Virtanen on pelannut parhaat pelinsä aina Davis Cupissa. Se, että penkillä istuu vieressä tukemassa Jarkko Nieminen auttaa varmaan merkittävästi siihen, että keskittyminen pysyy koko ajan optimaalisena.Virtasen hieno suoritus vähän valui eilen hukkaan. Virtasessa on ehdottomasti potentiaalia ja mielestäni on nyt ottanut viimeisen kuukauden aikana niitä oikeita askeleita kohti sitä TOP100 pelaajalta vaadittavaa tasoa.
Supertähti Simona Halepille valtava rangaistus dopingista
Romanialainen on kaksinkertainen grand slam -voittaja.www.iltalehti.fi
Mouratogloun suojatille kova rangaistus. Kauan tämä saaga pyörinyt. Simona itse sanonut koko ajan, että on syytön. Oli kuitenkin pitkään huipulla, WTA:n kärkipelaajia ja voitti muutaman slamin. Itse olin aika yllättynyt tästä. Ollut tourilla suosittu pelaaja muiden keskuudessa. Miksi nyt sitten käyttäisi kiellettyjä aineita kun ei huippuvuosina niitä tarvinnut? Ura aika lailla taputeltu tämän myötä.
Kielletyn aineen tai menetelmän käyttö vuonna 2022, joka perustuu pelaajan ABP-ohjelman osana toimittaman 51 verinäytteen keräämiseen ja analysointiin.Näissä asioissa vaan aina tuppaa sen yllätyksettömyyden kumoamaan kansalaisuuden katsominen. Ei yllättäisi yhtään, että pitkään jatkunut käyttö on onnistunut peittämään tuohon asti, mutta jostain syystä tässä yhteydessä paljastunut. Tai sitten iän myötä kokenut tarvitsevansa lisäetua jostain pysyäkseen huipulla vielä ja siksi moinen ratkaisu. Tiedäpä näistä.
Halep muuten uran alkuvaiheessa kävi rintojen pienennysleikkauksessa. Monenmoista on uran varrelle hänelläkin mahtunut, valitettavasti nuo hienot hetkekin saavat käryn myötä ikävän harmaan leiman.