Valabik kirjoitti:
Kaikki vois olla ihan hiljaa arvuuttelematta mitä on tapahtunu kun kaikissa lehdissä kuitenkin lukee suurinpiirtein sama skögö joka tuskin sekään pitää paikkaansa, notta eiköhän lopeteta.
On se nyt kumma, jos tästä ei saa keskustella, kun kerran mediakin tästä keskustelee.
Ja toisekseen, miksi iltapäivälehdet eivät saisi tehdä tästä juttua, jos heidän tehtävänsä on tehdä juttuja, jota kansa haluaa lukea. Jos se on tyhmää, jättää iltapäivälehden itse lukematta, tai ostamatta. Kuinka vain.
Kyllähän Peltosella on aikaa antaa lausuntonsa medialle, joten sillähän se ohi menee. Ja sitten lehdet saavat myydä taas hyvin otsikolla "Nyt puhuu Ville Peltonen". Näinhän se menee.
Julkkkis on aina julkkis. Siitähän näille "peltosille" osaksi maksetaan, että ovat myös julkkiksia työnsä ohella, ja joutuvat ottamaan myös sen huonot puolet vastaan. Julkkiksilla on julkisuuskuva, joka on yks oleellinen osa heidän elämäänsä. Sitä voi sitten vääntää suuntaan tai toiseen... kyllä minä ainakin voisin olla miljoonasta dollarista vuodessa jkännäämättä loppu elämäni. Kun en muutenkaan juo. :)
Eikä mua haittaa yhtään vaikka Peltosesta, Koivusta, Timosesta , Kapasesta ynnä muista olis kuinka kiiltokuvamainen kuva mediassa. Eikös se nyt kuitenkin ole mukavaa, että on "hyviä esikuvia" nuorille.
Jos kerran tuo Peltosen toilailu pääsi lehtiin, niin miksei se olisi päässyt koskaan ennen yli kymmenen vuoden aikana? Eli ekös herra silloin ole aika hyvin käyttäytynyt? Mies kuitenkin tunnetaan varmasti hyvin Suomessa, Sveitsissä ja Ruotsissa missä on pelannut nämä vuodet.
Mua ainakin yllätti toi juttu Peltosesta. Vaikka ihan normaalia onkin, että noin joskus käy...