Tästä minä tykkään!!!Ja Koffia kitusissa!
Rueschhoffilla on Ruista ranteessa ja Koffia kitusissa! Siinä Poromafialle uusi tifo!
Tästä minä tykkään!!!Ja Koffia kitusissa!
Rueschhoffilla on Ruista ranteessa ja Koffia kitusissa! Siinä Poromafialle uusi tifo!
Nimimerkkiin peilaten en ihmetteleTästä minä tykkään!!!
Aimolla on Ruista ranteessa ja Koffia kitusissa. Siinä tulisi etu- ja sukunimi.Rueschhoffilla on Ruista ranteessa ja Koffia kitusissa! Siinä Poromafialle uusi tifo!
Aimolla on Ruista ranteessa ja Koffia kitusissa. Siinä tulisi etu- ja sukunimi.
Sit ku pelaa hifkissäMilloin punaisen tölkin kyljessä "Aimo" ?
Se litku on valmistettu ohrasta. Pitänee ehdottaa Austinille nimen vaihtoa Ruis-Karhuksi.Milloin punaisen tölkin kyljessä "Aimo" ?
Ehkä hallilla voisi väistyä hetkeksi tuo Jani Tolinin taideteos. Panimo on kuitenkin Sinebrychoff. En ole ajatellutkaan että onko tuota Roudassa, koska en niin IPAsta perusta.Se litku on valmistettu ohrasta. Pitänee ehdottaa Austinille nimen vaihtoa Ruis-Karhuksi.
Tänäänkin tekaisi itsekseen yhden maalin.Jumalauta, jos tämä kaveri ei ole Turusen ketjussa, kunhan Teme tervehtyy. On melkoinen seppä. Peli paranee ketjukavereista huolimatta koko ajan.
Jumalauta, jos tämä kaveri ei ole Turusen ketjussa, kunhan Teme tervehtyy. On melkoinen seppä. Peli paranee ketjukavereista huolimatta koko ajan.
Pikemminkin sellainen ilme, että "vittuku itekki osais tehä tollee..." Sellanen, että jaha, pistit sitten tuollaisen taas vaihteeksi.Kylläpä oli Melnick vittuuntuneen näköinen, kun Aimo ei syöttänyt vaan pisti kiekon itse maaliin.
Piti ihan mennä tarkistamaan asia ja en kyllä tuota lopputulosta saa millään aikaiseksi.Kylläpä oli Melnick vittuuntuneen näköinen, kun Aimo ei syöttänyt vaan pisti kiekon itse maaliin.
Boldaus oma. Jotenkin tuntuu,että tämäkin osa-alue alkoi enemmän korostumaan Ruiskoffin pelissä, kun Anttila tuli takaisin rosteriin ja Aimo huomasi, että kyllä täällä Suomessa näköjään saa isommatkin miehet pistää jonkin verran miestä seinille tilanteen tullen.Vielä pitää lisätä, että hienosti Aimo ruvennut käyttämään kroppansa hyödyksi, antaa taklauksia.. Erittäin hyvä upgrade vs. Ritchie
Näin kerkesin kirjoittaa ensimmäisen harjoituspelin jälkeen. Mielipide miehestä ei ole muuttunut kuin entistä parempaan. Onhan tämä Ruiskoffi ihan saatanan hyvä jääkiekkoilija. Lisäksi vaikuttaa kentällä sekä sen ulkopuolella erittäin pidetyltä kaverilta joukkueessa.Tämä mieshän on ihan todellinen eläin! Paita kattoon ja patsas Raksilan eteen tilattu
Tässä yksi esimerkki lisää valmennuksen kyvyttömyydestä! Aimo laminoitu kolmoseen ja sitä ei muuteta! Mies ansaitsee paljon enemmän peliaikaa!Aimo on mun lempparipelaaja ollut tällä kaudella. Peliminuutit on hävyttömän alhaiset ja mies edelleen jumittaa kolmosen laidalla mutta kärkipelaajan roolia pitäisi tarjota