Jaa, on normaalia vissii hyppytaklata toista päähän treeneissä. Ei mun mielestä.Jaa että on normaalia vetää joukkuekavereita pataan? Ja vielä kahteen kertaan.
Ei mun mielestä.
Puhdas vahinko junnulta, Bloodilta ei.Jaa, on normaalia vissii hyppytaklata toista päähän treeneissä. Ei mun mielestä.
Toisaalta voihan sitä ajaa toisen päälle autollakin vahingossa ja rangaistus siitä tulee. Tyhmää tapella omia vastaan, mutta jollain tasolla ymmärrettävää, jos on juuri saannut kyynärpäätä naamaan.Puhdas vahinko junnulta, Bloodilta ei.
Kyllä aina on varaa luopua joukkueen top3-pakista. Mitäpä me sellaisilla, kun aina voi heittää Heinon puolustamaan tai nostaa Peliitoista lisää kavereita kehiin. Huono puoli Penassa on tietenki se, että kukkahatut eivät tykkää eivätkä päästä lapsiaan hallille, kun Blood saattaa vaikka tappaa jonkun. Nämä lapset ovat potentiaalisia tulevaisuuden Pelicans-faneja, joten Pena käytännössä tuhoaa koko seuran, kun 10 vuoden päästä ei ole enää kannattajiakaan.
Sopimus ei muuten onneksi lopu tähän kauteen.
Niin pelaat kuin harjoittelet.
Kun on tunnetta harjoituksissa, sitä riittää myös peleihin. Tämä vahvistaa kuvaa siitä, että Pelicans on tosissaan.
Tämähän ei ole ensimmäinen, toinen, eikä kolmas kausi kun Matikaisen jengin reeneissä on painittu. Sille on hyväksyntä, että kovaa mennään.En muista onko tullut jo mainittua eli toissaviikolla A.Tyrväinen/Elimäki/Björninen meinasivat laittaa treeneissä painiksi.
Eihän se tietenkään toivottavaa ole, että omia vastaan otetaan myllyjä reeneissä. Ihan yhtä suuri syypää tuossa Kiveläkin silti oli. Itse en tuossa juuri tuomittavaa näe. Ei voi edes mistään päällekarkauksesta puhua, kun Pena antoi Kivelälle aikaa reagoida tuohon, eikä vetäissyt mitään cheapshottia suoraan sipuliin. Se olisi ollut tuomittava temppu.
Tämähän ei ole ensimmäinen, toinen, eikä kolmas kausi kun Matikaisen jengin reeneissä on painittu. Sille on hyväksyntä, että kovaa mennään.
Itse en ole ainakaan mikään tuomitsemaan näitä Petun metodeja, sillä oli ne mitä oli, niin hän saa pitkässä juoksussa joukkueensa pelaamaan aivan ylärajoilla. Kai se kuuluu siihen joukkueen kasvatusprosessiin, että ei jarrutella edes reeneissä vaikka se tietäisi hanskojen lentämistä.
Pelaajat silti diggaavat. Ei tuo myrkytä mitään ilmapiiriä, jos jälkipyykin osaa koutsit käsitellä.
Jossain määrin pikkupainit ymmärtää reeneissä, mutta Blood lyö vielä maassa makaavaa Kivelää niin menee jo vähän yli...
Onhan se ok. Noin pitäisi voida muillakin työpaikoilla puhdistaa ilma. Sitten se olisi siinä...Mahtavaa ironiaa. Sä oot kyllä Bile Tooth ihan mestari.
Meidän on varmaan vaan toivottava, että Blood ei enää pimene harjotuksissa niin kuin kävi Kangasniemen kohdalla taannoin. Olisi kiva saada loukkaantumiset jatkossa(kin) pelitilanteista.
Ja tosiaan hieman nyt happea niille, joiden mielestä on ok ja amerikkalaista, että rapataan työkaveri virheen tai ärsyttävän käytöksen vuoksi.
Puolihulluna, valoja nyt tauluun. Blood olisi halutessaan voinut varmasti vedellä turpiinkin noin heikon puolustautumisen läpi, mutta tyytyi muutaman iskun kuittaukseen.Tämäkin vielä. Puolihulluna sitten YRITTÄÄ takoa jäässä makaavaa Kivelää. Onnistumatta edes siinä. Spede mikä spede. Toivottavasti kohtaa tällä kaudella noissa merkeissä PELISSÄ jonkun Kankaanperä/Finley/Generous akselilta. Tulisi mitattua tuo Bloodin todellinen "kovuus".