Vegasin puolella olen, niin monta kertaa ovat käyneet suhteellisen lähellä mestaruutta.
Onhan siellä Sakari Manninen. Vastaavasti olen tänään MM-finaalissa olen Saksan puolella, sielläkin pelaa Soramies.Taidat aika usein valita juuri sen porukan jossa ei pelaa suomalaisia. No ihan kukin miten haluaa.
Onhan siellä Sakari Manninen.
Manninen ei pelaa vegasissa, ja Soramies ei ole suomalainen.Onhan siellä Sakari Manninen. Vastaavasti olen tänään MM-finaalissa olen Saksan puolella, sielläkin pelaa Soramies.
Onhan siellä Sakari Manninen. Vastaavasti olen tänään MM-finaalissa olen Saksan puolella, sielläkin pelaa Soramies.
Just. No onhan se tietty aina hirmu paljon "coolimpaa" tuolleen. Btw. Sakari Mannisen mainitseminen oli ihan täyttä saivartelua, meinaatko että saa nimensä kannuun jos Vegas voittaa(taikka lasketaan edes nimelliseksi cup-voittajaksi)?
Sakke käyny saunaillassa Jackille kertomassa Jalosen teesejä, joilla on ennenkin kultaa huuhdottu.Cupin noston jälkeen Eichel sopertaa huppelissa miten mestaruus ei olisi ollut mahdollista ilman Sakari Mannisen panosta.
Edmontonin pudottua pitää löytää uusi vankkuri ja on se vähän hankalaa. Sanon, että Dallas. Tai Florida. Carolina. En minä tiedä. Mennään Dallasilla, koska Hintz ja Conn Smythe.
Aikalailla näillä ajatuksilla edelleen. Nyt kuitenkin ehdottomasti Floridan kelkassa. Eicheliä voi siinä sivussa seurata Vegasissa, mutta mestaruutta ei pysty toivomaan.Noh, yksi kerrallaan tippuu joukkueita, joita toivoisi päätyyn asti. Tätä kuvastaa myös se, että playoffs-veikkaus-ketjussa taisin hieman veikata toiveiden mukaan, ja sieltä tosiaan meni vain Dallas veikatuista jatkoon.
Ollaan nyt kuitenkin idän mukana. Lännen finaaleja en taida edes katsoa kokonaan, highlightit toki. Idän peleissä suosikki varmaan muodostuu pelien aikana, mutta ehkä Carolina on tällä hetkellä lievä suosikkini. Florida ei missään nimessä kovin kaukana. Carolinan peli vain on ollut niin hienoa seurattavaa pudotuspelien aikana ja ovat lyöneet päätä seinään jo tarpeeksi monta vuotta, joten mielessäni "ansaitsevat" sen enemmän kuin Florida.
Dallasille en toivoisi, mutta Vegasia en siedä, joten toivotaan nyt kuitenkin, että Dallas menisi lännestä jatkoon. Vaikken Vegasia siedäkään, Eichelille menestystä soisin, joten ehkä jos Eichel on aivan mielipuolisessa iskussa, saattaisin Vegasista (ja lännen finaaleista) innostua. Vaikea kuitenkin nähdä, kun jonkinlainen, kohtuu isokin, antipatiasuhde Vegasiin on muodostunut.
Tällä hetkellä hieman laimeat tunteet pudotuspeleistä, mutta ehkä se taas tästä. Oli ensimmäisen kierroksenkin jälkeen laimeat, mutta sitten sarjojen toisesta pelistä lähtien tuli joka aamu joku peli katsottua.