Niin kuvottavaa tuo rankkarivihellyksen jälkeen tuulettelu, että ihan oikein ettei saanut maalia.
Onko tässä jotain outoa siis? Onhan rankkarivihellysten tuulettelu ihan tuttu näky. Minä ymmärrän kyllä sen, että tunteikkaassa, tiukassa pelissä omaa tai oman joukkueen hyvää suoritusta (läpiajo), jolla joukkue saa loistavan maalipaikan, tekee mieli tuulettaa.
Carballo tuli haukuttua jo ensimmäisen puoliajan jälkeen, mutta nyt on pakko sanoa, että onneksi sentään toinen jakso meni tuomarilta ilman ongelmia. Tuota rankkaria ei olisi tosiaankaan voinut mitenkään jättää viheltämättä, se olisi ollut käytännössä ilmoitus "Olen vastustajan puolella". Ei ensimmäistä puoliaikaa silti unohtaa voi, mutta onneksi Puola nyt ei voittanut sen ansiosta. Etelä-Koreoita ei siis tapahtunutkaan. Se, oliko espanjalaistuomarilla tässä joku agenda vai paskoiko vain täysin housuunsa kotiyleisön paineessa, jää tietenkin epäselväksi. Joka tapauksessa ottelu meni kokonaisuutena häneltä niin pahasti vituiksi, että ei voi kuin toivoa miehen urakan näissä kisoissa päättyvän mahdollisimman lyhyeen.
Ehdin jo tuskassa ja vitutuksessa julistaa Kreikan kisojen olevan ohi, mutta joukkue esitti kyllä uskomattoman hienon nousun ja todisti onneksi minun puhuneen paskaa. Loistavaa peliä Kreikalta toisella puoliajalla aivan lopun pientä väsymystä lukuunottamatta. Alivoimakaan ei jakson alussa haitannut menoa lainkaan. Salpingidisilta mahtava sisääntulo. Karagounisin missaama rankkari kirpaisee kyllä kovasti, mutta ensimmäisen puoliajan tuomaroinnin ja aneemisen pelin jälkeen pistekin on hieno suoritus. Jatkomahdollisuudet eivät kärsineet merkittävää takaiskua, eli kaikki on edelleen mahdollista!