Bewe TuusKi 2012–2013

  • 26 908
  • 49

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Haaveita pitää olla ja toivon todella, että taustoilla on samat haaveet kuin sinulla. Ihan pienenä yksityiskohtaja korjaan sinulle, että HCK:lla ja KJT:n junnuilla on seurayhteistyösopimus, jonka puitteissa mm. kävi viime viikolla koreanpoika pelaamassa KJT A:n pelin, joten kannattaisi vielä tarkistaa nuo omat tietosi. Onnea matkaan ja toivotaan, että haaveet toteutuvat.
Et sinä mitään korjannut, kyllä minä sen tiedän että HCK:lla ja KJT:n junnuilla on sopimus. Entäs sitten?
KJT TuusKi Edustuskiekkoilu ry on KJT:n jäsenyhdistys, ja ko. yhdistyksen edustusjoukkue on Bewe TuusKi. KJT:n sivuilla on KJT Edustus -valikon alla linkki Bewe TuusKin sivuille. Mikä tässä on epäselvää?
Linkki KJT:n sivuille uutiseen Bewen ja TuusKin yhteistyöstä

Jonkun tosiaan kannattaisi tarkistaa "tietonsa"...

P.S. Mitä tulee minun ja taustojen haaveiden yhtäläisyyteen, niin mainittakoon nyt sitten sekin että olen keskustellut tästä aiheesta näiden taustojen kanssa. Mainitsemani fakta mestisnousun jälkeisestä pelipaikasta perustuu tähän keskusteluun.
 

Icehockey#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset joukkueet
Et sinä mitään korjannut, kyllä minä sen tiedän että HCK:lla ja KJT:n junnuilla on sopimus. Entäs sitten?
KJT TuusKi Edustuskiekkoilu ry on KJT:n jäsenyhdistys, ja ko. yhdistyksen edustusjoukkue on Bewe TuusKi. KJT:n sivuilla on KJT Edustus -valikon alla linkki Bewe TuusKin sivuille. Mikä tässä on epäselvää?
Linkki KJT:n sivuille uutiseen Bewen ja TuusKin yhteistyöstä

Jonkun tosiaan kannattaisi tarkistaa "tietonsa"...

P.S. Mitä tulee minun ja taustojen haaveiden yhtäläisyyteen, niin mainittakoon nyt sitten sekin että olen keskustellut tästä aiheesta näiden taustojen kanssa. Mainitsemani fakta mestisnousun jälkeisestä pelipaikasta perustuu tähän keskusteluun.

Olemme aikaisemminkin näistä näkemyksistä vääntäneet kättä ja hienoa on tuo uskollisuutesi Tuuskia kohtaan. Valitettavasti taidat olla ainoita, jotka tuohon vilpittömästi uskoo, mutta kuten sanoin niin onnea matkaan. Sitä nimittäin tarvitaan ja rutkasti.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Olemme aikaisemminkin näistä näkemyksistä vääntäneet kättä ja hienoa on tuo uskollisuutesi Tuuskia kohtaan. Valitettavasti taidat olla ainoita, jotka tuohon vilpittömästi uskoo, mutta kuten sanoin niin onnea matkaan. Sitä nimittäin tarvitaan ja rutkasti.
Uskoo vilpittömästi mihin? Jos olen väärässä tuon uskomukseni kanssa, tarkoittaa se sitä että TuusKin manageri olisi valehdellut minulle päin naamaa. En oikein usko... Ihmettelen myös jos KJT ei tiedä omaa edustusjoukkuettaan.
 

JuAn

Jäsen
Bewe TuusKi kertoo sivuillaan uusista vahvistuksista.
Lue lisää tästä.

Puolustukseen kookas parivaljakko Iiro Mäntylä ja Jere Ölander.

