Bandwagon - Jokerit

  • 10 490
  • 34

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tänne on pompsahdettava.

Finaaliparista pitkän miettimisen jälkeen Jokerit saa minut puolelleen.

Enemmän Jokerit herättää tunteita kuin Kärpät.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
En asetu kummankaan puolelle, mutta pysyn kannassani kun sanoin, että HPK-Jokerit välieräparista löytyy seuraava mestari. Tämän totesin kun kerholla oli vielä pelejä IFK:ta vastaan.
 

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Kyytiin on hypättävä, sillä tulipa lyötyä messissä parin kaverin kanssa vetoa yhteensä 60 taalan edestä. Huomenna on sitten eteläisin kisastudio pystyssä...
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Jostain syystä toivon Jokereille voittoa, joten mukana ollaan.
 

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
Haluan nähdä että maajoukkuetta tulee luotsaamaan valmentaja joka kykenee nostamaan joukkueen tällaisesta suosta, hyppään mukaan Jokereitten mestaruusjuhlien toivojiin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mä en kyllä tajua noita Sihvosen kirjoituksia siitä että Jokerien esitykset finaaleissa ovat Sheddenin vikaa ja että Jokereilla parempi pelaajamateriaali..
Itse olin katsomassa eilen matsia ja toivoin Jokerien voittoakin, mutta kyllä ainakin meidän kaveriporukassa (pelkkiä patalaseja) ollaan objektiivisesti jo ennen pleijareita ajateltu, että jos kaíkki menee ilman yllätyksiä, niin on Kärpät ja Narrit finaaleissa, joissa Kärpät vie Jokereita kuin litran mittaa..
siis toistaiseksihan juuri tämä on tapahtunut. Aika tylsä lätkähuipennus tänä vuonna, toivottavasti Jokerit voittaa edes yhden pelin...

Lisättäköön vielä, että lehdet ovat olleet täynnä kirjoituksia siitä, miten "Riksmanilla on tänä vuonna näytön paikka viime kevään pettymyksen jälkeen." Taitaa vaan käydä niin, että Juuso oli lähempänä mestaruutta viime vuonna. Ainakin voitettiin yksi ottelu, eikä ekassakaan matsissa oltu paskoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös