Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lisää yllätyksiä - Hurkacz putoaa perulaiselle Juan Pablo Varillasille (ATP 94.)
Hurkaczin tappiolla tulikin hyvät kaljarahat viikonlopulle. Oli kyllä tieto. Raskastekoinen ja kömpelö pelaaja, joka vaikeuksissa aina kun slamien paras viidestä-homma etenee. Varillas vielä massapelaaja. Hurkacz ei tule koskaan voittamaan Slamia, jos ei kuntopuoleen panosteta. Periaatteessahan aseet olisi esim Wimbledonin voittoon, mutta toisella viikolla sielläkin yleensä vetelä, ja syöttöpeli katoaa.Lisää yllätyksiä - Hurkacz putoaa perulaiselle Juan Pablo Varillasille (ATP 94.)
Hurkaczilla muutenkin ollut todella tahmeaa siihen nähden että on maailmanlistan sijalla 17.Hurkaczin tappiolla tulikin hyvät kaljarahat viikonlopulle. Oli kyllä tieto. Raskastekoinen ja kömpelö pelaaja, joka vaikeuksissa aina kun slamien paras viidestä-homma etenee. Varillas vielä massapelaaja. Hurkacz ei tule koskaan voittamaan Slamia, jos ei kuntopuoleen panosteta. Periaatteessahan aseet olisi esim Wimbledonin voittoon, mutta toisella viikolla sielläkin yleensä vetelä, ja syöttöpeli katoaa.
No sepä se. Henkinen yliote lähes kaikista. Peli ja erä etenee tasaisesti. Ratkaisevat pisteet sitten vie aina. Se tekee hänestä niin hyvän. Ihailtavaa sinänsä.
Ite ajattelin betsata Altmaierin yllätysputken puolesta, Dimitrov ei mitenkään häikäissyt ruusuakaan vastaan.
Tsisipas on ollut mielestäni se solidein ykköskorin haastaja alcarazille ja djocolle nähdyn perusteella, ja tuo Rooman finaalitappio Medvedeville saattoi olla jopa positiivinen asia.
Itse olen päivittäin seurannut turnausta, ja paljon mielenkiintoisia ja hyvätasoisia otteluita ollut
Ja Nishiokan kuppi menee ihan kunnolla jumiin toisessa erässä, ja antaa mussutuksellaan murron Seyboth Wildille ratkaisun hetkillä. kuittaakin vastamurrolla sit heti
Ite laitoin parikybää, mutta sen verran hyvin on vedot osuneet, että useampi satku plussaa tästä turneesta so far, että vähän hakuja voi ottaaMäkin betsasin Altmaieria kolmella ekulla. Jos lapsena onnistui aina silloin tällöin tuplata kolikkopokerissa kolmesta markasta 96 markkaan - niin kai sen pitäisi onnistua näinkin - ja tästä saa kuitenkin triplauksen heti alkuun.
Ennen kuin lähdette mua peesaamaan, niin tulkoon mainituksi, että en ole veikkaajana Valavuorta kummempi.
Ruud - Seyboth - Etcheverry - Garin - Rune - Fritz - Altmaier - Zverev
Ite laitoin parikybää, mutta sen verran hyvin on vedot osuneet, että useampi satku plussaa tästä turneesta so far, että vähän hakuja voi ottaa
"Marie Bouzkova and Sara Sorribes Tormo won their third-round doubles match at the 2023 French Open after their opponents were disqualified for accidentally hitting a ball girl."
Jos oikein olen ymmärtänyt, ottelun tuomari antoi ensin vain varoituksen, mutta Bouzkova&Tormo vaativat diskausta, koska osuma oli saanut pallotytön itkemään.
Tuomarikokouksen jälkeen vaatimus meni läpi, ja diskaus tuli