Aurinkokuningas Poriin kertoo TS

  • 2 590
  • 35

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tamminen kiistää kiertäen. Ei kylläkään täysin sano etten valmenna ensi kaudella. Pyörittelee asioita ynm. Sitten taas sanoo että katsellaan asioita. Näin radio suomi. Nyt pitää lähteä juhliin. Palataan astialle. Mene ja tiedä
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiistämällä uutisen Tami hankkii vain lisää julkisuutta. Julkisuuden ja sponsorinäkyvyyden kannalta hyvä veto jos sopimus on tosiaan tehty. Kohta Ässistä riittää enemmän parranpärinää kuin siitä toisesta punapaitaisesta joukkueesta:D
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kas...

No perhana jos Tami tulee niin Ässät on pakko lähteä ainakin pieneksi aikaa nousuun. Miksei sija kahdeksan olisi mahdollinen? Se olisi Ässien mestaruus ensi kaudella. Pääasia olisi play off-paikka. Ottaa tosta Tamista nyt selvää. Todennäköisesti varmaan silti sopimus on jo valmiina, eikä Tami viitsi sekoittaa kautta tässä vaiheessa. Toki Ässien kausi loppuu huomenna, mutta kai Tami ilmoittaa viimeistään sen jälkeen, kun finaalit ovat ohitse. Katsotaan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Joo, kyllähän Tami niin ympäripyöreesti puhui että en olisi yllättynyt nähdessäni miehen ensi kaudella Ässien penkin takana. Tosin en nyt niin suuresti ylläty myöskään jos mies ei uskalla ottaa riskiä ja Ässäpestiä vastaan. Haastattelusta kuitenkin sai sellaisen kuvan että Tami on kertonut hintansa Atille ja Ässien hallitus saa päättää onko mies liian kallis ...

Mutkia matkassa A:n nousussa. KJT oli voittanut 5-1... näin Ässiltä vaaditaan huomenna sama tulos taikka jatketaan vieläkin karsintaa. Pakko myöntää että jos nyt ei nousta niin voidaan sanoa goodbye taas tulevaisuudelle. A:n paikka on liigassa ja koska kaikki mahdolliset vahvistukset on mukana paikka ei ole myöskään siitä kiinni. Tosin KJT:lläkin pelaa kaikki divarikokemusta omaavat kaverit... Silti, huomenna ON voitettava !!!
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Jos ja kun...

... Tamminen Ässien valmentajaksi tullee, niin annetaan hänen valmentaa ensimmäiset kymmenen peliä jolloin vielä ollaan "tsemppaus" vaiheen kukkuloilla, eli sijoilla 5-8, ja sen jälkeen lomautetaan "Tami" kauden keskivaiheen ajaksi. Hankitaan tilalle "tasainen" koutsi sille ajalle, ja loppukaudeksi "Tami" takaisin tsemppaamaan ja nostamaan vielä Ässien sijoitusta muutamalla pykälällä... Tosin tuossa menisi kahden koutsin palkkakulut, mutta toisen koutsi kulut säästettäisiin niissä kenkä kustannuksissa, mitä tulisi jos Tamminen vaikuttaisi joukkueessa koko kauden.

Joo, oon väsynyt, tiedän. ;)
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti TM
Liesmäen tyyli on kaikkien tiedossa. Kyseinen toimittaja muuten oli yllätys yllätys vieraana Sport FM:llä viime syksynä siinä Tamin vetämässä ohjelmassa.

Itse tämän "legendan", eli siis Liesmäen, muutaman kerran tavanneena voin todeta, että Tamminen ei todellakaan kuulu tämän journalistin suosikkeihin. Viime keväänäkin lähinnä naureskeli Tamin potkuille.

Onnee vaan Ässille. Siitä saatte "valmentajan", joka tuo rahaa kirstuun ja sen jälkeen voidaan palkata valmentaja, joka tuo sitä menestystä.
 

ilezi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämän päivän Satakunnan Kansassa luki, että Tamminen on vahvimmin ehdolla ensi kauden valmentajaksi. Myös Vasili Tihonovin, Rauno Korven ja Olli Hietasen kanssa on neuvoteltu tai oltu yhteydessä. Itse toivoisin, että Tihonov tulisi takaisin. Hän on kuulemma alentanut palkkavaatimuksiaan.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Tänään oli Satakunnankansassa mielenkiintoinen juttu Ässien tulevasta kaudesta ja taloudellisistakin asioista hieman huhuiltiin.Kannattaa käydä lukemassa www.satakunnankansa.fi

Itse tästä valmentaja asiasta niin minulle kelpaisi Tihonov sekä Tamminen noista vaihtoehdoista.Tihonov toki mielummin onhan hänellä aivan kiistattomat meriitit rupusakeillakin valmentamisesta.
 

Aksu

Jäsen
On varsin mielenkiintosita, ettei seurajohdolta heru ensimmäistäkään kommenttia talousasioista. Luottamuksen nimissä jonkin sortin positiivinen viesti ulospäin voisi olla paikallaan. Tilanne vaikuttaa sekavalta.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti karhu
Itse tästä valmentaja asiasta niin minulle kelpaisi Tihonov sekä Tamminen noista vaihtoehdoista.Tihonov toki mielummin onhan hänellä aivan kiistattomat meriitit rupusakeillakin valmentamisesta.

Rauno Korpihan on Ässien vaihtoehdoista IMHO ainoa v a l m e n t a j a. Tihonov on mentaalisesti erittäin suuri arvoitus, ja ei ole tietoa mahtuvatko Vasilin pilottilasit enää sisään Isomäen ovista. Tami taas on ihan rehdisti kaffella prinsiippiensä kanssa.

Joten eiköhän olisi aika ottaa wanha triplamestarivalmentaja ruotuun Porissa ja ottaa pelleily pois prioriteettilistalta. Pori voi olla tyly ja kar(h)u kaupunki mutta kunnon lätkäjengin se silti ansaitsee!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös