Autatko kaveria hädässä? Kärpät – HIFK 24.11.2010

  • 10 231
  • 24

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Tervehdys!

Tänään päävalmentajalla uudistunut Oulun Kärpät pelaa ensimmäisen koti-ottelunsa, jota olet tullut seuraamaan. Tämä ottelu on Kärpille tärkeä! Kärpillä on ollut tahmea alkukausi, jonka varmasti tiedätkin?

Kärpät tarvitsee tänään tukea, Sinun tukea.

Ennen ottelun alkua Oulun Energia Areena on täysin tyhjä, täällä ei ole tunnelmaa, vain Zambonin ääni jäällä ajamassa. Ihminen kerrallaan, minä, Sinä, kaverisi ja vieressäsi istuva ihminen tulemme tänne, kunnes halli on täysi, luomme tunnelman ja ilmapiirin, jossa Kärppä käy voiton taistoon HIFK:ta vastaan!

Me haluamme nähdä Kärpältä tänään viihdyttävää jääkiekkoa, taistelutahtoa, energisyyttä ja Pohjoista voimaa! Pohjoista voimaa, olemmeko sitä itse?

On helppo vaatia tai pyytää, muttei antaa. Olen käynyt henkilökohtaisessa elämässäni läpi monenlaisia taisteluita, kuten varmasti Sinäkin. On paljon helpompi lähteä taistoon kun saa tukea ja kannustusta! Eikö vain?

1.Kärppien tullessa jäälle toivotamme seisoalleen minuutin ajan
rytmikkäästi taputtaen päävalmentajalla uudistuneen Kärppä-lauman tervetulleeksi!

2. Jokaisen erän 1, 2, ja 3 erän alussa taputamme istualleen ja kannustamme (Oulun Kärpät + taputukset) siihen saakka, kunnes pelikello näyttää erää pelatun 1 minuutin!

OLE MUKANA MITÄ MUUT TEKEE!


Vaikka minulla on palava halu ja tahto saada tänään Kaikilta Oulun Kärpille tukea ja kannustusta, en voi tulla nostamaan Sinua kerran seisomaan, sanomaan suullasi tai taputtamaan käsiäsi. En pyydä Sinua seisomaan käsillään pelin aikaa, hyppäämään kaukaloon lahjotuksi tuomariksi, tai marssimaan ulos jäähallista mielenosoituksen vuoksi, kuten jossain päin Suomea on joukkueen kannatukseksi tehty.

Toivon, ja Pyydän SINULTA yhden (1) minuutin kannustusta ottelun ja jokaisen erän alussa!
Tukea, kannustusta, voimaa ja uskoa POHJOISEEN VOIMAAN!

Minä, SINÄ, vierustoverisi teemme YHDESSÄ tänään jotain sellaista, mitä Oulussa tai koko Suomessa ei ole aikaisemmin tehty!

Jos et ole Helsingistä, oletko Sinä POHJOISTA VOIMAA?

Kiitos jo etukäteen kannustuksesta meidän kaikkien tässä mukana olleiden puolesta!





Yllä oleva kirjoitus tullaan jakamaan ennen ottelua jokaiselle penkille, jokaiselle ihmiselle Oulun Energia Areenalla.

Painokoneet laulaa tälle hetkellä tätä 6500 kpl.
Olen käynyt myös Kärppä toimistolla sopimassa.
Kaikki on valmiina!

Kuka täältä osoittaa tänään Oulun Energia Areenassa POHJOISTA VOIMAA?

Ole avuksi, Ole mukana! Jos et pääse halliin, jaa tätä viestiä kavereillesi!
Tehdään yhdessä jotain joka muistetaan!

Tarvitsen myös tänään klo 16:15 apua jakamaan näitä viestejä penkeille, joten pyydän jos suinkin voit että tulet avuksemme!
Ilmoittakaa sekin täällä ketkä tulevat.

Voisiko sanoa jo vaikka että Rakkaudesta KÄRPPIIN! =)

KIITOS!
 
Viimeksi muokattu:

JPL

Jäsen
Tarjoan kaljan, jos saat tähän temppuun suurimman osan hallista mukaan. YV:llä viestiä vain!

Mutta erittäin hyvää asiaa - toivottavasti ei tule liian myöhään.

- Mukana
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos en asuisi täällä lähes Helsingissä (matkaa rakkaaseen pääkaupunkiimme n. 50m) olisin tietenkin mukana toteuttamassa näin hienoa ideaa. Toivon sydämeni pohjasta tämän onnistuvan. Olkaa ennen kaikkea rohkeita ja nouskaa seisomaan ja taputtakaa, vaikka vieressä olijat eivät sitä tekisikään. Olkaa rohkeita ja huutakaa ne ensimmäiset minuutit, vaikka vieressä olevat eivät sitä tekisikään.
 
