Muutan kantaani.
Asiaa tarkemmin pohdittuani,valitsen vaihtoehdon joku muu.Tälläisesta on aiemmin jo ollut jonkunlainen äänestys,ja silloin siinä oli,kenet ottaisit mukaan.Silloin vastasin viinaa ja kirjoja,mutta nyt siis pyörrän sanani.Minä en ota mitään alkomaholia sinne kämäselle saarelle mukaan,eli sen jätän pois.Saarella aloitan rajun treenaamisen,ja ehkä tulen fyysisesti"normaaliin"kondikseen n.kolmen vuoden kuluessa.Saarella syön pelkkiä juuria,välillä tiätty fisut sisältyy ruokavaliooni,lisäksi mättään suuhuni kaikki vipeltäjät,jotka siellä kohtaan.
Asusteeksi valitsen ihonmyötäisen nahkapuvun,johon kuuluu sellainen 70-luvun leveä vyö.Kengiksi otan myös 70-luvun pitkävartiset nahkaiset saapikkaat,joissa ompi korkea korko.Tämä sen takia,että saarella on varmasti melko myrkyllisiä ötököitä,ja fiksuna ukkona varaudun siihen.Peseytyä en aio juuri ollenkaan,eli nykyinen tilanteeni ei juurikaan muutu.Yhden pyynnön esitän teille arvon J.Aikalaiset,jos te voisitte silloin tällöin heitellä pullopostia itämereen.Tämä sen takia,että pysyn ajantasalla Hifk:n tilanteesta,mukaan voisitte laittaa myös parhaita kirjoituksia tältä saitilta.
Eipä sitten kun menoksi...ai niin,helvata,pitäähän mun tää iltahuki ensin hoitaa.Ööö,olisiko täällä ketään tuuraajaa?
PS:Mä lähetän teille sitten terkkuja sieltä saarelta,heti kun eka flinda tulee.Nakkaan sen jonkkaan takaisin ja uskottelen teille,kuinka helvetillisen hauskaa mulla on siellä.
PS2: (ei pleikkari kakkonen)Voisitteko lähettää mulle jossain vaiheessa sellaisessa pienessä tynnyrissä käsipallon.Saisin siitä itselleni seuraa.Piirrän siihen Pentin piirteet.
:D :D :D