Mainos

Banham Jokereihin

• 4 959
  • 27

slapshot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs , Detroit Redwings ja Loimaan
eli Frank on tehnyt sopimuksen Jokereidem kanssa ja Jokerit itse siitä ilmoittavat torstaina ja samalla varmasti ainakin Antti Aallon sopimus julkistetaan

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähettänyt käyttäjä slapshot
eli Frank on tehnyt sopimuksen Jokereidem kanssa ja Jokerit itse siitä ilmoittavat torstaina ja samalla varmasti ainakin Antti Aallon sopimus julkistetaan

Virmanen on näköjään menettänyt sen viimeisenkin järkensä valon, jos tuo pitää paikkaansa, mitä kylläkin vahvasti epäilen. Tai siis Virmasen järjenjuoksua en epäile, sitä ei ole, mutta Banhamin tuloa epäilen.
Puolustukseen on tulossa 2kpl. Mikki-hiiriä ja hyökkäykseen olisi hankittu muka 3-puhdasta maalintekijää tyyliin Rosa, Peltonen, Banham..Ajatteliko Matti kenties, että jos yksi loukkaantuu, niin on varamies tilalle ja jos hänkin niin..jne.
Hohhoijaa...**ttu mikä pässi. Monoa ja äkkiä!!!

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Eikö tästä ole jo tarpeeksi jauhettu...
"mikäli Banham ja Toporowski eivät siirry NHL:ään on seura Blues"
- T.Tuomi/Jääkiekkolehti

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähettänyt käyttäjä Nikke
Eikö tästä ole jo tarpeeksi jauhettu...
"mikäli Banham ja Toporowski eivät siirry NHL:ään on seura Blues"
- T.Tuomi/Jääkiekkolehti

Odottakaamme siis rauhassa torstaihin, silloin ilmeisesti saamme lisäkatetta TT antamiin lausuntoihin jotka koskevat Bluussissa pelaavia, sinne jääviä ja lähteviä pelaajia. Odotan mielenkiinnolla, sillä jos siirto pitää paikkanssa TT:n lausunnot lehdissä ym. menevät ainakin minun silmissä uuteen valoon. No odotellaan :) onhan tästäkin täällä jo jauhettu.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Mike

Kiukkusi autokauppiasta kohtaan on tainnut saavuttaa sellaisen lakikorkeuden, että hankitaanpa kuka tahansa, niin ei kelpaa.

Minulle kyllä Banham kelpaisi, joskaan en tältä istumalta tuohonkaan huhuun usko. Maalintekijöistähän meillä on viime kausilla ollut pula, joten ei pari kolme sellaista vielä haittaa. Sen sijaan kyllä esim. Pesosen sijasta olisi voitu antaa pelipaikka jollekin jo organisaatiossa olevalle. Esimerkiksi Tomek Valtoselle isompi kiekollinen rooli. Jätkä tulisi yllättämään monet.

Eli jos hankitaan, niin hankitaan sitten laatua, ei Pesosia ja Mikkoloita, joita on omastakin takaa.

Aika hurjia huhuja: Banham, Aalto, Lind, Peltonen, Rosa. Mutta toistaiseksi vain huhuja.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Mike

Viestin lähettänyt käyttäjä Vakio
Kiukkusi autokauppiasta kohtaan on tainnut saavuttaa sellaisen lakikorkeuden, että hankitaanpa kuka tahansa, niin ei kelpaa.

Aivan oikein. Toivon vilpittömästi surkeaa alkukautta ja Virmasen fuduja. Sen jälkeen saa sitten ruveta pelaamaan.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Niin mutta Mike

Viestin lähettänyt käyttäjä Vakio
Surkea alkukausi tietäisi fuduja Summaselle, ei suinkaan volkkarikauppiaalle.

Sen verran täytyy Harkimoon luottaa, että hänelläkin alkaa jossakin vaiheessa hälytyskellot soimaan.
Onneksi näyttää siltä, että AIK:n tämä pösilö on onnistunut sotkemaan vielä perusteellisemmin ja saamme kenties vielä pikemmin kun toivommekaan apua siitäkin suunnalta Matti -kampanjaan.
AIK:n kiihokofanit Black Armyineen eivät varmastikkaan Virmasen touhuja kauaa jaksa suut kiinni katsella ja syksyllä alkaa paska lentämään kunnolla, jos tulokset eivät puhu puolestaan. Eivätkä ne tässä tapauksessa voi puhua, siis ainakaan siellä.
Mattia ei saa pihalle kun painostamalla, ja painostaminen onnistuu vain jos joukkueilla ei kulje.

Minä ja moni muu aktiivi näkee tällä hetkellä mielummin täysin epäonnistuneen ja viimeinkin joukkueenrakennus -hommista erotetun Virmasen, kun kerran vahingossa onnistuneen ja virassaan jatkavan Virmasen.
Matti sai faneilta 2 suht. hiljaista ja rakentamansa joukkueen takana seisottua kautta. Ne on nyt pelattu, Matti epäonnistui, ei eronnut, joten paskanheitto tauon jälkeen jatkuu taas ja enää se ei lopu, vaikka luvattaisiin mitä.
Hjallis taipuu jossain vaiheessa, kaikki taipuvat kuten Mobergikin osoitti Calounin tapauksessa. Hjallis on jo tehnyt sen sivari-Suhosen, sekä Oton kohdalla ja tulee ennemmin, taikka myöhemmin tekemään sen taas.

Sinänsä olen itse hankinnoista kanssasi täysin samaa mieltä. Selkeitä vahvistuksia ja hyviä pelaajia, sitä ei voi kiistää..Mutta Virmasen rakentama joukkue on Virmasen rakentama joukkue ja niihin on mitta nyt täysi.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Virmanen

Kun Jokerit voitti mm. runkosarjan viime kaudella niin se on merkki siitä että Virmanen onnistui hankinnoissaan varsin hyvin, tosin ulkomaalaisia kävi testissä jotka osoittautuivat huonoiksi ja eivät saaneet sopimusta. Virmanen ei varmaankaan ollut runkosarjan jälkeistä valmistautumista playareihin vetämässä vaan nimenomaan W&S valmistivat joukkueen ottelusarjaan Kärppiä vastaan ja saavat ottaa piikkiinsä ennenaikaisen kauden päättymisen.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kommentti

Mikelle ja muillekin tiedoksi sen verran, että Banham, Tallinder tai moni muukaan ei ole tulossa Jokereihin eikä Virmanen ole lähdössä Jokereista.

Virmasen lähtötarpeesta olen Miken kanssa täysin samaa mieltä. Tosin - kuten TM kirjoittaa - Virmasta ei voi syyttää siitä, että Jokerit tippuivat Kärpille. Kuuluu samaan kastiin, jos syytämme Virmasta tulevan kevään mahdollisista kylmän kolkoista päivistä tms.

Virmanen on ja pysyy Jokereissa, mutta AIK:sta kaveri saa fudut ennen pitkää. Jokerikytkennät ovat todellakin liian syvällä Virmasessa, jotta hänet ilman omaa tahtoaan sieltä ulos saisi. Ainoastaan siinä tapauksessa, että Harkimo myy määräysvallan Jokereista vaikkapa eräälle ulkomaiselle sijoittajalle pääsemme Virmasesta eroon. Muuten emme, sillä itse hän ei todellakaan lähde.

Ja miksi lähtisi - tai pikemminkin minne muualle muka pääsisi?

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Virmanen

Viestin lähettänyt käyttäjä TM
Kun Jokerit voitti mm. runkosarjan viime kaudella niin se on merkki siitä että Virmanen onnistui hankinnoissaan varsin hyvin, tosin ulkomaalaisia kävi testissä jotka osoittautuivat huonoiksi ja eivät saaneet sopimusta. Virmanen ei varmaankaan ollut runkosarjan jälkeistä valmistautumista playareihin vetämässä vaan nimenomaan W&S valmistivat joukkueen ottelusarjaan Kärppiä vastaan ja saavat ottaa piikkiinsä ennenaikaisen kauden päättymisen.

Eipäs onnistunut. Matti ei onnistunut missään.
Hän sai kaksi kautta aikaa rakentaa voittajajoukkueen.
Resursseja oli käytössä vähintäänkin riittävästi ja kaikkien tuki oli takana. Matti ei onnistunut voittajajoukkuetta rakentamaan, vaan epäonnistui surkeasti niin kuin aina ennenkin ja nyt hänen pitäisi laittaa pillit viimeinkin pussiin.
Runkosarjamenestys ei vaikuta mihinkään hevon vittua, eikä ketään tyydytä. Sen on osoittanut Ottawa Senatorskin moneen monituiseen kertaan.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja jälleen.
Banham on kertonut että ykkösvaihtoehto on NHL.

NHL-kausi ei ole vielä pitkään aikaan edes loppunut.

Järkeä näihin otsikoihin.

Onkohan kukaan laskenut että kuinka monta kertaa Banham on sanonut seuraavan lauseen:
"Jos en saa yksisuuntaista sopimusta NHL:aan, jatkan Bluesissa"

Etsikää Jokerit välillä omia ulkomaalaisia.

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Niin no

Viestin lähettänyt käyttäjä Tommy

Etsikää Jokerit välillä omia ulkomaalaisia. [/B]

Eikö Salonojalla luulis olevan riittävästi rahaa pitää Banhami Espoossa? Miksi siis Banham siirtyisi Jokereihin? Tuskin mies tosiaankaan ilman omaa halua seurasta lähtee. Ja toisekseen, jos hän Jokereihin tulee, niin Blueshan kauppaa miehen Jokereihin, miksei pidä itsellään? Huominen näyttää saako Jokerit "kohupelaajista" ketään, no ehkä jonkun.

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Hentunen->Banham
Varis->Peltonen
Benda->Aalto
Cipruss->Rosa
Giroux->Pilar
Kauppinen->I.Mikkola
Sorochan->Vallin
Rita->Pesonen
->Pakaslahti (korvaa tavallaan Perrinin, jonka tilalle ei viime kaudella enää löydetty pelaajaa
->Benda siirtyi sentteriksi)

Heiskasen, Virtasen, Vesan ja Hulkkosen paikat täytetään junnuilla.

