On, mutta juoksuhaudat ovat melko pienessä osassa lopulta. Sen yhden operationsin alussa on kyllä kunnon juoksuhautamähinät, mutta muuten.Onhan tässä jo nyt sitä juoksuhautataistelua, kun menee pelaamaan sinne operations puolelle. Mahtavaa sotimista, missä ne taistelut on tehty ensimmäisen maailmansodan merkittävimpien taisteluiden pohjalta.
Tämän takia kavereiden kanssa pelaaminen helpottaa kummasti. Kaverin kanssa tehdään usein niin, että itse ajan tankkia ja kaveri on support, joten hän pystyy pahimmassa tapauksessa korjaamaan ulkoa käsin. En muuten tiedä johtuuko se netistä vai mistä, mutta olen aina ensimmäisiä, joka pääsee valitsemaan sodan alussa tankin. Kaverilla sama netti, mutta tulee aina paljon myöhemmin. Pari sotaa mentykkin niin, että olen ajanut samalla tankilla läpi matsin ja helppoa arvata olenko kärjessä koko listalla.Tulipa koettua kovin raiskaus pelissä tähän mennessä. Pelasin operationia Kaiserschlaschtissa. Vihu vyörytti molemmat kartat läpi muistaakseni yhdellä höökillä. Omat tiimikaverit olivat huippukovaa kamaa. Matsi kesti tunnin ja yhtään kertaa omat medicit eivät nostaneet pystyyn, vaikka juoksivat suurin piirtein yli välillä. Vihu paineli tankkien voimalla valtaamaan alueita ja kuten arvata saattaa, niin yksikään omista ei katsonut tarpeelliseksi edes yrittää tuhota vihujen tankkeja. Itse sitten yritin paiskoja at kranaatteja, mutta eipä niitä yksin tuhottua saa, kun ei omat supportit viitsineet tiputtaa ammuslaatikoita.
Mahtava peli edelleen, mutta välillä on kyllä todella rasittavaa jos omat eivät yritä pelata objectivea.
Vielä kun sille Argonne Forestille tehtäisiin jotain. Tai poistettaisiin vaikka normiservujen kierrosta kokonaan.Kattava patchi kaikille alustoille, linkki alla. Hyviä fixejä tuli, muttei vielä HC... Nyt ei oo enää yksikään mappi skipattavien listalla kun se pienikin kenttä kasvoi kahdella lipulla joita vallata => suunta oikea eli poispäin kaikenmaailman call of duteista.
Battlefield 1 Fall Update Notes 11152016 — Battlefield Forums
En muuten tiedä johtuuko se netistä vai mistä, mutta olen aina ensimmäisiä, joka pääsee valitsemaan sodan alussa tankin. Kaverilla sama netti, mutta tulee aina paljon myöhemmin.
Kyllä. Mitä tarkoitat? Se löytyy sieltä Custom Games valikon kautta jos sitä.Toimiiko teillä HC-mode?
Jotain aseita olen saanut Battlepackseista, mutta en löydä niitä kuitenkaan, kun yritän asetta pelaajalleni laittaa. Osaako joku kertoa, että miksi ei löydy?
Onko muuten niin, että hardcore-modia ei voi laittaa suoraan asetukseksi server browser-valikosta, vaan ainoa keino etsiä pelejä on custom games ja sieltä quickmatch?
Vikoja on, mutta hyvääkin sen verran, että mielestäni helposti tuon 35€ arvoinen, jolla pelin saa Originista tällä hetkellä. Mielestäni ei ehkä ihan 60€ arvoinen sisällön vähäisyyden (ilman lisäosia) takia, mutta maksamani 45 euroa ei harmita ja 35€ on selvä oston paikka.Negatiivisia pointteja pelistä:
1. Kuminauha efekti. Sama kuin niin monessa ajopelissä, täysin turha juttu. Jos toinen osapuoli häviää 100-0, silloin se häviää 100-0. Kuminauhaefekti on todella typerä idea. Pistetään junaa ja ilmalaivaa ym........ jessus. Tämä on se suurin syy, miksi en itse ole ostanut peliä. Kuminauha on täyttä skeidaa......
2. Medic parantaa yhdellä ruiskulla 100%, "lataamatta".
3. Näet jos joku on valtaamassa kohdetta, lipulla. Miksi vitussa? Eli näet jos joku vihollinen on kohteella.Todella idioottimainen "uudistus".
Tässä vain kolme juttua. Silti tuo kuminauhaskeida......
Negatiivisia pointteja pelistä:
1. Kuminauha efekti. Sama kuin niin monessa ajopelissä, täysin turha juttu. Jos toinen osapuoli häviää 100-0, silloin se häviää 100-0. Kuminauhaefekti on todella typerä idea. Pistetään junaa ja ilmalaivaa ym........ jessus. Tämä on se suurin syy, miksi en itse ole ostanut peliä. Kuminauha on täyttä skeidaa......
2. Medic parantaa yhdellä ruiskulla 100%, "lataamatta".
3. Näet jos joku on valtaamassa kohdetta, lipulla. Miksi vitussa? Eli näet jos joku vihollinen on kohteella.Todella idioottimainen "uudistus".
Tässä vain kolme juttua. Silti tuo kuminauhaskeida......
Ai kitisee? Annoin kritiikkiä yli 10 vuotta Battlefield-pelejä pelanneena. Kauanko itse olet pelannut? Vuoden? Mutta joo, jokaisella on mielipiteensä. Minun mielestäni "kuminauhaefekti" on itse saatanasta videopeleissä, turhempaa juttua ei yksinkertaisesti ole.Se nyt on aivan sama miten ja mitä uudistuksia peliin tekee. Joku kitisee aina.