No niin eli avaanpa uuden ketjun, jota kovalla hakemisella en viel ainakaan samanlaista löytäny.
Eli onks jatkoaikalaisilla jotkut tiety rallit joita tulee vaan autossa ajellessa soitettua cd:ltä esimerkiksi töihin mentäessä yms? tai kenties jokin tietty cd-levy ihan eikä poltettu. Myös vuoden ajan mukaan yms. mielentilan mukaan kappaleet voivat vaihtua. Tiedän myös että radion kuuntelijoita riittää paljonkin ja ymmärrän sen eihän aina jaksa luukuttaa täysillä jotain mitä ei jaksa juuri silloin kuunnella.
Teenpä pienen listan kappaleista joita itse tulee hyvin usein ajellessa kaupunkiin ja muualle soiteltua:
-Iron Maiden: Doctor, Doctor
-Iron Maiden: Run to the hills
-AC/DC: Hells Bells
-AC/DC: Shoot tho Thrill
-Led Zeppelin: Immigrant Song
-Whitesnake: Don`t break my heart again
-Dio: holy diver
-Led Zeppelin: Rock and Roll
-Black Sabbath: Paranoid koko levy
-Blue öyster cult: Power Underneath dispair
-Deep Purple: Hard Loving man
-Metallica: Master of puppets levy
-Peer Günt: Bartender
Genrellä ei väliä, itse olen hyvin rock ihminen kuten listasta huomaa, mutta jos jollekkin vaikka iskelmät ovat lähellä sydäntä siitä vain. Myös perustelua saa laittaa miksi juuri se kappale, jos intoa riittää. Eikun listailemaan!
Eli onks jatkoaikalaisilla jotkut tiety rallit joita tulee vaan autossa ajellessa soitettua cd:ltä esimerkiksi töihin mentäessä yms? tai kenties jokin tietty cd-levy ihan eikä poltettu. Myös vuoden ajan mukaan yms. mielentilan mukaan kappaleet voivat vaihtua. Tiedän myös että radion kuuntelijoita riittää paljonkin ja ymmärrän sen eihän aina jaksa luukuttaa täysillä jotain mitä ei jaksa juuri silloin kuunnella.
Teenpä pienen listan kappaleista joita itse tulee hyvin usein ajellessa kaupunkiin ja muualle soiteltua:
-Iron Maiden: Doctor, Doctor
-Iron Maiden: Run to the hills
-AC/DC: Hells Bells
-AC/DC: Shoot tho Thrill
-Led Zeppelin: Immigrant Song
-Whitesnake: Don`t break my heart again
-Dio: holy diver
-Led Zeppelin: Rock and Roll
-Black Sabbath: Paranoid koko levy
-Blue öyster cult: Power Underneath dispair
-Deep Purple: Hard Loving man
-Metallica: Master of puppets levy
-Peer Günt: Bartender
Genrellä ei väliä, itse olen hyvin rock ihminen kuten listasta huomaa, mutta jos jollekkin vaikka iskelmät ovat lähellä sydäntä siitä vain. Myös perustelua saa laittaa miksi juuri se kappale, jos intoa riittää. Eikun listailemaan!