Atro Leppänen – Mäntän Bobby Orr

• 49 315
  • 187
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Eikai Atro mihinkään lähde. Tollasta pelaajaa ei Vaasassa nähdä vuosikausiin jos ikinä ja se tuotto mikä playoffeista on mahdollista saada korvaa kyllä Atrosta mahdollisesti saatavat siirtokorvaukset. Eri asia jos sieltä lyötäis tiskiin jotain 400-500k siirtolappua niin asia on eri mutta satasella ei lähde mihinkään.

Aapee79

Jäsen
Rikkoo eka ennätyksen, hirmu summat Sportille Sveitsistä ja sivuraiteelle ajautunut Koivisto tulee paikkaamaan jo nyt loppukaudeksi. Harmillista, mutta tuo on skenaario, mihin uskon.

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Atro on tämän hetken yksi sportin vetonauloista, jota ihmiset tulevat katsomaan. Mielestäni myyminen on todella lyhytnäköinen ratkaisu tässä vaiheessa ja rahat on löydyttävä muualta. Tämän kaiken paskan jälkeen tässä on myös pelissä seuran maine ja katsojien kunnioittaminen. Atron myyminen on märkä rätti kannattajien kasvoille.

Aapee79

Jäsen
Ja siis toivon Sportin ja oman Liigapörssini puolesta, että Atro jatkaa loppuun asti. Ollut luottoheppa viime vuodesta asti.

Ja mitä esim. SaiPa-Sport, KooKoo-Sport pelejä katsoin, niin kyllähän Atro pelaa ihan eri levelillä kuin 97% muista pelaajista. Syötöt napsuu kovaa lapaan ja tilanteiden ennakointi on ihan huikealla tasolla. Luistelu on sulavaa ja laukaus on suuri uhka.

Näitä pelimiehiä Liiga kaipaa.

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Eikai Atro mihinkään lähde. Tollasta pelaajaa ei Vaasassa nähdä vuosikausiin jos ikinä ja se tuotto mikä playoffeista on mahdollista saada korvaa kyllä Atrosta mahdollisesti saatavat siirtokorvaukset. Eri asia jos sieltä lyötäis tiskiin jotain 400-500k siirtolappua niin asia on eri mutta satasella ei lähde mihinkään.
Vähän huutelua vieraisiin pöytiin, mutta allekirjoitan tämän. Mä olen teidän pelejä katsonut ehkä 5, yksi niistä oli se Erik Riskan viimeinen runkosarjapeli viime vuonna, kun kaveri osasi vinkata, että siellä olisi aika kovaa tavaraa tulossa. Ei ollut väärässä. Mä harvoin muiden jengien fiilistelyitä itse fiilistelen, mutta tuossa Erikin "vikassa" pelissä teillä oli kyllä tunnelma kohdillaan.

Anyway ne loput 4-5 oikeastaan vain juuri Atron takia. Toki minä en ole paikan päällä käynyt pelejä katsomassa, mutta olen ne teidän pelit Katsomossa avannut ja katsonut ainakin sivusilmällä. Sattuneesta syystä nyt mun mielenkiinto on Mestiksessä, mut nää on näitä. Uskoisin myös, että Atro ihan itsessään siellä teillä Vaasassa ja vierasmatseissa jaksaa kerätä mun kaltaisia ihmisiä paikalle. Käydään katsomassa ylikylän ukkoa, joka tosiaan painoi divaria vielä muutama vuosi takaperin. Miksei tehdä sitten uusia fanejakin, jos ei sitä omaa suosikkijengiä löydy.

Kyllä sen siirtosumman pitää olla mottipäinen, että Atro kannattaa myydä, vaikka Sportin taloustilanne olisi mitä se olisi.

Edit. Niin siis vielä se, että mä en usko, että Vaasassa tai Liigassa nähdään Atron kaltaista pelaajaa vuosikausiin. Tuo miehen kehitys on aivan käsittämätöntä.

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Seattle Krakenin euroopan scoutti nähty seuraamassa Atron peliä Kouvolassa ja jossain Vaasan pelissä. Sen enempää en tiedä, mutta Kouvolan kabinetti oli varattuna heille, enkä näe että ne siellä kenekään muun takia olisi ollut.
Toivottavasi Krakenin scoutti myös Vaasassa nyt keskiviikkona, niin ehkä Atro heittää jotain tyyliin 2+4 taas. :D

stlouis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punavalkoiset
Kävi myös itsellä mielessä kun kuulin, että lienee mies tiennyt. Ei käynyt kuumana kuten aikaisemmissa peleissä, ja luistin kulki vielä napsun verran lujempaa.

Härkösta varmasti katsotaan, mutta onkohan hän kuitenkin liian pieni taalaliigaan? En mv-pelistä niin tiedä, ehkä joku valveutuneempi tietää kertoa paremmin onko hänenlaiselle paikkaa isoissa ympyröissä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy