Mainos

Biisikärpänen

• 15 262
  • 40

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tänään alkoi Biisikärpänen -ohjelma MTV3:lla. Mitä mieltä jatkoaikalaiset ovat ko. tosi-tv:sta?

Mielestäni oli ihan raikas. Hauskaa oli seurata pienessä olutnousussa ja oli kiva rallatella mukana. Mainostuksen mukaan, kyllähän se vähän koukutti.

Ja Sanna Hirviskari on kohtalainen naaras!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tuollaista kyllä jaksa seurata. Äänet laitoin pois ja sivusilmällä vilkuilin Sanna Hirvaskaria joka kyllä tosiaankin on naaras!

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Ihan hauska formaatti. Pitää varmaan katsoa toistekkin. Ei tuo kyllä ole yhtään niin helppoa kuin luulisi, varsinkin kun ihan sanatarkasti pitää vetää. Esimerkiksi meikäläinen aloitti Dingon:"Jokin katselee vieraisiin pöytiin...".

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Ei huono. Mielenkiintoinen formaatti ja onhan toteutuskin ihan kiitettävä. On kyllä kyseinen ohjelma tuhat ja kaksi kertaa parempi kuin tuo kakkosen Tartu Hanurista.

Hyvää viihdettä ja vetihän se "Litmanen" (joka voitti tänään) aika hyvin. :)

Ja Sannaa kelpaa katella!

Simba

Jäsen
Minäkin pidin ohjelmasta. Sopii mulle hyvin, kun sanat osaan useimmiten kohtalaisesti mutta laulutaitoa ei löydy lainkaan.

Ja tosiaan voihan tuota Sannankin takia katsoa.

Lämpö

Jäsen
Ja Sanna Hirviskari on kohtalainen naaras!

Äänet laitoin pois ja sivusilmällä vilkuilin Sanna Hirvaskaria joka kyllä tosiaankin on naaras!

Ja Sannaa kelpaa katella!

Juurikin näin :)
Ihan ok ohjelma. Lari Halmeen naurullekin toki peukku ylös! Ja itse kutsuin tota voittaja "Litmasta" "Terolehteräksi" :)

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Sopii mulle hyvin, kun sanat osaan useimmiten kohtalaisesti mutta laulutaitoa ei löydy lainkaan.
Samaa vikaa täällä suunnalla. Nuotin vierestä on sinänsä helppo vedellä, koska tilaa on reilusti joka puolella.

Itse ohjelman formaatti ei sinällään nyt mikään ihmeellinen ollut, ja voikin kysyä, onko tuo sitten se oikea tapa hakea niitä sanoja esille?
No niin voi, mutta hieman oli sellaista alkukankeutta tai jotain vastaavaa vielä havaittavissa, vaikka tv-kameroiden edessä on tottunutkin esiintymään. Tuossa tanssii tähtien kanssa-ohjelmassa olisi ehkä paremmin esiintynyt edukseen, mutta halusi kait vaihtaa välillä lajia.

Itse olisin kaivannut pidempiä osattavia pätkiä - nythän niistä selvisi muutamalla sanalla. Ja toinen oli siinä ekassa vaiheessa, mielestäni olisi pitänyt ensin tietää biisi, jotta pääsisi sanoitusta koittamaan - eikä vain nopeuskilpailuna kuin nyt. Tai edes jokin pieni kynnys siihen, biisitkin kun olivat varsin helppoja. Ainakin kun se seuraava rivi riitti.
Se viimeinen osio oli kyllä aivan liian helppo, jotenkin olisi vaatimustasoa pitänyt nostaa.

Mutta sinällään hauska formaatti, kun itselläkin on sanat hyvin hallussa, niin on mukava lauleskella noita.

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Maailman toiseksi ainoa ihminen joka pystyy yksin laulamaan kaksiäänisesti, piti ohjelmasta jonkin verran. ehkä prosentein 60-40.
Mukavia nuoruuden kappaleita joita luuli osaavansa, oli mukava kuulla. Vexi Salmi oli kyllä aika turha koko hommassa, Sanna olis voinut hoitaan Vexin osuuden, vaikka paperista lukien.

ps. se toinen joka osaa laulaa yksin kaksiäänisesti on äitini.

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Sitä mieltä, että yhtä turha kuin valtaosa kanavan muustakin tarjonnasta. Selviytyjät, Amazing Race, Pako, Tanssii Tähtien Kanssa, Tulosruutu, Kymppiuutiset ja mitä näitä nyt on. Nyt katsoin, jatkossa en. Sanna on kyllä nätti!

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perhana. Ajattelin aivan toisenlaista keskustelua ...

Joku siis katsoo edelleenkin kolmosta ? Hyvä meininki !

Otsikon ohjelmasta opin juuri nimen. Ja ei, en aio katsoa, joten sori vaan tästäkin.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Parempi kuin huuma, mutta siihen saavutukseen ei paljoa vaadita.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itse tykkäsin tästä ohjelmasta.Oli sellainen pirtsakka ohjelma lauantai-iltaan ja sisälsi myös kohtuu hyvää musiikkia.Minä myös kuulun siihen väestöön jotka tuntee sanat kohtalaisesti mutta jonka lauluääni pilaantuu ulos tullessaan niin sopi mainiosti minulle.

Viimeksi muokattu:

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan kiva idea. Huomattavasti parempi kuin muovinen junttiHuuma, vaikka ei tuo nyt perjantain Tartu Mikkiin -ohjelmaa voita millään. Hirvaskari tosiaan nostaa ohjelman tasoa. Aion toki katsoa uudelleenkin.

Se terolehterän Pirkanmaan murre rrrrrrrr -kirjaimineen sai kyllä raivon partaalle, mutta syytönhän ohjelma siihen on.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
No tulihan tuo ensimmäinen jakso katottua, mutta enpä taida enää toiste katsoa. Odottelin hiukan, että olis pitäny enemmän osata noita sanoja, mutta nythän tuossa selvis aika vähällä voittajaksi.

Tää voittaja aiheutti kyllä naurunpyrskähdyksiä, jotenkin koominen hahmo. Parempaa viihdettä kuin huuma tosiaan, mutta siihen ei kyllä hirveitä vaadita.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Eipä tullut katsottua, mutta mahtaa olla monimutkainen ohjelmaformaatti kun studioon tarvitaan peräti kolme (3) juontajaa?

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Eipä tullut katsottua, mutta mahtaa olla monimutkainen ohjelmaformaatti kun studioon tarvitaan peräti kolme (3) juontajaa?

Mistä sä sen kolmannen revit? Jos tarkoitat Vexiä, niin eihän se mikään juontaja ole, vaan se ylituomari, jolle vain henget puhuvat.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Parempi kuin huuma, mutta siihen saavutukseen ei paljoa vaadita.
Onhan tuo ihan leppoisaa lauantai-illan viihdettä. Ei lainkaan niin tekopirteää skeidaa, mitä samalla ohjelmapaikalla aiemmin nähty Huuma. Ja kuten moni muukin on jo maininnut, juontaja Sanna Hirvaskari on melkoinen kissimirri.

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Olen tätä 3 jaksoa nyt seurannut ja ihan ok ohjelmahan tuo on. Sanna on hot. Alkaa jo ärsyttämään tuon Larin hokema kaakaonruskeat vartalot.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen tätä 3 jaksoa nyt seurannut ja ihan ok ohjelmahan tuo on. Sanna on hot. Alkaa jo ärsyttämään tuon Larin hokema kaakaonruskeat vartalot.

Ei tuo Hirvaskari mun mielestä nyt niin hot ole kuin täältä on saanut lukea mutta makuja lienee monia...Miesjuontajan kaakaovartalot alkaa kyllä meikäläistäkin kyllästyttämään...

Lämpö

Jäsen
Ei tuo Hirvaskari mun mielestä nyt niin hot ole kuin täältä on saanut lukea mutta makuja lienee monia...Miesjuontajan kaakaovartalot alkaa kyllä meikäläistäkin kyllästyttämään...

Noi on varmaan kaikki nauhoitettu kerralla, ja Lari heittäny aina saman läpän, muttei oo tajunnut, et se kuulostaa aika heikolta tälläin viikko toisen jälkeen...

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Biisikärpänen on parasta viihdettä mitä televisiossa tällä hetkellä on! Erinomainen ohjelmaformaatti!

Sanna Hirvaskari on parantanut juontojaan koko ajan ja onhan se huikean näköinen daami.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Olen katsonut about 1,5 jaksoa sitä ja täytyy sanoa, että on taas pitkästä aikaa yksi sellainen ohjelma, mikä täytyy katsoa joka kerta. Siinä on mukava rallatella itsekin mukana ja enpä ole ensimmäinen (enkä viimeinen) joka sanoo, että on se Sanna Hirvaskari melkoisen sexy..

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
On kyllä kyseinen ohjelma tuhat ja kaksi kertaa parempi kuin tuo kakkosen Tartu Hanurista.

Jokainen toki pitää, mistä itse haluaa, mutta tähän on pakko hieman kommentoida.

Tartu Mikkiin-ohjelmassa toki Hintsasen jutut kiertävät kehää, käy pian kuten yhdelle jääkiekkoselostajalle. Toki sillä varauksella, että Hintsanen sentään osaa laulaa.

Tämän ohjelman ehdoton helmi on Housebändi, jonka taso ei jää kovin vajaaksi millään osa-alueella. Homma on todellakin hanskassa. Vierailevista artisteista toki joskus joutuu vain ihmettelemään, että mitä kaikkea nykyään saadaankaan aikaan studiolla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy