Mikä läppä tää Halonen maalille on? Mestiksen pleijareissa 5 matsiin 17 päästettyä, torjunta% 85.34. Pariin otteeseen vaihdettiin pois kesken pelin. Ei Halonen mikään ratkaisu ole.
Mikä läppä tää Halonen maalille on? Mestiksen pleijareissa 5 matsiin 17 päästettyä, torjunta% 85.34. Pariin otteeseen vaihdettiin pois kesken pelin. Ei Halonen mikään ratkaisu ole.
Nooh, Tim Thomaskin imaisi tollasen Turussa...
Tsemppiä Atte!
Missäs pelissä tuommoinen imaisu on ollut, ei muistu mieleen....
Mun mielestä kuvasti. IFK täysin vastaantulija ja Atte sen kasvot. Sama jatkuu tässä erässä.Onko Atte ihan pakko päästää Pulikaanit takas tähän sarjaa? Ei kyllä taas lukemat kuvasta vittuakaan ekan erän tapahtumia..
Tuon mäkin muistan, mutta ei ollut lähellekään tuon Engrenin imaisun tasoinen. Toki, imaisu tuo Thomasinkin on, mutta katsokaapa millainen kierre tuohon Alatalon laukaukseen tulee, kun osuu puolustajan mailaan vedon lähtiessä. Olisi silti pitänyt ottaa.Lienee tässä viitattiin Alatalon voittomaaliin 4. finaalissa. Itse tuli enemmän mieleen Juha Pitkämäki Nordiksella.
99 finaaleissa Turussa.
Mä en olisi vain hommannut kesken kauden uutta ykköstä meille, vaan olisin tylysti antanut kenkää tälle nykyiselle. Puhutaan joukkueen sisäisestä syöpäpesäkkeestä.. siinä se on kaikkien nähtävillä.
Niin siis olisit mennyt loppukauden vielä huonommalla ykkösellä? Ikävä kyllä kun päätettiin, että Atella mennään eikä uutta ykköstä hommata niin kyllä tässä Atella mennään loppuun asti, Ruusu ei ole ratkaisu eikä myöskään Halonen.
Ei vaan olisin tehnyt niin kuin tuossa sanoin. Hommannut uuden ykkösen ja antanut Atelle kenkää, sen sijaan että olisin jättänyt Aten kakkoseksi.
Joo niinpäs, jotenkin luin väärin.
Ja heti nukahti... Pahojahan noi on, mutta kyllä tuossakin olisi ollut mahdollisuus torjua.Atte pelaa taas hyvin.
Ja heti nukahti... Pahojahan noi on, mutta kyllä tuossakin olisi ollut mahdollisuus torjua.