Nimekkäin vahvistus lienee kuitenkin hyökkääjä Toni Mäkiaho.
Mäkiahon siirron huomioi myös Iltalehti, tästä linkistä k.o. juttu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Bewe näyttäisi olevan todella lähellä varmistaa ensi kaudeksi Suomi Sarja paikka. Sittenhän on mielenkiintoista kun Bewe ottaa mittaa Bewe Tuuskin kanssa :) Toisaalta Ulanderilla voi olla se takaa-ajatus, että joukkueiden välille tehdään farmisopimus ja myös ottelutapahtumien tuotto tuplaantuisi ;)
Hienoa nähdä, Bewen joukkue on ollut tänä kautena sellainen, että nousu on tulossa.
Aihetta käsiteltiin tämän päivän Keski-Uusimaa lehden pääkirjoituksessa. Todennäköistä on, että Ulander vetää fyrkat pois TuusKista ja seurahan on konkurssikypsä ilman tukirahoja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Mistäs tämä "tieto" on peräisin? kts boldaus

Vastaushan on saman lainauksen alussa. Ehkä hieman kärjistin, mutta siinä kirjoituksessa mainittiin myös Ulanderin soittaneen yli 300 paikalliseen firmaan ja yhdenkään kiinnostus ei herännyt. Bewe Sport nousee ensi kaudeksi Suomi-sarjaan ja Ulander vie omat sponssit ja rahat takaisin Stadiin. Mitäs Mikke luulet, jollei tälle kaudelle herunut mistään rahaa, niin luuletko ensi kauden sujuvan paremmin? Meinaatko että pääsylipputuloilla pyöritetään ensi kaudella TuusKia jollei yksikään firma anna sponssirahaa. Teukan fyrkkendaaleilla tää kausi on sinnitelty, kirjoituksen mukaan.

Yksinkertaisesti, No money - no honey!
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Vastaushan on saman lainauksen alussa. Ehkä hieman kärjistin, mutta siinä kirjoituksessa mainittiin myös Ulanderin soittaneen yli 300 paikalliseen firmaan ja yhdenkään kiinnostus ei herännyt. Bewe Sport nousee ensi kaudeksi Suomi-sarjaan ja Ulander vie omat sponssit ja rahat takaisin Stadiin. Mitäs Mikke luulet, jollei tälle kaudelle herunut mistään rahaa, niin luuletko ensi kauden sujuvan paremmin? Meinaatko että pääsylipputuloilla pyöritetään ensi kaudella TuusKia jollei yksikään firma anna sponssirahaa. Teukan fyrkkendaaleilla tää kausi on sinnitelty, kirjoituksen mukaan.

Yksinkertaisesti, No money - no honey!
Keskari saa kirjoittaa pääkirjoituksissaan ihan mitä huvittaa, ja tekevätkin niin. Ei pitäisi olla mikään uutinen.

TuusKi on pärjännyt tähänkin asti ilman Teukan rahoja, eikä niitä tarvitse tulevaisuudessakaan. Ja tietenkin tämä kausi on menty Teukan rahoilla, kun Teukka on kuvioissa mukana.
Niistä 300 paikallisesta firmastakin voi kummasti löytyä taas kiinnostusta, kunhan Teukka vaan ensin häipyy täältä. Joten kyllä, minä todellakin luulen rahaa heruvan ensi kaudelle helpommin - sillä olettamuksella siis että Ulander ei ole täällä soheltamassa.

Mitäs Morten luulet, millä rahoilla TuusKia on pyöritetty ennenkuin Teukka tuli kuvioihin?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Raimon rahoilla, mutta missäs ne nyt on? Ei kai niitä ole vain täksi kaudeksi syrjään laitettu ja otetaan taas ensi kaudella esiin.

Ja mitäs muuten luulet? Oliskos Jalonen & Co ihan hyvää hyvyyttään tällä kaudella antaneet Teukan maistaa Suomi-sarjan joukkueen liidaamista? Kun uutta kautta käynnistettiiin ei ollut rahaa kun firmat eivät antaneet (vaikka Ulanderista ei ollut Hyrylässä vielä aistittu pierun hajuakaan), jostain piti saada fyrkkaa ja silloin kelpasi Teukka ja Teukan rahat.

