Vankkaa tavaraa Pee Sihvoselta, olisiko vähän kieli poskessa kirjoitettu kuitenkin?
Kyllä itse luulen, että se on tosissaan kirjoitettu.
Urheilulehti on parantunut siitä mitä se oli 1980 luvulla, vaikka nettisivujen jutut ovatkin köykäisiä. Painetussa lehdessä sen sijaan on ihan mielenkiintoisia artikkeleita, joiden taustalla on jonkinlainen ihan pätevä näkemys. Nyt sellaisia artikkeleita oli esim. Tottenham, Mikä Väyrynen, Hanno Möttölä ja Kimmo Kuhta artikkelit. Ne olivat kaikki ihan hyviä. Sen sijaan tuo IFK-artikkeli kertoo siitä, että lehdellä on ajojahti seuraa vastaan. Ei se mitään sattumaa ole, että sama meno on jatkunut vuosia. Syynä voi olla vain se, että siellä on oikeasti jotain todella paljon IFK:ta vastaan tai sitten se, että Sheddenin, Francisin ja Baxterin palkkaaminen on loukkaus Sihvosen saunakavereita kohtaan. Lehden menekin kannaltahan tuo on hyvä juttu. Kaikki kehä kolmosen ulkopuolella ovat muna pystyssä, kun IFK:ta haukutaan eli siis lehden kannattavuuden kannalta Sihvonen on hyödyllinen, vaikka pääkaupunkiseutulaiset lukijat pitäisivät häntä vitsinä, tyhjänä arpana.
Mitä tulee mahdolliseen Baxterin pestiin Ambri Piotassa niin minulle tulee mieleen, että hän varmaan viihtyisi tuollaisella pienellä paikkakunnalla. Voi keskittyä full lätkään ja sitten käydä vähän kirkossa lauleskelemassa vapaa-aikanaan. Ja mieshän näyttää semisti italialaiselta. Mitä tulee pelaajiin niin voisin hyvin kuvitella, että esim. Kovanen voisi olla halukas lähtemään ulkomaille, jopa Sveitsin kakkossarjaan. Ei ole mennyt ehkä niin liigassa kuin hän on ajatellut, eikä varmaan halua takaisin pikkuseuroihin, joissa ei varmasti kovin hyvin maksettaisi. Samoin jos olisin Laakkonen niin nyt lähtisin ulkomaille.