Uusi levy From Hell with love on....käsittämättömän tylsä ja heikko. Täynnä ennalta-arvattavaa jumputusta, toistensa kaltaisia kertakäyttökappaleita ja varsinkin puuduttavaa konemaista rumputyötä. Voi voi, niin paljon enemmän uskalsin odottaa, mutta Antonin biisintekokynä (sävellyksistä nyt tuskin voi enää puhua) on käytännössä ilman terää.
Tänään tuli levy postissa tännekin, ja sitä olen tässä nyt kuunnellut sen mitä olen ehtinyt. Sanotaan näin, että Kabanen vetää koko ajan vain enemmän ja enemmän tanssihevin/euroviisuhevin puolelle. Pettymys on ehkä itselläkin se tunne, mikä ainakin jossain määrin vallitsee johtuen siitä, että arvasin etukäteen mitä tuleman pitää. Ja se oli juuri sitä mitä epäilinkin, myös siinä pahassa. Monessa biisissä taustalla oleva "biitti" saa tosiaan rummut kuulostamaan sellaiselta luonnottomalta nakutukselta, joka kuulostaa enemmänkin rumpukoneelta. Ja tosiaan kappaleet ovat keskenään hiukan turhan samankuuloisia kun vertaa ihan vaikka BiB:in ensimmäiseen levyyn
Biisit ovat sinällään laadukkaita (esimerkiksi nyt vaikka True Believer sopisi vaikka jonkin Rocky-leffan soundtrackille), mutta nuo edellä mainitut ongelmat toki ovat vahvasti läsnä. Sellainen vinkki olisi Kabaselle, että levyjä ei vain voi julkaista näin nopeassa tahdissa, se näkyy väkisinkin laadussa
Onko Killed By Death kuuntelemisen arvoinen veto? On rohkea teko koskea pyhään aineistoon, sillä selvittelen että mentiinkö nyt metsäliiton puolellle tämän kanssa.
Itse asiassa tuo cover on todella hyvä, pidän kovasti.. puhun siis kuitenkin ihmisenä, joka ei pidä Motörheadista eli minulla ei ole henkilökohtaista suhdetta biisiin