No mutta se on hienoa, että tiedät ensi kaudelle rahaa riittävän. Täytyyhän Suomi-sarjassa olla yksi joukkue keski-uudeltamaaltakin ;-)
 
Viimeksi muokattu:

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Raimon rahoilla, mutta missäs ne nyt on? Ei kai niitä ole vain täksi kaudeksi syrjään laitettu ja otetaan taas ensi kaudella esiin.

Ja mitäs muuten luulet? Oliskos Jalonen & Co ihan hyvää hyvyyttään tällä kaudella antaneet Teukan maistaa Suomi-sarjan joukkueen liidaamista? Kun uutta kautta käynnistettiiin ei ollut rahaa kun firmat eivät antaneet (vaikka Ulanderista ei ollut Hyrylässä vielä aistittu pierun hajuakaan), jostain piti saada fyrkkaa ja silloin kelpasi Teukka ja Teukan rahat.

No mutta se on hienoa, että tiedät ensi kaudelle rahaa riittävän. Täytyyhän Suomi-sarjassa olla yksi joukkue keski-uudeltamaaltakin ;-)
Raimon rahoilla tuskinpa pelattiin kautta 2011-12, kun Raimo ei ollut enää kuvioissa mukana.

TuusKin ja Bewen yhteistyö alkoi jo maaliskuussa 2012, joten tätä kautta käynnistäessä Ulander todellakin oli jo kuvioissa mukana.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Raimon rahoilla tuskinpa pelattiin kautta 2011-12, kun Raimo ei ollut enää kuvioissa mukana.

TuusKin ja Bewen yhteistyö alkoi jo maaliskuussa 2012, joten tätä kautta käynnistäessä Ulander todellakin oli jo kuvioissa mukana.

No niin oli, kun kirstu oli tyhjä eikä valoa näkynyt missään tunnelin päässä kuin Bewessä. Ne rahat ovat nyt loppu millä on ennen Beweä pärjätty, eikä kuulemma lisää tule. Ja nyt kun Teukka lähtee, niin et edelleenkään vastannut että millä Tuuski aikoo jatkaa toimintaa?
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
No niin oli, kun kirstu oli tyhjä eikä valoa näkynyt missään tunnelin päässä kuin Bewessä. Ne rahat ovat nyt loppu millä on ennen Beweä pärjätty, eikä kuulemma lisää tule. Ja nyt kun Teukka lähtee, niin et edelleenkään vastannut että millä Tuuski aikoo jatkaa toimintaa?
En vastannut, enkä aio vastatakaan. Minä kun en tiedä TuusKin talousasioista sen enempää kuin Keski-Uusimaan pääkirjoituksen kirjoittajakaan.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Välikysymys: mihin häipyi Perttilä joukkueen rosterista? Pelasi kaiketi ihan ok?
Samaa olen ihmetellyt minäkin. Pelasi mielestäni paljon paremmin kuin ihan ok, erittäin taitava kaveri. Hankki usein jäähyjä vastustajalle, kun pystyi tekemään kiekon kanssa melkeinpä mitä halusi. Sääntöjenmukaisin ottein Perttilältä on ainakin tämän sarjatason pelaajien lähes mahdotonta ottaa kiekkoa pois.
 

HomerJSimpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Stars
Lainattiin K-Vantaaseen loppukaudeksi. Ei tosin pelannu kun pari peliä. Eliteprospects.com auttaa näissä asioissa.

Ei nyt sentään. Perttilän viimeinen peli Bewe Tuuskin paidassa näkyy olevan 9.2 pelattu Bewe Tuuski-Roki, eli olisikohan kyseessä jonkinlainen loukkaantuminen. Vai mahtaako Bewe Tuuskilla ja K-Vantaalla olla omat säännöt siirtoaikojen suhteen?
 

JuAn

Jäsen
Lainattiin K-Vantaaseen loppukaudeksi. Ei tosin pelannu kun pari peliä. Eliteprospects.com auttaa näissä asioissa.

Perttilä pelasi KiVassa 2 peliä lokakuussa.
6.10.2012 SaPKo-KiVa ja 13.10.2012 KiVa-Hokki.
Helmikuussa 2013 Perttilä on pelannut vain Bewe TuusKissa.
Syytä miksi ei ole pelannut näissä viimeisissä otteluissa, en tiedä.
Eliteprospect.com on hyvä, mutta ei sekään kaikkea tiedä! :)
 

M.Hana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Islanders
Perttilä pelasi KiVassa 2 peliä lokakuussa.
6.10.2012 SaPKo-KiVa ja 13.10.2012 KiVa-Hokki.
Helmikuussa 2013 Perttilä on pelannut vain Bewe TuusKissa.
Syytä miksi ei ole pelannut näissä viimeisissä otteluissa, en tiedä.
Eliteprospect.com on hyvä, mutta ei sekään kaikkea tiedä! :)

No mutta sinnepäin kuitenki! Ja tähän laittaisin hymiön, mutta tulee varmaan penaltia, joten olkoon.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Eliteprospects.com oli käytössä, mutta edellä ilmennyttä enempää en sieltä saanut irti. Käsittääkseni Perttilä veteli Mäkkärin kanssa samassa ketjussa siihen saakka, kun häipyi rosterista. Tulostakin tuli jossain määrin.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Missä ja mikä Bewe ?

Luin, että Bewe Hockey ei saanut H:gin jäähallista haluamiaan jääaikoja, koska HIFK:n junnut ohittivat Bewen tärkeysjärjestyksessä. Sorry vaan, mutta olen vähän pihalla tuon Bewe-touhuilujen kanssa ja kysynkin : mikä Bewe pelaa ja missä vai pelaavatko molemmat jossain vai ei kumpikaan missään ?
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Luin, että Bewe Hockey ei saanut H:gin jäähallista haluamiaan jääaikoja, koska HIFK:n junnut ohittivat Bewen tärkeysjärjestyksessä. Sorry vaan, mutta olen vähän pihalla tuon Bewe-touhuilujen kanssa ja kysynkin : mikä Bewe pelaa ja missä vai pelaavatko molemmat jossain vai ei kumpikaan missään ?
On enää yksi Bewe, jonka pelaamisesta minä en tiedä mitään. Ensi kaudella Suomisarjassa pelaa taas KJT-TuusKi, joten täällä ainakin on onneksi päästy Bewestä eroon.
 

Icehockey#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tavoitteelliset joukkueet
Kun tätä kausiotsikkoa selasi edellisten viestien osalta niin kaikki on varmaan samaa mieltä, että Tuuskille paluu vanhaan on järkevää.
Nyt sitten nähtäväksi jää kuinka paljon tuli tehtyä hallaa tällä beween yhdistymisellä? Ilmeisesti aika vähän viime kauden joukkueesta on jatkamassa enää Hyrylässä vaan ovat menossa naapurikaupunki Järvenpäähän Haukkojen peliasuun.
Toivottavasti peliasun väri olisi palautettu vanhaksi ja niitä pelaajia haalittua, että kauden pystyy vetää hyvin läpi.
Yhteistyö HCK:n kanssa olisi varmaan nyt ihan paikallaan sillä HCK:llakin jää katsomoon ihan hyviä pelimanneja, jotka varmaan tarvitsevat peliaikaa.
 

Ttie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJT Miehet HC K (<-HC Kerava<-Sherwo), KJT, Kerho
Miksi ihmeessä pitää aina roikottaa mukana jotain etu-, taikka takaliitettä. Minulle seura on ollut aina TuusKi.


Oisko myös TuusKi-keskustelu siirrettävä tulevalle kaudelle.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös