Ai että, mikään ei ole urheilumaailmassa ollut niin ihanaa kuin; 1. Michael Schumacherin päreiden palaminen kun ei onnistunut ja vahvana kakkosena tulee kyllä tämä Djokovicin säälittävä show taas.Nadalia ja Djokoviciä saadaan kiittää mitä ovat tehneet tälle lajille tämän aikailun suhteen. Vittu tämä taas kestää.
Näyttää jopa Alcarazin voitolta.
Ainakin tuskailee, venyttelee, hieroo ja hakkaa reisiään. Olisi kiva nähdä Djokon pressi tappion jälkeen.Kovassa iskussa on Alcaraz. Saa nähdä vieläkö Novak keksii jotain?
Kova kääntö Djokolta jos tuon kolmannen erän jälkeen homman hoitaa kotiin. Melkein voisi sanoa, että tuossa tilanteessa Alcarazia vastaan hän on maailmassa ainoa joka siihen pystyy.
Mietin tässä, että on helposti tän vuoden tärkein tennismatsi. Saattaa olla, että tulevaisuudessa pidetään jopa vuosikymmenen tärkeimpänä matsina.Jos nyt pitäs valita Tennismatsi mikä pitää katsoa niin on ehdottomasti tämä.
Kyllä. Tämä selostajakaksikko on Novakin vaunuissa ollut tässä viime vuodet.Mikä helvetti tuo Sixin reaktio oli kun matsi loppu. Hiljaisuus. Taitaa vituttaa.
Ehdoton lampaanperse Sixille & Niemiselle ottelun jälkeisestä selostamisesta ja yleisesti tästä juhlallisuuksien osuudesta. En tiedä onko toi Djokon kelkka se syy sitten lopulta, mutta ehdottomasti olisin odottanut enemmän pureutumista tai vaikka haastatteluiden pieniä käännöksiä.Kyllä. Tämä selostajakaksikko on Novakin vaunuissa ollut tässä viime vuodet.
Kyllä mä olisin odottanut tälläisen finaalin jälkeen jotakin muuta reaktiota kuin hiljaisuus matsipallon jälkeen. Sitten jotain pientä mumisi normaalilla äänellä. Erikoista. Syvä pettymys paistoi. Joo ihan hyviä lähetyksiä, mutta itse en noita jaksa kuunnella. Mielummin sitten ilman ääntä tai toisella kielellä. Hedman oli tosi hyvä.En vieläkään tiedä miten eri korvilla noita kuunnellaan. Omasta mielestäni jos olivat jonkun puolella niin nimenomaan Alcarazin. Nuohan ovat mielestäni aina hiljaa näiden finaalien jälkeen. Eikä noissa juhlallisuuksissa kauheasti kälätystä tai analyysiä jaksaisikaan kuunnella. Helvetin hyviä lähetyksiä tekevät.
Hedmanin vamokset ja oleet olivat välillä ihan sietämätöntä mölyämistä. Sitä en itse jaksa. Vaihda kieltä jos et jaksa, ainakin itse voin valita varmaan kymmenestä eri kielestä. Englannin puolella hyvää porukkaa, mutta eivät nekään kyllä noissa ylihehkuta jos sitä odottaa.Kyllä mä olisin odottanut tälläisen finaalin jälkeen jotakin muuta reaktiota kuin hiljaisuus matsipallon jälkeen. Sitten jotain pientä mumisi normaalilla äänellä. Erikoista. Syvä pettymys paistoi. Joo ihan hyviä lähetyksiä, mutta itse en noita jaksa kuunnella. Mielummin sitten ilman ääntä tai toisella kielellä. Hedman oli tosi hyvä.