Ei voittanut Janne eikä Markku, mutta kyllä Petrallekkin voiton suo.
Mä en käsitä tietsä niinku miks toi Markku oli niin suosittu. Mun mielest niinku tietsä niinku ihan oikeeseen osotteeseen meni voitto.Ei voittanut Janne eikä Markku, mutta kyllä Petrallekkin voiton suo.
Mä en käsitä tietsä niinku miks toi Markku oli niin suosittu. Mun mielest niinku tietsä niinku ihan oikeeseen osotteeseen meni voitto.
Olisko kannattanut monoissa mennä ennemmin...Valavuori tullut tuonnekin paikalle collegehousuissa ja lenkkareissa.
On kyllä sporttimies viimeisen päälle!
No jaa. En hirveän montaa jaksoa katsonut, mutta niiden perusteella kaikista rasittavin ja vaisuin tyyppi koko talossa. No kai se sitten vetosi äänestäjiin.Voitto meni oikeaan osoitteeseen. Hyvä Olli. Markku oli yksi suosikeistani Saran kanssa. Toivottavasti saadaan nähdä uusi kausi ensi vuonna.
BB-talon tulevat asukkaat ovat ikähaarukaltaan 22–49-vuotiaita, mukana on mm. lypsykarjatilan isäntä, bikini fitness -harrastaja, rauhanturvaaja, omien sanojensa mukaan "emännästä haaveileva perusjuntti" sekä väitöskirjaa valmisteleva tohtoriopiskelija. "
Muutaman viime kauden aikana on itsellekin käynyt näin, pätkivät yhteydet ovat vielä edesauttaneet asiaa.Avausjakso tulee katsottua. Sitten kirottua kun kilpailijoita ei laiteta oikeasti koville ja ei niille uskalleta antaa kovasti viinaakaan. Alkaa uneliaisuuden aika ja sitten katsoo viimeisen jakson.