+Jos Juha Lind tulee takaisin, niin joku pelaaja mahdollisesti lähetetään AIK:hon.(N.Mikkola, Törmänen,...)

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Kiitos ennustaja

Huomenna nähdään tietojesi paikkansa pitävyys, kuulostaa kylläkin varsin loogiselta.

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Onko torstai varma?

Oon lueskellu näitä Jokereita koskevia viestejä. Onko se varmaa, että se tiedotustilaisuus on huomenna? Ei ainakaan Jokereitten kotisivut tiedä asiasta mitään (tosin onhan ne ollu samassa kuosissa jo pari vuotta, että ei kaikki uutisetkaan tuu sinne ajoissa)? En epäile tietoa, mutta onko siitä ollu jossain lehdessä tai jotain. Haluan vain tietää, etten odota turhaan huomista! ;)

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Tommy kyllä tiivisti ihan hyvin:

Banham tuskin tekee diiliä minnekään vielä vähään aikaan. Miehen ykköstavoite on NHL, ja sinne tuskin saa mitään yksisuuntaista nopeaa sopimusta, joten joutuu vähän odottelemaan ja haistelemaan paikkaa eri seuroissa, mahdollisesti harjoitusleirinkin kautta...

Tämä viittaisi siihen, että Banhamin sopimustilanne pysynee aika pitkälle auki.

Mitä olen kuullut eri lähteistä, niin kakkosvaihtoehto on Blues. Jokerit on kyllä yrittänyt haalia Frankia, mutta olen jopa kuullut että Bluesilla on sopimus, jonka mukaan Frankin seura Suomessa on Espoo. Totta vai tarua, sen saamme nähdä. Mutta yllättynyt olen, jos Frankin soppari julkaistaan lähiaikoina. Vielä yllättyneempi olen, jos sen tekee Jokerit.

Tietty Frankie voi tehdä alustavan diilin ja siltä pohjalta olisi turvallisempi koittaa sitten hypätä NHL:ään, olisi ainakin portti auki takaisin Suomeen jos ei homma Ämeriikässä toimikaan...

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Bluesilla on ongelma - tai kaksi

Sinänsä mulla ei ole mitään Banhamia vastaan. Jos kaveri haluaa tulla, lämpimästi tervetuloa. Juuri hänenkaltaistaan sytyttäjää tarvitaan. Mutta kun en ole itsekään kuullut, että sopimus olisi tehty...

Sen sijaan olen kuullut, että Bluesista(kin) on halukkaita lähtijöitä. Itse asiassa kaikki paremmat pelaajat haluavat pois. Jotain mätää sielläkin taitaa olla. Väittävät nämä edellisen ns. tiedon kertoneet, että Tuomi on valmentajana kuin typerä vanhapiika ja Salonoja ihmisenä täysin outo. Vaikea sanoa, mutta Tuomesta ei taida valmentajaa tulla sitten milään. Mikä sen Tuomen pitää Bluesissa - onko sekin samanlainen tapaus kuin Virmanen Jokereissa?

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerifanithan näistä Bluesin ongelmista tietää.
Juuri ne.

En usko että Tuomella on sen enempää ongelmia pelaajiensa kanssa kuin Raimo Summasella.
Aika huono vertauskuva, mutta kuitenkin.. :)

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse taas uskon, ettei tarvitse kovinkaan hyviä selvännäkijän lahjoja huomatakseen, että jokin Bluesissa mättää. Jos sopimuksen alaiset pelaajat haluavat pois, ja option omaavat jättävät kaikki sen optionsa käyttämättä, ei tilanne kovin terve voi olla. Ja tässä tapauksessa syyttävä sormi kääntyy aika helposti suuntaan Timo Tuomi. Vaan saas nährä...

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
STT:n tämanpäiväisellä päivälistalla...

12.00 Jokerit HC:n tiedotustilaisuus, Sporsor Servicen tilat, Hartwall Areena, E-porras, HELSINKI.
Yhteys: 0204 1990

löytyy tuollainen ilmoitus. Eli jääkäämme odottamaan sen antia....

Kiekkojuristi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tommy

Viestin lähettänyt käyttäjä Tommy
Ja jälleen.
Banham on kertonut että ykkösvaihtoehto on NHL.

NHL-kausi ei ole vielä pitkään aikaan edes loppunut.

Järkeä näihin otsikoihin.

Onkohan kukaan laskenut että kuinka monta kertaa Banham on sanonut seuraavan lauseen:
"Jos en saa yksisuuntaista sopimusta NHL:aan, jatkan Bluesissa"

Etsikää Jokerit välillä omia ulkomaalaisia.

Mitenkäs sitä järkeä nyt sitten saataisiin näihin kirjoituksiin ?

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Niinpä Tommy...

tai ainakin tähän asti mahdollisesti se paikkaansapitävä pointti!
toisaalta kenelläpä nyt ei olisi tavoite NHL:ssä? Niitä ei montaa löydy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy