Täysin sama juttu myös Melodyn valkoisessa teepaidassa, jossa lukee "Anti.".
Valkoisella heteromiehellä musta paita, jossa teksti "he/him". Hyi hyi..
Täysin sama juttu myös Melodyn valkoisessa teepaidassa, jossa lukee "Anti.".
Yhdellä hipin oloisella puolitutulla kaverilla oli farkkutakin selässä teksti: "Neitsyys lisää syöpää!"Valkoisella heteromiehellä musta paita, jossa teksti "he/him". Hyi hyi..
Juhani, Lasse, Anssi, Sami ja Pekka siis tänään häätöuhan alla. Kuka lähtee?
Itse toivoin Pekkaa tai Samia.
Enpä nähnyt eilistä lähetystä, mutta mitään kovinkaan mullistavaa ei tainnut tapahtua viestimäärän perusteella.
Annettiinko edes mitään vihiä viikon kauppatehtävästä?
Yksi kauden huikeimmista seteistä tähän mennessä oli ehdottomasti tuo Anssin imitaatiotehtävä
Asukkaat hihittelevät Anssin osuville imitaatioille – "Just noin!"
Sunnuntain päivätehtävänä asukkailla oli musavisa, jonka oikeista vastauksista muodostui yhden talon mysteeriarkun koodi. Anssi ra...bigbrother.fi
Keskiviikkona lähtee taas nainen kun mummo lähtee kotio. Joku muukin pakkaa huomenna laukkunsa, mutta toisaalta luetun arvauksen mukaan asiakkaille varmaan kerrotaan että katsojat mukamas äänestivät kaksi asukasta häätöön, ja näistä kahdesta Minna sai lähteä. Kuullostaisi loogiselta vedolta. Sunnuntaina sitten Meloni pihalle jos Luoja suo.
Samaa olen ihmetellyt. Tai siis varmaan otettiin siksi, kun naiset oli käyneet niin vähiin ja Minna saattoi olla ainoa, joka sinne takasin halusi. Tuotanto varmaan vielä luuli, että säpinä Minnan ja Lassen välillä tulisi jatkumaan, mutta onneksi Lasse torppasi tämän.Miksiköhän tuo Minna ylipäätänsä lopulta otettiin taloon kun ei ole tehnyt siellä ollessa mitään, olisi edes ollut jonkinsortin salatehtävä tai sekasortoa aiheuttanut mutta nyt vaan oleskeli seinäruusuna kuten muutkin naiset aikaisemmin.
Alma paljasti tiistain jaksossa että Minna lähtee tänään ja joku muukin myös. Ilmeisesti ei onnistunut toivotulla taholla tuomaan lisää kontenttia.
Millähän perusteella tuo toinen lähtee? Mitään nimeämisiä ei luonnollisestikaan ole tässä kohtaa viikkoa ollut. Jokaiselle kynä ja paperia käteen ja eniten ääniä saanut ulos illan lähetyksessä?
En kyllä usko hetkeäkään, että tuo eilen sanottu "toinenkin asukas pakkaa laukkunsa" tarkoittaa sitä, että joku Minnan lisäksi häädettäisiin. Ehkä joku valehäätö tai sitten jotain aivan muuta. Normaalisti veikkaisin asukasvaihtoa, mutta sitä tuskin tässä maailmantilanteessa vielä tapahtuu.
Katsojan kannalta tai jos olisin itse tuolla kilpailijana eli tavallaan "töissä", niin viihdyttävä kyllä. Oikeassa elämässä en haluaisi olla missään tekemisissä.Ei BB:llä varmaan ole varaa ainakaan jättää pelkkiä miehiä sitten tulevaan finaaliin. Joutuisi aikamoisen paskamyrskyn keskelle jos Eiköhän Jassu ainakin loppuun asti tuolla roiku. Tietty Jassu on kyllä ihan viihdyttävä.
Miksi et? Kyllä minä voisin lähteä Jassun kanssa radalle, en usko että tulisi tylsää.Katsojan kannalta tai jos olisin itse tuolla kilpailijana eli tavallaan "töissä", niin viihdyttävä kyllä. Oikeassa elämässä en haluaisi olla missään tekemisissä.
Vapaa-ajalla pitää olla tyyntä ja rauhallista.Miksi et? Kyllä minä voisin lähteä Jassun kanssa radalle, en usko että tulisi tylsää.
Eiköhän päätavoitteet olleet että saadaan yksi nainen lisää taloon sekä sen varjolla annettua häätöäänestykseen sellainen etu jolla varmistetaan että häätöäänestyksessä ei tule olemaan muita kuin miehiä. Ne olisi sitten olleet vain plussaa jos Minna olisi onnistunut talossa aiheuttamaan hämmennystä muiden asukkaiden keskuudessa ja olisi saanut varmaan ollakin talossa pidempään jos olisi jotain tuottanut. Nyt hoiti pelkästään vain pakollisen ruutunsa ja tuotanto katsoi aiheelliseksi laittaa tässä vaiheessa pihalle.Samaa olen ihmetellyt. Tai siis varmaan otettiin siksi, kun naiset oli käyneet niin vähiin ja Minna saattoi olla ainoa, joka sinne takasin halusi. Tuotanto varmaan vielä luuli, että säpinä Minnan ja Lassen välillä tulisi jatkumaan, mutta onneksi Lasse torppasi tämän.
Oli kyllä erittäin huono toteutus tuotannolta tämä "twisti".