Toivottavasti ei tule liian myöhään. Mutta ilman muuta olen mukana, kuten toivottavasti mahdollisimman moni!
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Hyvällä asialla ketjun aloittaja on. Itsekin olisin mukana tässä projektissa, jos en olisi reissun päällä. Olen kritisoinut joukkueen asennetta, pelisysteemiä ja valmennusta kovalla kädellä, mutta nyt joukkueella on mahdollisuus näyttää kotiyleisölleen ja uudelle valmentajalleen, että hommassa on vielä sydäntä mukana. Jos kotiyleisö antaa täyden tukensa joukkueelle, niin uskon, että kipinä voi vielä syttyä. Potentiaaliahan joukkueessa on vaikka mestaruuteen asti. Jos taistelutahto ei löydy nyt, niin veikkaan, että kausi alkaa olemaan taputeltu.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No niin - kai minunkin sitten pitää vastata huutooni eli kömpiä lauteille kannattamaan joukkuetta parhaani mukaan.

Annan myös kreditiä ketjun aloittajalle - oikealla ja vilpittömällä asialla olet ja aion täten osallistua talkoisiin, josko joukkue, Ara mukaan lukien, siitä saisi tarvittavaa potkua ja uskoa omaan tekemiseensä - nyt sitä todella tarvitaan!
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Todella hienoa! Sääli, etten itse pääse otteluun mutta pistän sanomaa eteenpäin :)
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koko kirjoitus...

Turhan kaukana asustelen, joten en valitettavasti mukaan pääse. Hengessä mukana ja toivon, että te kaikki, jotka pääsette Raksilaan, myös menette sinne ja annatte täyden tuen Kärpille Peppulin tavoin. Hieno prosessi, jonka toivon sataprosenttisesti onnistuvan!
 

Itäpuu

Jäsen
Hieno avaus, ilman muuta mukana! Ihmettelen muuten näin nurkkaistujana niitä perseenkeikuttajia hallissa, "cheerleadereita". Eivät yritäkään nostattaa kannustusta hallissa, vaan esitellä itseään. Itsensä esittely toki sallittakoon, mutta roolissa olisi viilaamista. Pelin ollessa käynnissä pikku sähköiskuja paimensauvalla sinne tänne niin alkaisi olla älämölöä muuallakin kuin fanikatsomossa. myhiö. Tai jotain muuta mukavaa.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hienoa ja esimerkillistä toimintaa siellä! Hengessä mukana, vaikka fyysisesti ollaankin satojen kilometrien päässä.

Riippumatta tämän tempauksen onnistumisesta, mielelläni näkisin vastaavia useamminkin. Tällaisilla toivottavasti herätellään ihmisiä huomaamaan, ettei se kannustaminen nyt ole niin hävettävää toimintaa ja mahdollisesti joku saattaisi tämän seurauksena kannustaa hetkittäin jopa spontaanisti!
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Ei perkele, eilen vielä mietin, että "ennen Haapakosken potkuja en olisi mennyt ikinä hallille, mutta nyt en vain jaksa". Pystynkö olemaan menemättä, kun joku on noin hyvällä asialla?

Edit: lisättäköön, että pitäisikö sitä pitkästä aikaa ottaa Kärppäpaita messiin?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ihan hyvä idea ja jopa minä olen messissä, vaikka yleensä en sen kummemmin taputtele eli olen siinä mielessä sysipaska katsoja.

Entäpä sitten jos Kärpät häviää, niin voi tuntua pelaajista entistä pahemmalta, kun yleisö oli messissä mutta joukkue hävisi...

Ei muuta kuin Kärppä-paitaa päälle, jos semmoinen löytyy.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Ideana ja ajatuksena erittäin hyvä ja toivon että onnistuu.
Harmi, etten paikalle pysty tässä tilanteessa tulemaan.

Mutta jos tällain kyseinalaistaa, onko tuo joukkue oikeastaan ansainnut kannustusta ? Miksi fanien pitäisi tehdä urotekoja, jos joukkue ei vaivaudu edes yrittämään tosissaan.
 

Ralph

Jäsen
Oho. Aikas hienon tempauksen olette keksineet. Tuohon kun Kärppien joukkue lähtisi mukaan ja tekisi heti ensimmäisen erän alkuun maalin niin johan olisi hallissa ääntä.

Minä, SINÄ, vierustoverisi teemme YHDESSÄ tänään jotain sellaista, mitä Oulussa tai koko Suomessa ei ole aikaisemmin tehty!

Itseasiassa salibandyjoukkue Tampereen Classic on jo kotipeleissään tätä käyttänyt. Tosin vain ensimmäisessä erässä. Eli ensimmäinen peliminuutti seisaaltaan taputtaen. Mutta ensimmäinen kerta lätkässä? Varmaankin.
 

tutzba

Jäsen
Thumbs up. Todella hieno idea ja toivon todella, että siellä edes puolet osallistuisivat tähän. Suomalainen on vaan siitä jännä otus, että aina pitää miettiä mitä muut tekevät. Tosin jos siellä joka jannu antaa seisten taputusta, niin eihän siinä silloin mitään mietittävää ole.

Toivottavasti onnistuu!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Peukku Peppulille! Ihan sama miten itse tempaus onnistuu, tämä menisi heittämällä Vuoden kiekkotekojen top-vitoseen, jos sellaisista kirjaa pidettäisiin. Ennenkaikkea hienoa että tämä tapahtui täällä Jatkoajalla, joka nykyään on enemmänkin nälvimisen, besserwismin ja mukahauskuttelun tyyssija. Todella hieno teko!
 

Snagari

Jäsen
Itseasiassa salibandyjoukkue Tampereen Classic on jo kotipeleissään tätä käyttänyt. Tosin vain ensimmäisessä erässä. Eli ensimmäinen peliminuutti seisaaltaan taputtaen. Mutta ensimmäinen kerta lätkässä? Varmaankin.

Toisessa hallissa katsojia on tuhansia, toisessa satoja.
 

Ralph

Jäsen
Toisessa hallissa katsojia on tuhansia, toisessa satoja.

Turhaa keskustelua käydään tästä asiasta mutta mainitsen vielä että Classicin kotiotteluissa on juuri niitä tuhansia katsoia. Ei mitään 6000 mutta yli 1000 ja eniten koko Salibandyliigasta.
 

Fat Jesus

Jäsen
Hän kertoi kannattaneensa Kärppiä 11 vuotta, ja ilmoitti olevansa kyllästynyt Raksilan huonoon tunnelmaan,

Tämän kyllä allekirjoitan täysin. Mediassa puhutaan kuinka hyvä tunnelma Raksilassa aina on. Hohhoijaa.

Itse en naali-fani ole ja joudun olosuhteiden pakosta käymään katsomassa suosikkijoukkuettani raksilan pakastimessa niin ihmettelin itsekin että kuka ihme on keksinyt sanoa sitä hyvä tunnelmaiseksi?

"fanikatsomo" lyö rytmiä ehkä 8 sekuntia siitä kun joku paikallinen on saanut kiekon hyökkäysalueelle,rytmikäs taputuskin tuottaa vaikeuksia jo 5 sekunnin jälkeen.


No,tämä nyt tästä aiheesta.
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Ei saanu tämä tempaus hallilla mitään aikaiseksi, ei ttu. Menisivät mielummin kirkkoon istumaan kuin tonne hallille.

Hyvä yritys kuitenkin.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos kaveri on tulostanut tuhansia papereita jaettavaksi, niin kai nekin joku maksaa? Olkoon sitten vaikka sähköfirma, tosin en tiedä onko se millälailla mukana tässä. Vai omasta pussistako Peppuli kaikki kulut maksaa?!!Tänä aikana mainokset ovat kaikkialla, eikä pidä olla niin allerginen, että hyvä asia jäisi sen vuoksi taka-alalle, että jonkun mainos hyppii silmille. Eihän sitä energiaa mikään pakko ole tilata! Mä kyllä fokusoisin homman ytimen ihan muuhun eli siihen perimmäiseen ajatukseen: hengenluomiseen.
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Ei saanu tämä tempaus hallilla mitään aikaiseksi, ei ttu. Menisivät mielummin kirkkoon istumaan kuin tonne hallille.

Itse olen erimieltä. Tempaus sai osan ihmisistä taputtamaan juuri ottelujen aluissa mielestäni jopa kohtuullisen hyvin - toki ei sitä ekaa minuuttia, mutta kuitenkin. Itselläni on ainakin vaikeaa kannustaa/ taputtaa kun vastustajalla on kiekko hallussa Kärppien päässä - en vaan voi sille mitään. Muutenkin hallissa oli jopa kohtalainen kannustus vaikka Kärpät oli koko ottelun häviöllä, mikä täytyy muistaa, sillä yleensä tappiolla ollessa tunnelma on ollut jo vuosia surkea. Lisäksi kun ottaa sarjatilanteen huomioon niin kyllä ihmiset kohtuullisesti mukana olivat - toki paremminkin olisi voinut mennä ja ehkäpä olisikin, mikäli Kärpät olisi tehnyt ekan maalin ja voittanut pelin.

Niin ja 1. erän alussa suurin osa ihmisistä tulee/ tuli halliin valojen ollessa pimeänä joten eipä sitä lappusta kaikki valitettavasti ennen ottelua ehtineet lukemaan.
 
Eihän sitä energiaa mikään pakko ole tilata! Mä kyllä fokusoisin homman ytimen ihan muuhun eli siihen perimmäiseen ajatukseen: hengenluomiseen.

Juurikin näin. Mielestäni tempauksella ehdottomasti otettiin pieniä askelia parempaan suuntaa. Aika näyttää jatkuuko kannustus tulevissa peleissä.

Tuon fanikatsomon pienentäminen on kuitenkin selvästi hiljentänyt raksilaa. Ennen KFC:n kanssa samaan katsomoon mahtuneet fanit ovat nyt joutuneet ajautumaan toiseen nurkkaan, eikä kannustus siellä lähde lentoon ollenkaan. Pitkään olen jo toivonut, että KFC jakaisi puolet porukasta E-F katsomoon ja toisi sinne vaikka oman rummun. Parempaan suuntaan ollaan joka tapauksessa (tässäkin asiassa) menossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös