ATP/WTA – tennis

  • 252 653
  • 3 364

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Nadalia ja Djokoviciä saadaan kiittää mitä ovat tehneet tälle lajille tämän aikailun suhteen. Vittu tämä taas kestää.

Näyttää jopa Alcarazin voitolta.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nadalia ja Djokoviciä saadaan kiittää mitä ovat tehneet tälle lajille tämän aikailun suhteen. Vittu tämä taas kestää.

Näyttää jopa Alcarazin voitolta.
Ai että, mikään ei ole urheilumaailmassa ollut niin ihanaa kuin; 1. Michael Schumacherin päreiden palaminen kun ei onnistunut ja vahvana kakkosena tulee kyllä tämä Djokovicin säälittävä show taas.

Tässä yksi syy miksi en pidä Djokosta kentällä enkä sen ulkopuolella. Häviäisi saatana selkäsuorassa eikä mitään vitun pelleilyä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kova kääntö Djokolta jos tuon kolmannen erän jälkeen homman hoitaa kotiin. Melkein voisi sanoa, että tuossa tilanteessa Alcarazia vastaan hän on maailmassa ainoa joka siihen pystyy.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Kova kääntö Djokolta jos tuon kolmannen erän jälkeen homman hoitaa kotiin. Melkein voisi sanoa, että tuossa tilanteessa Alcarazia vastaan hän on maailmassa ainoa joka siihen pystyy.

Ja kääntäen; Alcaraz näyttää olevan ainut, joka pystyy Djokoa oikeasti Slämeissä haastamaan.

Kaikkensa antaa kyllä nuori kundi nyt, saas nähdä riittääkö siltikään…

Aivan huikeita palloja ja koko ajan vaan paremmin pitää lyödä, että bojoja irtoaa. Hieno matsi!
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Jos nyt pitäs valita Tennismatsi mikä pitää katsoa niin on ehdottomasti tämä.
Mietin tässä, että on helposti tän vuoden tärkein tennismatsi. Saattaa olla, että tulevaisuudessa pidetään jopa vuosikymmenen tärkeimpänä matsina.
 

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Menipä mukavasti vajaa viisi tuntia laadukkaan tenniksen parissa. Päälle vielä loistava selostus ja kommentointi.

Onnea Alcarac!
 

Colt030

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Oli huikea matsi!

Kyllä mä vielä uskoin että Djoko tuolta olisi kammennut kaikella sillä kokemuksella mitä voittamiseen vaatii, mutta Alcarazin kantti kestää. Kova on ukko!

Kun katsoi noita muutamia Alcarazin lyöntejä, niin ne on jotain sellaista mitä ei edes kultainen kolmikko ole esittänyt. Aivan käsittämättömistä asennoista Alcaraz saa lyötyä laadukkaita ohituslyöntejä.

Taitaa olla virallisesti taputeltu että kultaisen kolmikon aikakausi on tullut päätökseen. Nyt on uusien tähtien aika.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä. Tämä selostajakaksikko on Novakin vaunuissa ollut tässä viime vuodet.
Ehdoton lampaanperse Sixille & Niemiselle ottelun jälkeisestä selostamisesta ja yleisesti tästä juhlallisuuksien osuudesta. En tiedä onko toi Djokon kelkka se syy sitten lopulta, mutta ehdottomasti olisin odottanut enemmän pureutumista tai vaikka haastatteluiden pieniä käännöksiä.

Muuten kyllä Six ja Nieminen ovat erinomainen parivaljakko. Hedmaneja ei voita kukaan, mutta hyvin lähelle päästään. Sixillä on kyllä jäätävä tietopankki tennikseen liittyen ja Jarkko boostaa asiantuntevilla kommentoinneilla pelitilanteiden ja muiden osalta. Onneksi ovat Jarkon saaneet mukaan.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pelasipa Alcaraz todella hyvin. Nyt voi olla latu auki ihan mihin vaan, eikä oikein kunnon vastuksia ole välttämättä luvassa ellei Rune sieltä nouse.

En vieläkään tiedä miten eri korvilla noita kuunnellaan. Omasta mielestäni jos olivat jonkun puolella niin nimenomaan Alcarazin. Nuohan ovat mielestäni aina hiljaa näiden finaalien jälkeen. Eikä noissa juhlallisuuksissa kauheasti kälätystä tai analyysiä jaksaisikaan kuunnella. Helvetin hyvin vetävät.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
En vieläkään tiedä miten eri korvilla noita kuunnellaan. Omasta mielestäni jos olivat jonkun puolella niin nimenomaan Alcarazin. Nuohan ovat mielestäni aina hiljaa näiden finaalien jälkeen. Eikä noissa juhlallisuuksissa kauheasti kälätystä tai analyysiä jaksaisikaan kuunnella. Helvetin hyviä lähetyksiä tekevät.
Kyllä mä olisin odottanut tälläisen finaalin jälkeen jotakin muuta reaktiota kuin hiljaisuus matsipallon jälkeen. Sitten jotain pientä mumisi normaalilla äänellä. Erikoista. Syvä pettymys paistoi. Joo ihan hyviä lähetyksiä, mutta itse en noita jaksa kuunnella. Mielummin sitten ilman ääntä tai toisella kielellä. Hedman oli tosi hyvä.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllä mä olisin odottanut tälläisen finaalin jälkeen jotakin muuta reaktiota kuin hiljaisuus matsipallon jälkeen. Sitten jotain pientä mumisi normaalilla äänellä. Erikoista. Syvä pettymys paistoi. Joo ihan hyviä lähetyksiä, mutta itse en noita jaksa kuunnella. Mielummin sitten ilman ääntä tai toisella kielellä. Hedman oli tosi hyvä.
Hedmanin vamokset ja oleet olivat välillä ihan sietämätöntä mölyämistä. Sitä en itse jaksa. Vaihda kieltä jos et jaksa, ainakin itse voin valita varmaan kymmenestä eri kielestä. Englannin puolella hyvää porukkaa, mutta eivät nekään kyllä noissa ylihehkuta jos sitä odottaa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tämä osoittaa kuinka huikea pelaaja Djokovic on ... Vaikka nuorempi pudotti Kuninkaan vallasta niin täydet 5 erää siihen meni ja huipputennistä piti Carloksen pelata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös