Eikai Atro mihinkään lähde. Tollasta pelaajaa ei Vaasassa nähdä vuosikausiin jos ikinä ja se tuotto mikä playoffeista on mahdollista saada korvaa kyllä Atrosta mahdollisesti saatavat siirtokorvaukset. Eri asia jos sieltä lyötäis tiskiin jotain 400-500k siirtolappua niin asia on eri mutta satasella ei lähde mihinkään.
Vähän huutelua vieraisiin pöytiin, mutta allekirjoitan tämän. Mä olen teidän pelejä katsonut ehkä 5, yksi niistä oli se Erik Riskan viimeinen runkosarjapeli viime vuonna, kun kaveri osasi vinkata, että siellä olisi aika kovaa tavaraa tulossa. Ei ollut väärässä. Mä harvoin muiden jengien fiilistelyitä itse fiilistelen, mutta tuossa Erikin "vikassa" pelissä teillä oli kyllä tunnelma kohdillaan.
Anyway ne loput 4-5 oikeastaan vain juuri Atron takia. Toki minä en ole paikan päällä käynyt pelejä katsomassa, mutta olen ne teidän pelit Katsomossa avannut ja katsonut ainakin sivusilmällä. Sattuneesta syystä nyt mun mielenkiinto on Mestiksessä, mut nää on näitä. Uskoisin myös, että Atro ihan itsessään siellä teillä Vaasassa ja vierasmatseissa jaksaa kerätä mun kaltaisia ihmisiä paikalle. Käydään katsomassa ylikylän ukkoa, joka tosiaan painoi
divaria vielä muutama vuosi takaperin. Miksei tehdä sitten uusia fanejakin, jos ei sitä omaa suosikkijengiä löydy.
Kyllä sen siirtosumman pitää olla mottipäinen, että Atro kannattaa myydä, vaikka Sportin taloustilanne olisi mitä se olisi.
Edit. Niin siis vielä se, että mä en usko, että Vaasassa tai Liigassa nähdään Atron kaltaista pelaajaa vuosikausiin. Tuo miehen kehitys on aivan käsittämätöntä.