Re: Niin mutta Mike
Viestin lähettänyt käyttäjä Vakio
Surkea alkukausi tietäisi fuduja Summaselle, ei suinkaan volkkarikauppiaalle.
Sen verran täytyy Harkimoon luottaa, että hänelläkin alkaa jossakin vaiheessa hälytyskellot soimaan.
Onneksi näyttää siltä, että AIK:n tämä pösilö on onnistunut sotkemaan vielä perusteellisemmin ja saamme kenties vielä pikemmin kun toivommekaan apua siitäkin suunnalta Matti -kampanjaan.
AIK:n kiihokofanit Black Armyineen eivät varmastikkaan Virmasen touhuja kauaa jaksa suut kiinni katsella ja syksyllä alkaa paska lentämään kunnolla, jos tulokset eivät puhu puolestaan. Eivätkä ne tässä tapauksessa voi puhua, siis ainakaan siellä.
Mattia ei saa pihalle kun painostamalla, ja painostaminen onnistuu vain jos joukkueilla ei kulje.
Minä ja moni muu aktiivi näkee tällä hetkellä mielummin täysin epäonnistuneen ja viimeinkin joukkueenrakennus -hommista erotetun Virmasen, kun kerran vahingossa onnistuneen ja virassaan jatkavan Virmasen.
Matti sai faneilta 2 suht. hiljaista ja rakentamansa joukkueen takana seisottua kautta. Ne on nyt pelattu, Matti epäonnistui, ei eronnut, joten paskanheitto tauon jälkeen jatkuu taas ja enää se ei lopu, vaikka luvattaisiin mitä.
Hjallis taipuu jossain vaiheessa, kaikki taipuvat kuten Mobergikin osoitti Calounin tapauksessa. Hjallis on jo tehnyt sen sivari-Suhosen, sekä Oton kohdalla ja tulee ennemmin, taikka myöhemmin tekemään sen taas.
Sinänsä olen itse hankinnoista kanssasi täysin samaa mieltä. Selkeitä vahvistuksia ja hyviä pelaajia, sitä ei voi kiistää..Mutta Virmasen rakentama joukkue on Virmasen rakentama joukkue ja niihin on mitta nyt täysi.