Bändi on, mutta mistä taitelijanimi?? täältä heh heh

  • 1 605
  • 27

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Oletko perustamassa nostalgisessa 80-luvun hengessä bändiä, ja tietenkin kunnon Glam/Heavy-bändiä??? onko kaikki nimet viety: Alice Cooper, Tommy Lee, Nikki Sixx, Dee Snider, Ozzy Osbourne, Mike Monroe, Andy McCoy jne jne, ei hätää täältä löytyy nimet vaikka koko sinfoniaorkesterille.;)

http://newline-shop.com/media/hedwig/rockname/index.html

itse sain Vicious Grotch, ja koska aloitin tämän ketjun niin olen laulaja sekä bändin liideri, nyt tarvittaisiin pari kitaristia, basisti, rumpali ja mahd. kosketinsoittaja. Jätä hakemus. Soittotaidoilla ei niin väliä kunhan nimi- ja katu-uskottavuus on kohdallaan:D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sugar Pleasure Ilmoittautuu koskettimien ääreen, myös suu käy erittäin vahvasti jos tarvetta on. Salilla käyn joten roudarin hommatkin sujuvat soiton ohella. Olut ja Viina eivät ole vitsaus vaan viisaus vai miten se menikään, mutta mitään ongelmia niiden kanssa ei ole, jollei kyseiset hyödykkeet satu loppumaan kesken raskaan keikka rundin. Vankkaa keikka kokemusta on ainakin muistan keikoilla käyneeni ja joskus soittaneeni, tai ainakin alkuillasta on hämäriä muistikuvia, vai olikohan se viikkoa ennen:D :D
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
Koska tyyliä on enemmän kuin taitoa, niin ilmoittaudun vinguttamaan kitaraa sormet veripäissä. Joko on soolo?

"Narcotic Cheeks' my name and powder dust and pink lilies is my game!"
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Leather Daddy....haluan basistiksi. En roudaa. En aja keikkadösää. En osta omia röökejä enkä kaljoja. Tonttu (eur) käteen keikasta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Glam Freak ilmoittautuu tuplabasarisetin rumpupallille. Kokemusta löytyy rumpujensoitosta sekä katu-uskottavien taiteilijanimien käytöstä jo toistakymmentä vuotta. :rolleyes:

"Katu oli ainoa korkeakouluni!"
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
kummallista???

Millähän periaatteilla tämä homma toimii? Tiimin mangeri astuu porukkaan... VELVET VENUS astuu remmiin... "Treeniä PERKELE!!" ... By the way... olis vitun hyvä sauma päästä vinguttaan Luvian Reimariin parit polkat... Miten olis?


Jos managerin hommat on jo viety ni kyllä keppikin käsissä pysyy ja komppi irtoo ihan kohtalaisesti..

ps.Toi antaa eri nimiä aina uudella kerralla:mad: pilasin kaikkien tunnelmat....
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viddu, mä eroon ja teen SOOLOLEVYN! Viittitkö manageri kertoo lehdistölle, että mä lähdin musiikillisten erimielisyyksien takia.
 
Onan & The Masturbators

Näitä on tullut soittajatuttujen kanssa kehitettyä jo parin vuoden ajan ja onhan niitä keikallakin käytetty. Helminä mainittakoon mm.

- Bill Payer, varmaankin tuo JHagin mainitsema manageri

- Sonny Feelings

- Howie Dewin

- Buddy Heath

- Buddy Lotion

- Niin, arvaatte kai mikä...

Reaalimaailmasta mieleen tulee 80-luvun maanmainio IronCross-yhtye muistaakseni Turusta. Siinähän vaikuttivat mm. herrat:

-Tyrone Toufer, vocals

-Case Roberts, keys

- Jimmy Hammer,drums (varsinainen oivallus nimipalaverissa ??:
kunmäniinkulyönnoitarumpuja,hammeronniinkuvasara)

- Buddy McSchultz, bass (skotlannin-saksalaisia ???)

Sekä sokerina pohjalla Tampereella 90-luvun alussa vaikuttaneen Phoenix Orange hevibändin vokalisti:
Johnny Jean Miquel Rodriques Perez Alabamas Zalzabar,
JMZ vaan kavereille...

Ps. jos joku muistaa IronCrossin kitaristien nimet, niin pistäkää ihmeessä näkyviin.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Golden Crotch & His Symphatic Orchestra ilmoittautuu vapaaksi keikoille.
 

Mäkelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Durrels Palace
Re: Onan & The Masturbators

Viestin lähetti Buddy Langwitz


Reaalimaailmasta mieleen tulee 80-luvun maanmainio IronCross-yhtye muistaakseni Turusta. Siinähän vaikuttivat mm. herrat:

-Tyrone Toufer, vocals

-Case Roberts, keys

- Jimmy Hammer,drums (varsinainen oivallus nimipalaverissa ??:
kunmäniinkulyönnoitarumpuja,hammeronniinkuvasara)

- Buddy McSchultz, bass (skotlannin-saksalaisia ???)

Ps. jos joku muistaa IronCrossin kitaristien nimet, niin pistäkää ihmeessä näkyviin.

Iron Crossin kitaristi oli Jon Steeler ja tuon laulajan sukunimi oikeassa muodossaan on Tyrone Tougher.

Lisää hekumointia:

http://www.geocities.com/ironcrossfi/
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tässä on jo tätä kaikensorttista henkilöstöä bändiä varten tarjolla, mutta kuka ottaa hoitaakseen erittäin vaativan yhdistetyn roudarin/groupietesterin toimen? :D

"Ei se mitään, jätkät, seuraava keikka on dynamiittia!"
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Lunar Love. Tietenkin. Mikäs muu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Älkää Viddu selittäkö. Tää on niinku nii tyypillistä suomalaist meininkii tää teidän Lallintalo ja Rosita-baari elämä, viddu mä oon ilonen että mä jätin ton kaiken taakse ennenku sillä oli liikaa effectiä muhun...Nyt mun sooloplatta on julkaistu Japanissa ja mä meen sinne rundille kun oon hoitanut tän Amerikan pään ekaks. Mä oon saanut manageriks Alan Nivenin -kai ootte kuullu Guns´n´Rosesista siellä persereiässä!- ja se on hoitanu mulle jakeludiilin Geffeniltä ja sillee...

Huomenna meen heittään keikan salanimellä The Geezeriin, skebaan tulee Slash, toiseen skebaan ehkä Izzy - se ei ollu varma vielä, drumseihin Tommy Lee ja kiibsiin se yx kundi mikä heittää Aerosmihtin kanssa, mä en viddu muista sen nimee...

Yours, Leather Daddy, LA, USA
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rebel God iskee kuin tuhat volttia soittaen kolmen soinnun jyräkomppia nasakoilla sooloilla.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Älkää Viddu selittäkö. Tää on niinku nii tyypillistä suomalaist meininkii tää teidän Lallintalo ja Rosita-baari elämä, viddu mä oon ilonen että mä jätin ton kaiken taakse ennenku sillä oli liikaa effectiä muhun...Nyt mun sooloplatta on julkaistu Japanissa ja mä meen sinne rundille kun oon hoitanut tän Amerikan pään ekaks. Mä oon saanut manageriks Alan Nivenin -kai ootte kuullu Guns´n´Rosesista siellä persereiässä!- ja se on hoitanu mulle jakeludiilin Geffeniltä ja sillee...

Huomenna meen heittään keikan salanimellä The Geezeriin, skebaan tulee Slash, toiseen skebaan ehkä Izzy - se ei ollu varma vielä, drumseihin Tommy Lee ja kiibsiin se yx kundi mikä heittää Aerosmihtin kanssa, mä en viddu muista sen nimee...

Yours, Leather Daddy, LA, USA

Äijähän vei helvette valmiit julkasemattomat biisit mukanaan. Mun aidon inspiksen tulokset mukanaan. Prkl tullaan hakemaan sut sieltä sonninperästä ja laitetaan burgerin väliin. Äijä on nimeä myöten pelkkä fake. Pidä pää ylhäällä ettei satu pahemmin Ameeerikan aroilla.

with taste Sugar Pleasure
 

Ferris

Jäsen
Hittisanoittaja ja säveltäjä Space Cheeks astuu remmiin ja tuo mukanaan hittipotentiaaliset biisit sanoituksineen. Näistä biiseistä itse Max Martin ja Desmond Childkin olisivat kateellisia! ;)

Ekan EP:mme nimi tulee olemaan Alpha Mouldering ja biisit ovat tässä:

1. Decay Fear
2. Rape Skull
3. Silk of Moongoat
4. Maid of Teletubby
5. Alpha Mouldering
6. Crush the Chora of Firmament

Kantaa ottavat sanoitukset löytyvät täältä: http://metalmaker.net/metalmaker.asp?action=1&album=Alpha_Mouldering&alltracks=1

Ei muuta kun treenit päälle, jotta lavashow on tarpeeksi iskevä ja järisyttävä jenkkejä varten. Musiikkihan tulee toki pleibäkkinä! :D

We're the metal gods of king's of metal!! :D :D
 

Matwee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Liverpool FC, Suomen maajoukkueet
No nyt kun tuli näistä nimi väännöksistä puhe niin teimme kaveri porukalla lukio aikana "leffan" joka parodioi blackmetal yhtyeitä.

Yhtyeen nimi oli mielikuvituksellinen Blackmetallica.

Kokoonpanossa riehuivat mm.

Öyvind - The harvester of sorrow - Basso
Vegard - The messanger of Thor - Kitara
Anders - Thor's Hammer - Rummut
Mårten - The pedofil - Laulu & kitara
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Tatzka


Äijähän vei helvette valmiit julkasemattomat biisit mukanaan. Mun aidon inspiksen tulokset mukanaan. Prkl tullaan hakemaan sut sieltä sonninperästä ja laitetaan burgerin väliin. Äijä on nimeä myöten pelkkä fake. Pidä pää ylhäällä ettei satu pahemmin Ameeerikan aroilla.

with taste Sugar Pleasure

-Siis voi viddu mikä läppä!! Sun inspiksillä ei sais viddu levydiiliä edes Mongoliassa...Jos sä meinaat sitä kuppasta kitarademoas, niin lähetän sen kyllä takas mielelläni, skeba on niin epiksessä että kun laitoin sen cd-soittimeen VAHINGOSSA, niin 3 minuutin päästä oli kytät oven takana luotiliiveissä..syytti mua Jenkkien hävittäjälaivueen häirinnästä, ne lens kymppitonnissa just yli. Viddu!! Tzsekkaa kohta Japanin lista!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag


-Siis voi viddu mikä läppä!! Sun inspiksillä ei sais viddu levydiiliä edes Mongoliassa...Jos sä meinaat sitä kuppasta kitarademoas, niin lähetän sen kyllä takas mielelläni, skeba on niin epiksessä että kun laitoin sen cd-soittimeen VAHINGOSSA, niin 3 minuutin päästä oli kytät oven takana luotiliiveissä..syytti mua Jenkkien hävittäjälaivueen häirinnästä, ne lens kymppitonnissa just yli. Viddu!! Tzsekkaa kohta Japanin lista!

Tsekataan se lista, ihan heti joo. Ai sulla soitti joku hiton SLash onks se joku koira niinku lassie, häh? No paremmin se soiddaa kun sä. Se demo oli tosi kliimaks, pelkkää ekstaasia. Viddu tais vaan sun pöllytys pilvi häiritä jenkkien matkaa, siis se joka tulee sun keuhkoista. Meil on nyt toi hitti makerkin, vallotetaan Ameriikka ja se Japaani tulee siin välis, hitto laitoin uudet leegot, et mimmit diggais enemmän, niin tieksä meillä käy keikoilla niitäkin, ei mitään karvasii örkkejä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sviddu alkaaks dulee nimii paperiin? Meinaan on muudki kyselly... rolling sdounsista joku Jack Miggeri soiddi... ja eisiidiisiisd... jenkeisd dulee kyselyid kokoaja, hei meinaaddeksde jäädä suomeen syömään sviddu makkaraa kumisaappaad päällä? Mä lähen baariin, ku mul on vippei...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Tatzka


Tsekataan se lista, ihan heti joo. Ai sulla soitti joku hiton SLash onks se joku koira niinku lassie, häh? No paremmin se soiddaa kun sä. Se demo oli tosi kliimaks, pelkkää ekstaasia. Viddu tais vaan sun pöllytys pilvi häiritä jenkkien matkaa, siis se joka tulee sun keuhkoista. Meil on nyt toi hitti makerkin, vallotetaan Ameriikka ja se Japaani tulee siin välis, hitto laitoin uudet leegot, et mimmit diggais enemmän, niin tieksä meillä käy keikoilla niitäkin, ei mitään karvasii örkkejä.

-Eksä viddu tiedä Slasshhhii? Sen faija on sairaan kuuluisa kantriwesternstara Johnny Cäsh...niillä on kato niin paljon fyrkkaa. Ja arvaa käykömun keikoil tääl mimmejä?? Viddu, viimeks oli esimerkiks se ET:n esittäjä vai mikä se oli.....Teidän hitmaker siel Pohjolas ei ehdi tekeen teille matskua kun sillä painaa päälle Einin uus cd!! Let´s rock!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös