Ben Blood Jokereihin

• 30 469
  • 201

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedotteen viimeinen lause pelottaa, kun kyseessä ei ole ihan nuori poika, ja ollut koko kauden pelaamatta. "Bloodin ensimmäisen ottelun ajankohta selviää myöhemmin, kun puolustaja liittyy joukkueen treenivahvuuteen."

Kiinnostavaa nähdä mikäköhän on kondis?

Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Tiedotteen viimeinen lause pelottaa, kun kyseessä ei ole ihan nuori poika, ja ollut koko kauden pelaamatta. "Bloodin ensimmäisen ottelun ajankohta selviää myöhemmin, kun puolustaja liittyy joukkueen treenivahvuuteen."

Kiinnostavaa nähdä mikäköhän on kondis?

Ei varmaan haluta toistaa hänen-jonka-nimeä-ei-pidä-mainitseman kanssa tehtyä virhettä… Voihan se olla, että Blood saadaan päästettyä irti vasta Levillä.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Elikkäs: Torstaina on paljon juomia Hartwallilla. Ben Blood on jo lehtien mukaan meidän mies. Tällä viikolla pitäisi siis playoff-kausikortit tulla myyntiin. Voiko tästä jotenkin päätellä, että torstaina kuullaan jotain infoa?
Viimeinen osui. Juomat oli vissiin huijausta siis!? No verta ja hikeä tulee.

Ruutu sai aikoinaan nimensä puolesta jäähyjä. Blood saattaa saada samankohtelun. Toki antaa sen isännänotteen oman maalinedessä. Toivottavasti ei läiky yli.

Annan reilun mahdollisuuden ja puolustus on nyt hyvällä mallilla.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä tästä tarvitse juuri nyt muuta kirjoittaa kuin että toivottavasti vielä saa itsensä pelikuntoon ennen kesää. Käsittämätön hankinta, jos nyt alkaa pelikunnon hakeminen, kun kauden huipennus on jo ovella.

Pelimies varmasti tähän sarjaan, mutta paljon on kysymysmerkkejä ilmassa tuon pelaamattomuuden takia.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Noniin, loppuuhan se meidän tähtien hakkaaminen! Tai muuten tulee Verta!

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Welcome Ben - veri on vettä sakeampaa.

On tää ihme kausi.

Jengi ei osaa hävitä ja uusia pelaajia tulee kuin liukuhihnalta. Jengissä pelaa maailmanmestareita ja kapteenina ainoa suomalainen kolmen kullan kerhoon kuuluva pelaaja. Kohta siirrytään HIMAAN pelaamaan Suomen suurimpaan halliin. Ja ellei edellämainitut riitä, niin vaasalaiset rekkakuskit kertoo täällä rahtitarinoita.

Liiga, täältä tullaan. Halusitte tai ette.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Toki toivon ettei seuran sisällä pelikunnosta ole epäselvyyttä, mutta näin sivusta seuraajana hyväksyy kyllä pienen riskinotonkin. Ensinnäkin runkosarjan lopulle ei juuri muita tavoitteita ole, kuin valmistautua playoffeihin. Ja toiseksi pakistossa on ihan hyvin leveyttä, vaikka olisikin jonkinasteinen huti. Onnistuessaan voi olla ihan avainpalasia karsintoihin asti.

Ahonen - Suhonen
Jeskanen - Tuomola
Forsblom - Blood
Salmela - Rikkilä

Loput sitten listaan ynnä muut, mutta tuossa on jo neljä paria todellista laatua jotka voi hyvillä mielin laittaa kentälle. Riippuen toki todellisesta terveystilanteesta keväällä.

jaybeebee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No joo.., oon tarpeeksi vanha muistamaan gooni-meininkejä kiekosta ja oon pysytellyt kaukana wokeiluista sun muista hömpötyksistä niin varmaan senkin takia vähän väkivalta vaan kuuluu kiekkoon mun mielestä. Sellainen kovuus on jees millä vastustajakin tietää että harmaa alue ei ole kovin laaja vaan ylilyönneistä saa maksaa hintaa. Tähän Blood on mahtava lisä ja kyllä mulla vähän virnettä löytyy kun mietin Bloodia Jokruissa. Ei tämä hankinta ainakaan tylsemmäksi pelejä tee.

Toivottavasti ei turhia jäähyjä ota ja ainakaan hitauden takia koukkien tms. Mutta positiivisin mielin kaikenkaikkiaan.

Tervetuloa!!

Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen parjannut pariin otteeseen Jokerien halua puolustaa omia ja kovuutta, Blood tuo tätä joukkueeseen ja itse ainakin tyytyväinen. Toivottavasti liike toimii ja voi muutakin tuoda pöytään kuin jäähyjä ja hitaat jalat tauon jälkeen.

Kunhan ei vedä Kangas part 2 sekoamisia.

Tervetuloa Ben!

Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelaamattomuus toki huolettaa, mutta ajatuksella, et ei siinä maalin edessä montaa luistinpotkua tartte ottaa.
Kunhan pääsee sen verran liikkeelle, et ei ole maskina.

Toivottavasti kaveri toimii pelokkeena, et meidän hyökkäys saa suorittaa omaa duuniaan ilman vastustajan sikakiekkoilua.
Tuomarit kun sitä ei pysty siivoamaan pelistä veks. Joskus yrittävät, mutta kolmannen jäähyn jälkeen laiskistuvat.
Ei viitsi koko ajan viheltää.

Ylilyöntejä ja turhia tappeluja ei tartte harrastaa. Kunhan irvistää pahasti, niin saattaa siinä jo monen mestiskoviksen ote hyytyä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy