Teemu, mäkin itken. Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.Voiko tämä olla rakkautta ensisilmäyksellä?
Vaikka oli iso järkäle istunut pitkän lentomatkan ja melkeinpä samantien peliin naapurimaahan, niin eipä näkynyt hirveästi missään rasitteet. Käsiä löytyy ja rannari on todella napakka. Käyttää hyvin isoa kroppaansa hyödyksi, eikä karta kontakteja (tulee taklaamaan varmasti liigassa, kun pääsee vauhtiin). Hyvin osasi myös sijoittua heti isolla jäällä ja mennä aina oikeisiin paikkoihin.Vissiin pelasi ameriikan jätti ihan hyvin viestien perusteella?
Mitä tarkoitat? Väitätkö, että harjoituspelien aikaan tekemäni analyysi siitä, että Bunnaman on sekoitus Ben Maxwellia ja Juho Lammikkoa olisi ollut jotenkin erheellinen?Viime kaudella tähän aikaan muistaakseni oltiin iloisia siitä, että tulevalla kaudella on hyvä Mingoia - Bunnaman - Koivunen ykköskenttänä.
Silloin tulkitsit ihan oikein, harjoituspeleissä vain sekoituksesta puuttui vielä se 50% osuus III-divaripelaajaa!Mitä tarkoitat? Väitätkö, että harjoituspelien aikaan tekemäni analyysi siitä, että Bunnaman on sekoitus Ben Maxwellia ja Juho Lammikkoa olisi ollut jotenkin erheellinen?
Mitä tarkoitat? Väitätkö, että harjoituspelien aikaan tekemäni analyysi siitä, että Bunnaman on sekoitus Ben Maxwellia ja Juho Lammikkoa olisi ollut jotenkin erheellinen?
Tuonne kokoonapanoketjuun jo kommentoinkin, että itse laittaisin miehen jo näillä näytöillä kokeilemaan sentterin tonttia. Siinä paikassa kuitenkin viime vuodet pääasiassa pelannut, niin sentteripeli luontuu varmuudella. Toki ensin pitää saada pelitapa tutuksi ja treenejä alle kunnolla, mutta itse veikkaan, että tämä tulee olemaan lopputulema jo ennen harjoituskauden loppumista.Näkyvä oli kaveri. Erittäin positiivinen ensi esiintyminen. Pääsi vielä hienosti maalinteko paikoille.
Vaikuttaa, että on paljon hyötyä Kärpille tulevana kautena.
Tuonne kokoonapanoketjuun jo kommentoinkin, että itse laittaisin miehen jo näillä näytöillä kokeilemaan sentterin tonttia.
Kyllähän näin ennakkoon kaverista mitään tietämättä tulee aivan komeet fibat.Pitää kyllä ihan erikseen kehua mr. USA.n esitystä näissä kahdessa pelissä. Tässä kaverissa on jotain samaa kuin esim. Pospisil tai se Jukurien kultapotta jonka nimeä en saa päähän enää.. Kunhan ei vaan kuumene liian herkästi. Härkämäinen ja taitava jääkiekon pelaaja. Siihen nähden mitä pelin tempo oli noissa kahdessa Luleå-pelissä niin pysyi kyllä hyvin mukana lähtökohdista huolimatta. Luistelukin siis vähintään hyvällä tasolla.
Tämän profiilin pelaajaa ei taida Kärpissä nähtykään.. ikinä?
Itse toivon näkeväni jossain vaiheessa kombinaation Heikkala-Rueschhoff-Anttila. Taitopelaajat pörräävät menemään vikkelästi, ja härkämäinen Heikkala pitää fyysisyydellään huolen siitä että tilaa riittää.Ja oishan se mahtavuutta nähä kun Kärppien AA-kerho (Anttila ja Austin) parkkeeraa vastustajan maalin eteen pitämään pikku palaveria.
Rueschhoffin siirto keskelle kyllä vapauttaisi Alasiurualle paikan jonkun ketjun laitaan. Toki Korpimäkikin on ansainnut paikan kokoonpanossa. Vaikeita valintoja, mutta eiköhän aina joku ole kuitenkin sairastuvalla eikä tästä siten muodostu ongelmaa.Itse toivon näkeväni jossain vaiheessa kombinaation Heikkala-Rueschhoff-Anttila. Taitopelaajat pörräävät menemään vikkelästi, ja härkämäinen Heikkala pitää fyysisyydellään huolen siitä että tilaa riittää.