoida. Jos näkisin, että biisi on jumalanpilkkaa,en tosiaankaan sitä kannattaisi, vaikka muuten kuinka hyvä biisi olisi. Sen verran konservatiivi ja luterilainen itsekin olen.

Lordin biisi ei mielestäni ole pilkkaa puoleen eikä toiseen. Vain kehotetaan iloitsemaan hard-rockista, ei sen kummempaa. Näinhän Putaansuukin itse totesi.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Halle oli Jeesuksen hidas ja raihnainen aasi, jolle se huusi aina etta:

HALLE LUJAA!!!!!!!!

Siina mitaan ristillista ole.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pee kirjoitti:
En kumpaakaan, mutta kaikki sellainen, jossa vähänkin pilkataan Jumalaa (jollaiseksi ainakin itse "Hard Rock Hallelujan" tulkisen), kuvottaa minua, vaikken itse uskovainen olekaan. Toki sananvapaus on olemassa, mutta minua Lordin biisi kuvottaa.
Siis mitä vittua? Et todellakaan ole uskovainen vaan uskomaton! Muiden onnellisuus mistä tahansa asiasta ahdistaa sinua! Oli se sitten viisumenestys tai esim. Kärppien mestaruus. Kohta varmaan kerrot meille kielioppivirheistämme ja välimerkkien oikeasta sijoittelusta?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Metalwarrior kirjoitti:
Jaaha. Jos tämä tällaiseksi menee, niin täytyy sitten itsekin kommentoida. Jos näkisin, että biisi on jumalanpilkkaa, en tosiaankaan sitä kannattaisi, vaikka muuten kuinka hyvä biisi olisi.

Joo-o, tarkoituksenani ei tosiaankaan ollut aloittaa mitään Jumala(npilkka)-keskustelua tästä. Ketjun ideaan viitaten, minut "Hard Rock Hallelujah" saa voimaan pahoin, mutta aika monia muita näemmä ei, kun viisuvoitto tuli. :) Se siitä. Keskustelu on minun osaltani päättynyt ainakin tässä ketjussa.
 

Chilango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpat, Les Habs
Pee kirjoitti:
Joo-o, tarkoituksenani ei tosiaankaan ollut aloittaa mitään Jumala(npilkka)-keskustelua tästä. Ketjun ideaan viitaten, minut "Hard Rock Hallelujah" saa voimaan pahoin, mutta aika monia muita näemmä ei, kun viisuvoitto tuli. :) Se siitä. Keskustelu on minun osaltani päättynyt ainakin tässä ketjussa.

Olis varmaan kannattanut siella koulussa opetella vaikka pikkasen englantiakin sen pelkan kaks-sormijarjestelman lisaksi. Vois nimittain aueta pikkasen paremmin Lordin viesti.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Derby kirjoitti:
Europe - Final Countdown
Loistavan yhtyeen mielenhäiriö ilmeisesti.


"Loistavan yhtyeen " ?

Ihan vain ystävyydella pyytelisin jotain vinkkiä ko. homo-poppoon paremmasta tuotannosta. Jo katseleminen kirpaisi, mutta kuunteleminen olikin jo yhtä helvettiä.

-duud-
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1Timer kirjoitti:
Eli jos duud ei tykkaa, kukaan muukaan ei saa tykata?

Saa tietty, mutta mielelläni ohjaisin harhailevia lapsosia oikealle tielle. Lapsoset on erehtyväisiä. Sellainen huolehtija olen vain. Homojen hommaahan ruåtsalaisten hevihommat on olleet? Vai oletko eri mieltä?

-duud-
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
duud kirjoitti:
Saa tietty, mutta mielelläni ohjaisin harhailevia lapsosia oikealle tielle. Lapsoset on erehtyväisiä. Sellainen huolehtija olen vain. Homojen hommaahan ruåtsalaisten hevihommat on olleet? Vai oletko eri mieltä?

-duud-

Kaikki muut paitsi Hammerfall... siinä on asennetta.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parker27 kirjoitti:
Kaikki muut paitsi Hammerfall... siinä on asennetta.

Pitää tuohon tutustua. Ei mulla ole kamalia ennakkoluuloja mihinkään suuntaan. Kai tuostakin klippi jostakin löytyy....

Mut nyt hyvää yötä.

-duud-
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
duud kirjoitti:
Saa tietty, mutta mielelläni ohjaisin harhailevia lapsosia oikealle tielle. Lapsoset on erehtyväisiä. Sellainen huolehtija olen vain. Homojen hommaahan ruåtsalaisten hevihommat on olleet? Vai oletko eri mieltä?

-duud-


En toki!
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
duud kirjoitti:
Saa tietty, mutta mielelläni ohjaisin harhailevia lapsosia oikealle tielle. Lapsoset on erehtyväisiä. Sellainen huolehtija olen vain. Homojen hommaahan ruåtsalaisten hevihommat on olleet? Vai oletko eri mieltä?

-duud-
Nyt loppuu nuo puheet alkuunsa!!! Ruotsista ja vain ja ainoastaa Ruotsista tulee tällä hetkellä hyvät hevit, prkl!!!!! Lätkässä onkin sitten eri homma, ovat vielä niin v*tun rumia...

Mutta hevi on hyvää!!!
 
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
Yleensäkin koko purkkapoppi, mutta on myös muutama rock-bändi jota ei alle 3 promillen myötäisessä voi kuunnella, esim.
Metallican koko tuotanto (pl. whiskey in the jar), Iron Maiden - kaikki biisit, Children of Bodom - koko tuotanto, Sentenced - koko tuotanto ja vielä system of a downin ainakin kaikki mezmerizeltä löytyvät biisit.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Biisi mikä on saanut ihan aikuisten oikeasti vitutuksen aivolohkoon jok'ikinen kerta on kyllä tuo Crazy Frogin rallatus. Jumalauta että voi joku "biisi" olla anaalista.
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Heti kun luin tämän ketjun otsikon tuli vain yksi biisi mieleen, sugarbabesin push the button!! Hyi saatana! Järki lähtee heti ensi sekunneilla ja tuosta biisistä on tullut hirveitä tuskia muunmuassa viime kesänä kesätöissä! Pelkkä ajatuskin puistattaa..
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
FlaPa kirjoitti:
Heti kun luin tämän ketjun otsikon tuli vain yksi biisi mieleen, sugarbabesin push the button!! Hyi saatana! Järki lähtee heti ensi sekunneilla ja tuosta biisistä on tullut hirveitä tuskia muunmuassa viime kesänä kesätöissä! Pelkkä ajatuskin puistattaa..

On muuten aina jännä lueskella ihmisten kommentteja siitä mikä oksettaa ja mikä ei. Sugarbabesin Pusht The Button on taas meikällä toimiva kipale. Semmosta letkeetä renkutusta joka toimii autoilumusiikiks mitä parhaiten. Makuasioista kun on turha kiistellä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Teräsbetoni - Älä mene metsään

Järkyttävää scheissea. Jotenkin kuulostaa siltä, että kaikki ideat on taidettu käyttää ykköslevyllä.
 

Zenith

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Arsenal,Philadelphia Flyers
Kaikki mikä soi NRJ:llä..JÄRKYTTÄVÄÄ PASKAA!!!

plus tietenkin Euroviisut,pl LORDI. HYI HELVETTI!
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Melkeinpä kaikki mitä tulee NRJ:ltä. Lisäksi olen myös huomannut, että suomalaiset eivät osaa tehdä ollenkaan musiikkia. Esimerkiksi 69-Eyes ja yllämainittu Smak. Oikeastaan kaikki teinipaska saa pään räjähtämään. Lista on lähes loputon.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Teräsbetonin uusin, huonoa huumoria ja paskempaa toistohuumorina.

Hiuksista vittuun
 

jihde

Jäsen
Kyllähän lähes kaikki mitä NRJ:ltä tulee on sellasta soopaa, että huhhuh. Kaiken vielä täydentää iltäpäivien(?) naisjuontaja Lotta(?) ärsyttävällä äänellään. Työpaikalla kun joudun lähes poikkeuksetta jossain vaiheessa päivää kuulemaan kyseistä radioasemaa.

Yksittäisistä kappaleista tällä hetkellä päänsäryn saan:

- Smak- Teen mitä teen

- Valvomo-mikä kesä

- Joko randomi lovesong-lässätys missä heppu itse vielä mainitsee jotain, että "i hate lovesongs" tjms.

- Kaikki Darinin tuotokset.

- Kapasiteettiyksikkö- erobiisi

- Lovexin tuotanto

Näitä kyllä riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös