Bayern Munchen-Valencia

  • 1 302
  • 14

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
No niin, tänä iltana on tämän vuoden jalkapallon kliimaksi kynnyksellä ja kysyisin kirjoittajilta, kumman maaleja sitä illalla tuuletellaan.
Itse olen todellinen FC Bayern fani, pelit pitää katsoa kaikki fanikamat päällä mitä löytyy. Esim. Pelicans tai Suomen maajoukkue ei saa aikaan samoja fiiliksiä kuin FC Bayern.
Illalla nähdään, kun Effenberg nostelee pokaalia San Sirolla.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Finaali

Saksalaisesta konejunnaamisesta en pidä, aiheuttaa haukotuksia. Siksi Valencia, jolla on paremmat kertoimet tulosvedossakin, mutta ensi vuonna Liverpool ;)
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aivan sama, mulle riittää että näen hyvän futismatsin. Sen puolella olen, jota veikkaan tänään.
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
Aika samantekevää

Mieluummin kuitenkin Valencia. Saksan nahkahousukansa ei ole erityisesti minun mieleeni.
 

Besserwisser

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
1900

Sattumalta olin viime viikon juuri Munchenissä. Kyllä oli kova meno lauantai-iltana kaupungilla, kun Bayern oli varmistanut Saksan mestaruuden. Jengi ottaa aika tosissaan ton futiksen.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Besserwisser

Kyllä oikeen katteeks käy, olis ollut mahtavaa juhlia Hofbrauhausissa (kai kävit?) mestaruutta muiden mukana. Itte olin Pietarissa samaan aikaan ja ainoastaan kännykän tekstiviestit pitivät tilanteen tasalla. Mutta kyllä sitä tuli pari tuoppia FCB:n kunniaksi kumottua (ehkä pari liikaakin, tänään vasta helpottaa hiljalleen).
 

Besserwisser

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
tonniysisataa

Viestin lähettänyt käyttäjä 1900
Kyllä oikeen katteeks käy, olis ollut mahtavaa juhlia Hofbrauhausissa (kai kävit?) mestaruutta muiden mukana. Itte olin Pietarissa samaan aikaan ja ainoastaan kännykän tekstiviestit pitivät tilanteen tasalla. Mutta kyllä sitä tuli pari tuoppia FCB:n kunniaksi kumottua (ehkä pari liikaakin, tänään vasta helpottaa hiljalleen).

Kyllä kävin siellä juuri. Hofbräuhausissa oli ihan mahtavaa laulaa yhdessä 2800 muun kaljasiepon kanssa. Siis se meteli on aivan huumaava. Kysyin tarjoilijalta, paljonko illan aikana menee kaljaa, niin vastaus oli 10 - 12 tuhatta litraa. Muutamalla litran tuopilla tuli tuota lukua nostettua.
Saksassa muutenkin toi olut on aika suosittua, mutta minä en pitänyt siitä venhäoluesta.

Onko Pietarissa operaattorina MTS? Soitin Moskovassa ko. operaattorilla minuutin puhelun Suomeen, eikä maksanu kun 68 markkaa. Kannattaa ennemmin soitella, eikä naputella tekstiviestejä!
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Mr. Bw

Pietarissa on operaattorina NordWest GSM ja puhelun hinta on n.30mk/min. Tietenkin operaattori menee liittymän mukaan, en tiedä mikä on esim. Radiolinjan kumppani, em. NW GSM on Soneran kumppani.
Onkos muuten tuolla nuo oluet myös Kölnin seudulla samoja vehnäoluita? Siellä on meinaan tämä paikallinen Kölsch aivan saatanan hyvää kaljaa, siinä on suomalaisilla oppimista.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Hienoa...

...tuomari sitten päättää ratkaista yksin ottelun, tainnut laittaa tulosvetoon 10-10 tms.
 

thor

Jäsen
Voi jeesus mikä tuomari

100 % varsinaisella peliajalla tulleista rankkareista olivat täydellisen vääriä vihellyksiä. Kai siinä nyt perkele pallo käteen osuu jos vastustaja potkii palloa 30 cm päästä kohti. Ja toisessa rankkarissa Effenberg ensin potkaisi pallon päätyrajan yli ja sitten hyppäsi Angloman jalan yli. Ja eikun pallo pilkulle. Ja sitten se kolmas. Jancker jyrää Ayalan yli ja sen seurauksena Ayalan käsi heilahtaa vahingossa pallon eteen.

Ja sitten tämä sama pillipiipari viheltää Suomi-Saksa-pelin. Joukkuetreeneissä ei kyllä kannata treenata kuin rankkareita.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Tuomari oli huono,

mutta se toinen rankkari oli aika selvä. Se oli kyllä Angloman typeryyttä, Effenberg laittoi itselleen liian pitkän, ei mitään mahdollisuutta keretä palloon ja Angloma taklaa Effenbergin kentän pintaan. Tuomari ei ota huomioon, onko pelaajalla pallo hallussa vai ei. Jos rike on selvä rangaistusalueella, rankkari pitää viheltää aina. Minulla on matsi videolla ja olen jo katsonut ko. tilanteen pariin kertaan ja Angloma rikkoi selkeästi. Kaksi muuta rankkaria oli virheitä, Mendieta potki palloa maassa makaavan miehen kainaloon ja Jancker jyräsi Valencian pakin.
Mutta kaikesta huolimatta, eilinen matsi pelasti koko loppuvuoden. Juhlittua tuli oikeen kunnolla ja Bayernin pelipaita pysyy päällä ainakin koko loppuviikon.
DANKE FC BAYERN!!!!!!
WE ARE THE CHAMPIONS!!!!!!!!!
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Kaikkien yllätykseksi...

... voittivat sakemannit jälleen ja vielä suuremmaksi yllätykseksi kaikki maalit syntyivät rankkareista, kaiken kruununa rankkarikisa. Hohhoijaa! Voiko olla tylsempää ottelua; ei ainoatakaan pelitilannemaalia! Saksalainen futis on ehkä tehokasta, mutta aivan h****tin tylsää! Bayern on Euroopan paras joukkue, my ass... Kahdesta pahasta valitsin Valencian... ja taas väärin.

Kauan eläköön Seppo Räty!
 

Maestro

Jäsen
Jättipähän tämä Dick Jol vielä viheltämättä kaiken muun hyvän lisäksi täysin selvän Valencian käsivirheen rangaistusalueella. Rike näytti kaiken lisäksi varsin tahalliselta.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Itkee verta
aargh
suuri vääryys

(näin päälimmäisenä mielessä):(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös