Ottamatta kantaa lähteneisiin, kun en ole kerinnyt seuraamaan niin mun on vaikea uskoa että kaikki talossa yhä olevat miehet olisivat parempia asukkaita kuin kukaan tippuneista naisista. Toki kun en seuraa niin mahdollinen nakkifest ei mua suuremmin nappaa. Mutta kyllä mä sanoisin että kyllä tämä kertoo niin äänestäjistä kuin nimeämisistä ja nimeäjistä jos vain naisia poistuu talosta.
Kyllä nuo ovat aika lailla "oikein" menneet nuo häädöt. Siis siten, että jokaisessa häädössä taitaa olla suurin putoajasuosikki häädetty. Samoin myös jokainen tähän mennessä häädetty asukas on ollut asukkaana tylsä tai tapetti, eikä edes olisi mikään maailman suurin yllätys vaikka seuraavat kaksi lähtijää olisivat Noora ja Melody. Tosin kai BB tuohon jo jollain tapaa reagoisi, mikäli vaikka nyt se Noora seuraavana häädetään. Turhaa tosin sekin olisi, sillä uusien asukkaiden tuominen ei tätä ongelmaa oikein korjaisi, vaan käytännössä tekisi näistä seuraavia lähtijöitä.
Jasmiina taas tullee talossa pysymään loppuun saakka, itse asiassa näyttäisi Unibetin kertoimien mukaan olevan tällä hetkellä suurin voittajasuosikki. Hänen asemaansa äänestäjien keskuudessa naisten poistuminen taitaisi vain vankistaa. Moni miesasukas on keskenään aika samankaltainen ja täten syövät ääniä toisiltaan.
Samaan aikaan Jasmiina puolestaan on toki myös se talon tämän hetken "ärsyttävin" asukas jatkuvalla valituksellaan. Hänelle myös Minnan poistuminen teki hyvää ja oikeastaan avasi tien aina finaaliin saakka. Mikäli Minna olisi jäänyt taloon yhtään pidemmäksi aikaa, olisi tuo kehkeytymässä ollut koulukiusaajakaksikko äänestetty varmaan aika pian pois talosta.
Ja mikäli veikata pitäisi, äänestäjistä valtaosan väittäisin olevan nimenomaan naisia. Samoin voisin jatkaa mutuilua ja sanoa, että nimettyinä häätöäänestyksiin on ollut tällä kaudella enemmän mies- kuin naisasukkaita, naiset ovat vain sitten lopulta lähteneet. Aika monessa häätöäänestyksessä ovat kuitenkin mm. Sami, Pekka ja Taavi olleet, mutta aina pelastuneet kun joku tapetti (tällä kaudella sattumoisin naispuolinen) on talosta lähtenyt. Lisäksi aika monta kertaa noihin häätöihin on tällä kaudella jotuunut jollain muulla tapaa kuin perinteisten (kaikki antaa 2 tai 1 pisteen) nimeämisten kautta.