Uusi kausi jo alkanut joten kirjoitetaanpa vähän omia ajatelmia kaudesta 25-26:
Suomalaisittain kausi käynnistyy aika vaisuissa tunnelmissa: Emil Ruusuvuori liittyy kiertueelle ilmeisesti vasta helmikuussa, ei kait voi tulla takaisin aiemmin, koska haluaa käyttää suojattua rankingia ja tässä on joku minimiaika, joka pitää olla pois ennnekuin sitä voi käyttää. Emilhän palkkaisi valmentajakseen Henri Kontisen, joka kuullostaa hyvältä valinnalta - molemmat ovat toisilleen tuttuja, joten mitään "sikaa säkissä", ei tässä kumpikaan ole ostamassa.
Otto Virtasella kerrottiin olevan mystisiä sydänongelmia Joulukuun puolessavälissä, enkä ainakaan minä ole lukenut niistä mitään päivitystä - eli tällä hetkellä kait valtavan iso kysymysmerkki Oton tennisuran kohdalla? Todella harmi ja valtavasti tietysti tsemppiä Otolle!
Harri Heliövaara jatkaa Henri Pattenin parina ja ovat kakkossijoitettuja tällä viikolla Brisbainen 250-kissassa.
Tuossa samassa kisassa onkin sitten ainakin itselle se tämän hetken kiinnostavin tennis-tapahtuma, eli Nick Kyrgiosin paluu. Minä kyllä voin ihan myöntää, että olen tästä vilpittömästi iloinen mutta jos nyt veikata pitää niin en millään usko tämän pelaavan lähellekään täyttä kautta, ennenminkin veikkaan että vetäytyy viimehetkellä AU Openista ja muissa slämeissä ei ole edes maanosassa. Toivottavasti olen väärässä! Nick pelaa tänään Djokovicin parina dubbelia ja huomenna sitä ranskalaista tykkisyöttäjää vastaan singeliä. Kyrgios on jotenkin ottanut agendakseen Janik Sinnerin (dopingtapauksen) mollaamisen somessa, joten olisi melkoinen herkkupala jos nämä kaksi kohtaisivat esim AU openin avauskierroksella!